Witam.
Już dawno chciałem tu opisać swojego strucla, jako że to pierwsze forum na którym się zarejestrowałem, ale jakoś nie mogłem się zebrać w sobie... B4ka jest w moim posiadaniu już od 7 lat. Fabrycznie siedziało w niej 2.8 AAH, półtora roku temu zmieniłem silnik na 4.2 V8 ABZ z A8 D2. Nie będę się zbytnio rozczulał, więc podam kilka suchych faktów
:
Dane techniczne:
- silnik ABZ 4.2 V8 299 KM od Audi A8 D2
- ECU seryjne + emulator IMMO
- skrzynia seryjna od 2.8 AAH
- short shifter od firmy 20V TURBO (DES)
- koło zamachowe robione od podstaw
- sprzęgło kompletne od RS4 4.2 FSI
- chłodnica od 2.8 AAH + dwa seryjne wentylatory
- przerobiony airbox od 2.8 AAH + wkładka K&N
- układ wydechowy zrobiony od podstaw, odseparowany z dwóch głowic na całej długości (2x55mm) X-pipe i trzy tłumiki przelotowe
Zawieszenie:
- sprężyny H&R -40/40
- przednie amortyzatory Billstein B6, tył jeszcze seria
Układ hamulcowy:
Przód:
-przedni zacisk 4 tłokowy Brembo z Mercedesa ML 4.0 CDI i chyba AMG
-tarcza 345 mm
Tył:
-przedni zacisk 4 tłokowwy Brembo z Bmw 7er V8
-tarcza 303 mm
Hydrauliczny ręczny pod seryjną wajchę
Przewody w stalowym oplocie x 4
Pompa hamulcowa z VW T4
Wnętrze:
- tak jak wyjechało z fabryki, włącznie z radiem i głośnikami. jedyna modyfikacja to kierownica od Coupe.
Wyposażenie:
- skórzane fotele
- drewniane dekory
- AC, BC, dodatkowe zegary
- 4 x el. szyby
- el. lusterka
- grzane fotele
- el. szyberdach
- klimatronik (aktualnie brak chłodnicy i reszty elementów pod maską)
- tempomat
- tylna roleta
- pełne oświetlenie wnętrza, z podświetlanym lusterkiem w słoneczniku
- dodatkowe zegary
- to chyba tyle, mogłem o czymś zapomnieć
Na zewnątrz:
- felgi VOTEX BOLERO 17" 8J z B4 Cabrio
- zderzaki S2/Competition przód, tył
- soczewki HELLA
- czarna ramka grilla
- to chyba tyle ze zmian...
Kilka fotek:
Filmy:
http://www.youtube.com/watch?v=N-SvVvBhoIkhttp://www.youtube.com/watch?v=40h3SdUSDH4http://www.youtube.com/watch?v=LklKs0YY5fshttp://www.youtube.com/watch?v=OHgMtwMmU2ATo by było chyba na tyle...
Pozdrawiam
Kuba