.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.sty.2025 13:39:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 02.lut.2005 13:19:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
baskecior napisał(a):
Mi nie tyle chodzi o zwiekszenie IC a o bardziej efektywna prace. Chce znaleźć o podobnej objetosci ale szeroki , tak aby go zabudowac z przodu.


Od Subaru Imprezy bedzie jak znalazł.
Ja osobiście prze IC wole we wtryski zainwestować - stare mi padły i na razie chodzi na dwóch do VW (1Z) i dwóch starych. Nie moge znaleźć tanio od AFN. Ale i tak po wymianie dwóch jest duża zmiana.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 02.lut.2005 13:29:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
BOZZ napisał(a):
Ja osobiście prze IC wole we wtryski zainwestować - stare mi padły i na razie chodzi na dwóch do VW (1Z) i dwóch starych. Nie moge znaleźć tanio od AFN. Ale i tak po wymianie dwóch jest duża zmiana.


A jaka była objawa tych padniętych wtrysków ?
I jaka widoczna różnica przy wymianie 2-szt nastąpiła ??

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 02.lut.2005 14:40:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
BOZZ napisał(a):
baskecior napisał(a):
Mi nie tyle chodzi o zwiekszenie IC a o bardziej efektywna prace. Chce znaleźć o podobnej objetosci ale szeroki , tak aby go zabudowac z przodu.


Od Subaru Imprezy bedzie jak znalazł.
Ja osobiście prze IC wole we wtryski zainwestować - stare mi padły i na razie chodzi na dwóch do VW (1Z) i dwóch starych. Nie moge znaleźć tanio od AFN. Ale i tak po wymianie dwóch jest duża zmiana.


Szukaj AFN`owskich. Spalarnia wzrośnie ale i radocha :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 02.lut.2005 14:49:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
baskecior napisał(a):
BOZZ napisał(a):
baskecior napisał(a):
Mi nie tyle chodzi o zwiekszenie IC a o bardziej efektywna prace. Chce znaleźć o podobnej objetosci ale szeroki , tak aby go zabudowac z przodu.


Od Subaru Imprezy bedzie jak znalazł.
Ja osobiście prze IC wole we wtryski zainwestować - stare mi padły i na razie chodzi na dwóch do VW (1Z) i dwóch starych. Nie moge znaleźć tanio od AFN. Ale i tak po wymianie dwóch jest duża zmiana.


Szukaj AFN`owskich. Spalarnia wzrośnie ale i radocha :D


no przecież szuka... tylko nie może znaleźć odpowiednio tanich :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 02.lut.2005 15:00:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
eomaciu napisał(a):
baskecior napisał(a):
BOZZ napisał(a):
baskecior napisał(a):
Mi nie tyle chodzi o zwiekszenie IC a o bardziej efektywna prace. Chce znaleźć o podobnej objetosci ale szeroki , tak aby go zabudowac z przodu.


Od Subaru Imprezy bedzie jak znalazł.
Ja osobiście prze IC wole we wtryski zainwestować - stare mi padły i na razie chodzi na dwóch do VW (1Z) i dwóch starych. Nie moge znaleźć tanio od AFN. Ale i tak po wymianie dwóch jest duża zmiana.


Szukaj AFN`owskich. Spalarnia wzrośnie ale i radocha :D


no przecież szuka... tylko nie może znaleźć odpowiednio tanich :P


Hehe trza mieć szczęście :P ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 02.lut.2005 15:21:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecior napisał(a):
eomaciu napisał(a):
baskecior napisał(a):
BOZZ napisał(a):
baskecior napisał(a):
Mi nie tyle chodzi o zwiekszenie IC a o bardziej efektywna prace. Chce znaleźć o podobnej objetosci ale szeroki , tak aby go zabudowac z przodu.


Od Subaru Imprezy bedzie jak znalazł.
Ja osobiście prze IC wole we wtryski zainwestować - stare mi padły i na razie chodzi na dwóch do VW (1Z) i dwóch starych. Nie moge znaleźć tanio od AFN. Ale i tak po wymianie dwóch jest duża zmiana.


Szukaj AFN`owskich. Spalarnia wzrośnie ale i radocha :D


no przecież szuka... tylko nie może znaleźć odpowiednio tanich :P


Hehe trza mieć szczęście :P ;)

albo dobre znajomości ..... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 02.lut.2005 15:23:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
baskecior napisał(a):
eomaciu napisał(a):
baskecior napisał(a):
BOZZ napisał(a):
baskecior napisał(a):
Mi nie tyle chodzi o zwiekszenie IC a o bardziej efektywna prace. Chce znaleźć o podobnej objetosci ale szeroki , tak aby go zabudowac z przodu.


Od Subaru Imprezy bedzie jak znalazł.
Ja osobiście prze IC wole we wtryski zainwestować - stare mi padły i na razie chodzi na dwóch do VW (1Z) i dwóch starych. Nie moge znaleźć tanio od AFN. Ale i tak po wymianie dwóch jest duża zmiana.


Szukaj AFN`owskich. Spalarnia wzrośnie ale i radocha :D


no przecież szuka... tylko nie może znaleźć odpowiednio tanich :P


Hehe trza mieć szczęście :P ;)

albo dobre znajomości ..... ;)


... wyczucie chwili ;) :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2005 20:54:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
No no widze ze temat sie podoba...zatem kasa bedzie beda wtryski, chip..a co do IC to zostawie taki jest tylko wlasne pokombinuje z tak kratka za nim..


A TERAZ JESZCZE JEDNO..MOZE SMIESZNE PYTANKO NO ALE...
Ruszcie wyobraznia troche bo nie uda mi sie chyba precyzyjenie wyjasnic o co mi chodzi mianowicie....w benzynach turbo inastaluje sie zawory upustowe spalin zeby ladnie syczalo... a co z taki mpatentem w turbo dieselu zeby wymontowac rurke metalowa ( na srodku karbowana ) ktora laczy kolektor wydechowy z turbinka...zaworkiem upustowym bodajze ( sorky ale mechanikiem nie jestem i moglem cos pomieszac ) Powietrze ktore sie przechodzi ta rurka i wylatuje razem ze spalinami przez kolektor moglo by przez zawor uciekac....CZY DALO BY TO PODOBNU EFEKT CO W BENZAYNACH...z roznymi opiniami sie spotkalem...co o tym sadzicie??????? Aha no oczywiscie wymontowac rurke i zatkac dziure od strony kolektora:))


Ostatnio edytowano 02.lut.2005 21:10:39 przez Chance, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 02.lut.2005 21:05:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
baskecior napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecior napisał(a):
Chance napisał(a):
CZY i w jaki sposob da sie zamontowac intercooler ( wiekszy np. z s2 lub innego audi ) do 1Z. Duzo z tym roboty? Robil ktos cos takiego?


Przymierzam sie do zalozenia IC centralnie z przodu + gładkie metalowe orurowanie (kupa rezania :( ). Chlodnego powietrza nigdy dosyc (choc zima roznicy wielkiej nie bedzie ale latem owszem).
Widzialem kiedys na stronie Tory jak przerabiali chyba w Golfie czy podobnym autku. Dolozyli chipa, mocniejsze turbo i mialo to sens.
Tak jak napisali Rogal i Spanky warto aby IC bylo odpowiednio przewiewane, tak mam u siebie i póki co Niunia śmiga jak nalezy.

wnioskuje z tego ze jak bedzie BIG IC to bedzie tez BIG suszarka ... ;) :?: :):


Nooo cos w tym stylu ... :D
Szukam póki co AFN`owskiej , ale czeka mnie tez zmiana kompa + chip ze zmodyfikowaną wartością ciśnienia odłaczenia turbinki :)


hmm. była ostatnio na allegro za 800pln ale już jej nie widzę :|

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2005 22:26:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Co do wtrysków to tylko nowe albo używki z pewnego źródła, dużo jest regenerowanych a do montowania takich mi osobiście nawet nie chciałby się podnosić maski w samochodzie a nie mówiąc o kręceniu śrub. Natomiast co to zaworu upustowego to trzeba mieć przepustnice w samochodzie a w TDi jej nie ma ;) . Tzn. jest ale spełnia inną role i nie steruje jej pedał gazu :D .

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2005 23:15:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Ale p[owietrze z turbiny wpada do kolektora. A moje pytanie co gdyby uchodzilo w powietrze?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2005 23:15:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Ale powietrze z turbiny wpada do kolektora. A moje pytanie co gdyby uchodzilo w powietrze?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2005 00:22:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Chance napisał(a):
w benzynach turbo inastaluje sie zawory upustowe spalin zeby ladnie syczalo...


Montuje się ale zawory upuszczające powietrze. Spaliny upuszcza wastegate omijając turbinę turbosprężarki wprost do wydechu i ni erobi pss. A powietrze upuszczane jest zaworami bov z przed przepustnicy lub tuż za sprężarką i to one robią pss :)

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 03.lut.2005 08:21:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
PiotruS napisał(a):
BOZZ napisał(a):
Ja osobiście prze IC wole we wtryski zainwestować - stare mi padły i na razie chodzi na dwóch do VW (1Z) i dwóch starych. Nie moge znaleźć tanio od AFN. Ale i tak po wymianie dwóch jest duża zmiana.


A jaka była objawa tych padniętych wtrysków ?
I jaka widoczna różnica przy wymianie 2-szt nastąpiła ??


Zmieniłem sterujący bo miał ciśnienie 130 i jeden zwykły. Zmiana taka, że lepiej odpala i nie jedzie jak muł tylko jak szkapa :). zeby zrobić z niego rasowego kuca musze wstawić nowe.

P.S. Zmieniłem na wtryski od Fałweja :). Zmieniłbym 4 ale dwóch sie nie dalo wykręcić tak się w Fałweju zapiekły.

A co do znajomości SPANKY to mi wystarczą te które mam - nie szukam znajomych ,którzy wykrecają wtryski z aut klubowiczów.
Koleś mi szuka i jak znajdzie to kupie. Napewno nie bede płacił 450zł za sztuke w hurtowni.[/i]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2005 10:06:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
kefir200 napisał(a):
Chance napisał(a):
w benzynach turbo inastaluje sie zawory upustowe spalin zeby ladnie syczalo...


Montuje się ale zawory upuszczające powietrze. Spaliny upuszcza wastegate omijając turbinę turbosprężarki wprost do wydechu i ni erobi pss. A powietrze upuszczane jest zaworami bov z przed przepustnicy lub tuż za sprężarką i to one robią pss :)


:galy: :D :D dobre BOV do spalin...

pare zdań wyjasnienia:

zadaniem BOVa jest odpuszczenie nadmiaru powietrza za turbinką
np. w momencie odpuszczania gazu albo przy zmianie biegu (przymknięta
lub zamknięta przepustnica)
chodzi o to aby przy przymkniętej przepustnicy narastające ciśnienie
nie hamowało turbinki albo zeby przepustnica nie musiala walczyć
z cisnieniem jak sie bedzie chciała otworzyć znowu.... bo w niektorych
przypadkach moze sie nie otworzyć :P

nadmiar ale tylko nadmiar jest upuszczany do atmosfery albo w
dolot za turbinką... co powoduje ze turbinka cały czas sie kręci i w
momencie dodania gazu nie musi sie znowu rozkręcać...

natomiast sterowanie praca turbo odbywa sie za pomoca klapki upuszczającej
spaliny do wydechu lub sterowaniem przepływu spalin - za pomocą
tzw. kierownic...

a że w dizlu przepustnica jest cały czas otwarta to i bov jest niepotrzebny...

baskecior napisał(a):
eomaciu napisał(a):
jak zmieniasz kompa pod turbawkę to co z pompką wtryskową?
ty masz potencjometr tak?


Tak.


basket, jak z ta pompką? bo z tego co pamietam to tez trzeba było
zmienić...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2005 10:19:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
eomaciu napisał(a):
kefir200 napisał(a):
Chance napisał(a):
w benzynach turbo inastaluje sie zawory upustowe spalin zeby ladnie syczalo...


Montuje się ale zawory upuszczające powietrze. Spaliny upuszcza wastegate omijając turbinę turbosprężarki wprost do wydechu i ni erobi pss. A powietrze upuszczane jest zaworami bov z przed przepustnicy lub tuż za sprężarką i to one robią pss :)


:galy: :D :D dobre BOV do spalin...

pare zdań wyjasnienia:

zadaniem BOVa jest odpuszczenie nadmiaru powietrza za turbinką
np. w momencie odpuszczania gazu albo przy zmianie biegu (przymknięta
lub zamknięta przepustnica)
chodzi o to aby przy przymkniętej przepustnicy narastające ciśnienie
nie hamowało turbinki albo zeby przepustnica nie musiala walczyć
z cisnieniem jak sie bedzie chciała otworzyć znowu.... bo w niektorych
przypadkach moze sie nie otworzyć :P

nadmiar ale tylko nadmiar jest upuszczany do atmosfery albo w
dolot za turbinką... co powoduje ze turbinka cały czas sie kręci i w
momencie dodania gazu nie musi sie znowu rozkręcać...

natomiast sterowanie praca turbo odbywa sie za pomoca klapki upuszczającej
spaliny do wydechu lub sterowaniem przepływu spalin - za pomocą
tzw. kierownic...

a że w dizlu przepustnica jest cały czas otwarta to i bov jest niepotrzebny...

baskecior napisał(a):
eomaciu napisał(a):
jak zmieniasz kompa pod turbawkę to co z pompką wtryskową?
ty masz potencjometr tak?


Tak.


basket, jak z ta pompką? bo z tego co pamietam to tez trzeba było
zmienić...


Marko Polo nic o tym nie mowil ale pompy tanie są :D ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2005 11:12:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
eomaciu napisał(a):
kefir200 napisał(a):
Chance napisał(a):
w benzynach turbo inastaluje sie zawory upustowe spalin zeby ladnie syczalo...


Montuje się ale zawory upuszczające powietrze. Spaliny upuszcza wastegate omijając turbinę turbosprężarki wprost do wydechu i ni erobi pss. A powietrze upuszczane jest zaworami bov z przed przepustnicy lub tuż za sprężarką i to one robią pss :)




Am sory :) Czy gdzieś napisałem coś nie tak? Jakoś mi się nie wydaje...Moje wyjaśnienie miało na celu wyprowadzić Chance'a z błędu, jakoby syczące zawory były zaworami upuszczające spaliny... ;) Jakby co...to służę poradą jak ewentualnie zrobić samemu i jak zamontować bov'a w turbo benzynie :D
Aha...specjalnie użyłem określeń turbina i sprężarka...części turbosprężarki... Ale ciekawi mnie jedno...jakim cudem przepustnica może się nie otworzyć? To taki trochę OT, przepraszam, ale tego nie wiem... :/

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2005 11:17:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
kefir200 napisał(a):
eomaciu napisał(a):
kefir200 napisał(a):
Chance napisał(a):
w benzynach turbo inastaluje sie zawory upustowe spalin zeby ladnie syczalo...


Montuje się ale zawory upuszczające powietrze. Spaliny upuszcza wastegate omijając turbinę turbosprężarki wprost do wydechu i ni erobi pss. A powietrze upuszczane jest zaworami bov z przed przepustnicy lub tuż za sprężarką i to one robią pss :)




Am sory :) Czy gdzieś napisałem coś nie tak? Jakoś mi się nie wydaje...Moje wyjaśnienie miało na celu wyprowadzić Chance'a z błędu, jakoby syczące zawory były zaworami upuszczające spaliny... ;) Jakby co...to służę poradą jak ewentualnie zrobić samemu i jak zamontować bov'a w turbo benzynie :D
Aha...specjalnie użyłem określeń turbina i sprężarka...części turbosprężarki... Ale ciekawi mnie jedno...jakim cudem przepustnica może się nie otworzyć? To taki trochę OT, przepraszam, ale tego nie wiem... :/


nie po prostu dopisałem troszku wyjasnień... :D

jakim cudem? cisnienie za turbinką będzie takie (po zamknięciu) że nie da
się jej otworzyć... ale to tez zalezy pewnie od kontrukcji konkretnej
przepustnicy...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2005 11:25:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
przepustnica się zawsze otworzy, nie ma bata :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 03.lut.2005 11:39:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
BOZZ napisał(a):
PiotruS napisał(a):
BOZZ napisał(a):
Ja osobiście prze IC wole we wtryski zainwestować - stare mi padły i na razie chodzi na dwóch do VW (1Z) i dwóch starych. Nie moge znaleźć tanio od AFN. Ale i tak po wymianie dwóch jest duża zmiana.


A jaka była objawa tych padniętych wtrysków ?
I jaka widoczna różnica przy wymianie 2-szt nastąpiła ??


Zmieniłem sterujący bo miał ciśnienie 130 i jeden zwykły. Zmiana taka, że lepiej odpala i nie jedzie jak muł tylko jak szkapa :). zeby zrobić z niego rasowego kuca musze wstawić nowe.

P.S. Zmieniłem na wtryski od Fałweja :). Zmieniłbym 4 ale dwóch sie nie dalo wykręcić tak się w Fałweju zapiekły.

A co do znajomości SPANKY to mi wystarczą te które mam - nie szukam znajomych ,którzy wykrecają wtryski z aut klubowiczów.
Koleś mi szuka i jak znajdzie to kupie. Napewno nie bede płacił 450zł za sztuke w hurtowni.[/i]

oj BOZZ chyba generalnie masz problemy ze zrozumiemiem tekstu..... szkoda... nie widze tu zebym cos napisal o wykrecaniu wtryskow z aut klubowiczow..... nawet mi to przez glowe nie przeszlo..... :galy:
Tak łopatologicznie (specjalnie dla Ciebie ;) ) ( pod pojeciem znajomosci kryje sie np.mechanik,znajomy jezdzacy do rajchu po czesci, itp..... tak na przyszlosc co bys od rzau nie wyciagal pochopnych wnioskow :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: