.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 12:00:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 169 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK K16
PostNapisane: 05.sie.2013 08:32:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Hello :).

No i w końcu, po długich poszukiwaniach, wertowaniach ogłoszeń polskich, przeglądaniu ofert forumowych i ofert niektórych forumowiczów znalazłem swoje Quattro TDi i zostało znalezione w Niemczech w miejscowości Hamm. Z racji tego iż coś tam sobie dłubię przy starych kondonach Tdi nie opłacało mi się dalej brnąć w temat wzmacniania ośki. Już przy obecnej mocy w AAT jest problem z trakcją a auto jest jeszcze przed programem. Dzięki kilku prostym krokom osiągnąłem dobre rezultaty. Co więcej auto generuje blisko 156PS i 340Nm, ale pokonując trasę dosyć dynamicznie wzrost mocy oscyluje w granicach 10-15%. Także po trasie auto tak myślę że generuje ponad 165PS i 370Nm. Muszę to tylko potwierdzić hamownią. Teraz mam Quattro i mogę zrobić coś bardziej konkretnego. Narazie przedstawiam galeria auta tuż po sprowadzeniu:

Obrazek ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Co już zrobiłem:

Na początek wiadomo - eksploatacyjne kwestie.

- Olej Valvoline VR1 5w50 + filtry knecht'a
- Kompletny rozrząd z oryginalną pompą wody oraz płynem chłodnicznym.
- Nowe klocki ATE tył.
- Nowe opony x4 Vredestein Ultrac Cento 205/55/16 - z uwagi na Quattro.
- Detaling climatronika - kompletna rozbiórka - montaż żarówek nowych + zabezpieczenie Pink Shinem.
- Detaling licznika - polerowanie szybki licznika + wymiana wszyskich żarówek na nowe 1.2W - licznik wygląda jak NOWY.

Palny:

- Detaling powierzchni lakierniczej całego auta.
- porządne pranie środką - mam konkretny stuff do tego ;).

Tjuning :P :

- Wtrsyki 0.260
- Pompa T4
- Turbo GT2260V
- Wydech 3"
- IC od IVECO.
- Program.


Na dniach wstawię fotki już po drobnych zmianach.

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 TDi Quattro 1996r. Gustavove TDi Quattro
PostNapisane: 05.sie.2013 09:50:03 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Załóż jednakowe koła, osłonę silnika i będzie git.....:P Jestem zwolennikiem oryginalnej serii i widoku auta ''kompletnego'' :): :P :peace:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 TDi Quattro 1996r. Gustavove TDi Quattro
PostNapisane: 05.sie.2013 09:51:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2010 18:26:38
Posty: 340
Lokalizacja: Lublin
gratulacje zakupu i powodzenia w realizacji planów :D
kolega miał taką samą i najbardziej podobało mi się w niej to, że miała składane lusterka ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 TDi Quattro 1996r. Gustavove TDi Quattro
PostNapisane: 05.sie.2013 10:07:37 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Koła już są dawno na miejscu ;). Zimówki były w bagażniku razem z 2 alusami które miały uszkodzone opony - dlatego auto na zdjęciach ma 2 zimówki. Osłonę też mam ale zdjąłem bo chciałem zobaczyć jak motorownia wygląda bez na świetle dziennym ;). Radio wypada i wpada coś ori.

GomeZ - składane lusterka to tylko w ciasnej Italii były. Moje Quattro przyjechało z Niemiec :).

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 TDi Quattro 1996r. Gustavove TDi Quattro
PostNapisane: 05.sie.2013 10:14:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2010 18:26:38
Posty: 340
Lokalizacja: Lublin
Gustav napisał(a):
GomeZ - składane lusterka to tylko w ciasnej Italii były. Moje Quattro przyjechało z Niemiec :).


A no widzisz racja bo on go z Włoch przywiózł ;) Najlepszy diesel i 5 cylindrów i Q :D :D taki traktorek i ja mógłbym mieć.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 TDi Quattro 1996r. Gustavove TDi Quattro
PostNapisane: 05.sie.2013 10:36:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Gustav napisał(a):
- Detaling licznika - polerowanie szybki licznika + wymiana wszyskich żarówek na nowe 1.2W - licznik wygląda jak NOWY.



jakie tam żarówki wchodzą [bo nie pamiętam] i gdzie kupiłeś bo potrzebuje kupić kilka sztuk ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 TDi Quattro 1996r. Gustavove TDi Quattro
PostNapisane: 05.sie.2013 10:58:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Gratulacje zakupu!
Ja mam auto z produkcji na rynek niemiecki, tam kupione i lusterka się składają.
Żarówki tak wyglądają, nie pamiętam gdzie kupiłem, ale łatwo dostępne. Przykładowa aukcja
http://allegro.pl/zarowka-oswietlenia-d ... 47257.html

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 TDi Quattro 1996r. Gustavove TDi Quattro
PostNapisane: 05.sie.2013 11:18:11 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
No proszę wreszcie kupione i quattro :) Co do auta to czeka Cię trochę pracy by zaczęło wyglądać, ale za to jest przy czym pogrzebać a Ty to lubisz (dawaj foty).
Co do silnika to mam jakąś traumę związaną z AEL-em. W sumie przez niego sprzedałem swojego C4 "zielonka". Na miasto zupełnie mi nie pasował przez turbo dziurę (na trasy owszem). Zresztą teraz mam ciągły kontakt ze szwagrowym AEL-q i za każdym razem gdy odpali cieszę się że go od dawna nie słyszę u siebie :diabel:

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 TDi Quattro 1996r. Gustavove TDi Quattro
PostNapisane: 05.sie.2013 14:54:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
Gratuluje zakupu i czekam na dalszy rozwoj tematu -tuningu.
Z hamownia bedziesz cos grzebał :?:

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 TDi Quattro 1996r. Gustavove TDi Quattro
PostNapisane: 06.sie.2013 08:12:43 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Spanky: Żarówki dostępne w sklepie motoryzacyjnym - płaciłem 3 pln i są identyczne jak pokazał Adiaudi.

Emge - Nie jadący AEL z dołu to już nie problem. Brak momentu na dole czyli do 2300 rpm świadczy o słabych końcówkach wtryskiwaczy które nie potrafią przy tej prędkości obrotowej dobrze rozpylić paliwa.

Kliku - narazie prace stoją bo wtrysków brak :(.

Jakie oponki na zimę zakupić ?

Czy ktoś ma radio Delta CC na sprzedaż?

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 TDi Quattro 1996r. Gustavove TDi Quattro
PostNapisane: 06.sie.2013 08:57:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Gustav:
Nie zaklinaj rzeczywistości prehistoryczna turbina bez VNT to najwięszka wada AEL'a.
Ps. Natomiast w trasie to nie przeszkadza i AEL spisuje się idealnie.

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 TDi Quattro 1996r. Gustavove TDi Quattro
PostNapisane: 06.sie.2013 09:51:04 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
dokładnie, zwłaszcza kiedy auto po programie dobrze masuje plecy powyżej tych 2000obr. wydaje się że dół nie istnieje.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 TDi Quattro 1996r. Gustavove TDi Quattro
PostNapisane: 06.sie.2013 12:44:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
co Wy chcecie od starego smietnika :D . To nie jest auto miejskie, na trasach mozna fajnie polatac. Po miescie lepiej mi sie smiga 110-konna A3. Takie zycie nie mozna miec wszystkiego.
Zawsze mozna zamontowac turbo z vnt :-)
Do autora: pytanie jak te mody zniesie dwumasa i w jaka moc celujesz ?
Jezeli chodzi o opony to mam juz ktorys model 6,7 Goodyear Ultra Grip i wg mnie opony spisuja sie swietne. Nie jezdzilem jeszcze na lepszych zimowkach (a moze to quattro mi pomaga :): )

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 TDi Quattro 1996r. Gustavove TDi Quattro
PostNapisane: 06.sie.2013 17:12:14 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Noooo :) jest quattro to jest sens dłubać. Bo przy ośce osiągałem tylko buksowanie kół :P Gratuluję nabytku.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 TDi Quattro 1996r. Gustavove TDi Quattro
PostNapisane: 16.sie.2013 11:19:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Dzięki dzięki.

Może dzisiaj wrzucę nowe fotki po czyszczeniu auta.

A teraz mniej ciekawe info :(

Cowboy już nie działa z wtryskami ale znalazłem na forum człowieka który robi robotę Cowboy'a. Temat wtryskiwaczy ruszy dopiero w wrześniu z racji urlopu włochów którzy zajmują się produkcją Friadów[końcówki wtrysków].

Zamontuję Friady które są lepsze od Bosio wg Cowboy'a. Zakładam HF 80% które teoretycznie starczą na 300KM także opcję z zapasem przepływu paliwa na wtryskach będę mieć za sobą. Oczywiście zrobię film w HD przed i po wymianie. Dodam że w ramach testu na początku nie będę robił korekty softu. Chcę zobaczyć jak zachowają się nowe wtryskiwacze z wielkim otworkiem w stosunku do ori softu.

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 TDi Quattro 1996r. Gustavove TDi Quattro
PostNapisane: 18.sie.2013 18:59:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Gustav napisał(a):
Jakie oponki na zimę zakupić ?


Fińskie Nokian WR D3. Klasa premium. Oni znają się na zimie :)
Różne miałem opony, ale te są rewelacyjne, cena do produktu też zachecająca.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 TDi Quattro 1996r. Gustavove TDi Quattro
PostNapisane: 18.sie.2013 19:04:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
adiaudi napisał(a):
Gustav napisał(a):
Jakie oponki na zimę zakupić ?


Fińskie Nokian WR D3

Na niczym lepszym nie jeździłem. Gryzą śnieg jak głupie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.
PostNapisane: 18.sie.2013 19:20:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Zimy w Białej Podlaskiej są takie same jak w Finlandii, więc polecam... :peace:

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.
PostNapisane: 20.sie.2013 13:01:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
No to już wiem jakie oponki na zimę zakupić. Wracając do tematu podkręciania AEL'a - zająłem się wydechem. Otóż pomierzyłem z zewnątrz rury wydechowe i co ciekawe w serii AEL Quattro dysponuje 2,39 calowym wydechem. I tu się nasuwa pytanie: Czy warto budować nowy układ wydechowy 3 lub 3,5 cale czy przerobić oryginalny wycinając katy i dodatkowo 2 tłumiki ?

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r.
PostNapisane: 20.sie.2013 17:03:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
quattro pisze się zawsze z małej litery...
Fura spoko.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 169 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: