.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 12:36:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ A4; 1.9 TDI] utrata mocy, doradźcie
PostNapisane: 14.wrz.2006 21:01:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 20:15:53
Posty: 4
Wtam. Wczoraj pojawił się mi problem. Podczas jazdy daje sie odczuwać utrate mocy. Dzieje sie to gdy gaz jest wciśnięty do płowy na dowolnym biegu (najwiecej na 3 i 4). auto w tym momencie dymi z rury dośc sobidnie.raz na jakis czas da sie także słyszeć charakterystyczne ,,rzęcholenie" pod maską. problem zanika jak wcisne gaz do dechy i startuje piknie turbinka. Problem ten widze ze niestety postepuje coraz szybciej. autk poprostu zachowuje sie jakby kciało iśc a nie może. Co to moze być, może sie orientujecie. pojad na kompa jutro i pobadamy (obstawiam turbinke albo przepływke, ale to rzęcholenie jest podejrzane. pomóżcie....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 21:29:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 20:15:53
Posty: 4
aha, chodzi o A4 1.9 TDI 110 km, roczek 99/00 przebieg 155 000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 23:21:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Pęknięta gumowa rura łącząca intercooler z turbiną. Jesli słychać mocne syczenie spod maski i do tego auto bardzo mocno dymi to rura.
Inna przyczyna to N75, ale obstawiam rurę, jeśli Batory mocno widoczny.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2006 23:25:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
czy moglbys sprecyzowac, tudziez naprowadzic nas na znaczenie pojecia "rzecholenie"?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: re: odp
PostNapisane: 15.wrz.2006 07:42:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2006 12:43:55
Posty: 14
wg mnie jest to problem szczelnosci polaczenia intercoolera i rur wychodzacych z niego( czyli t.j. pisal kolega wyzej).

_________________
a3 19tdi 130km


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: