.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 20:41:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: chip to audi coupe B4 2.6 l, warto?
PostNapisane: 22.mar.2006 14:21:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
stefek napisał(a):
GrzesB napisał(a):
stefek napisał(a):
Tak sie zastanawiam Panowie czy warto sie bawic w chiptuning w silniku bez turbiny? Czy sa takie chipy na rynku i ile moga dodac mocy. Niektorzy twierdza ze niewiele, moze z 10 KM i skorka niewarta wyprawki, inni przeciwnie ze ze 20 KM.
Jezeli nie czip to co? Chcialbym z moich 150 KM wycignac jakies 180 mozne 174 zeby bylo tyle co w coupe 2.8l.


Najpierw sprawdź ile masz tych koni... bo 150 nie ma raczej napewno :)
Jak się zmierzysz i wyjdzie ze 120 to się nie zdziw... Masz LPG? Jak tak to jakie?


:) Spadek o 30 KM w tak duzym silniku! Chyba zartujesz! Mam gaz zwykly II generacji, ale obecnie jezdze na benzynie.


Sekwencja też gówno daje! Mi zabiera 16KM - podobno do regulacji - ale nie o to chodzi - wywal gaz, zmierz silnik na hamowni, później doprowadź go do serii... Żadnego gazu nie wstawiaj! 30 KM po 12 latach użytkowania to i tak nie dużo - zależy oczywiście od przelotu, dbania itd. ale uwierz mi, że z dobrze poinformowanych źródeł wiem, że może uciec nawet więcej niż 30KM... ;-)

To jest cholernie stare autko i bez wkładu nie będzie trzymało serii - takie moje zdanie...


Strasznie śmieszą mnie ludzie - mówią mam zajefajny silniczek 150KM (w fabryce, ale tego już nie mówią) do tego gaz ze zwężką i na dodatek chcą chipa instalować :peace: Jak się uświadamiają, że ich autko ma moc rzędu 100-120 KM to chcę później Wojtka bić, że kiepską hamownie ma :P

Jeśli mogę Ci coś doardzić zrób tak:
1. Hamownia z wykresem
2. Wywal zwężkę z dolotu
3. Hamownia z wykresem (zakładam rezultat na poziomie 130KM przy dobrych wiatrach)
4. Doprowadzenie silnika do serii
5. Hamownia

Żadnego chipa już chciał nie będziesz...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 14:23:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
Lukasik napisał(a):
stefek napisał(a):
Ok, juz przeczytalem, i kumam. Rozwiazaniem jest sekwencja. Blos podobno g..no daje.


sekwencja to najmniejsze zło, ale dosc kosztowne 3000-4000tys.

blos moze i gówno daje, ale przynajmniej nie zabiera ci tak duzo jak instalka 2gen ;) Jedna osoba z tego forum wywalila z 2,8 taką instalke jak ty i wstawiła blosa, twierdzi ze nie poznaje fury, bo dostała takiego kopa :)


Sorry, gdzie założę sekwane za 3-4 tysie do v6-ki ? :P .

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 14:27:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
blackstarpro napisał(a):
Lukasik napisał(a):
stefek napisał(a):
Ok, juz przeczytalem, i kumam. Rozwiazaniem jest sekwencja. Blos podobno g..no daje.


sekwencja to najmniejsze zło, ale dosc kosztowne 3000-4000tys.

blos moze i gówno daje, ale przynajmniej nie zabiera ci tak duzo jak instalka 2gen ;) Jedna osoba z tego forum wywalila z 2,8 taką instalke jak ty i wstawiła blosa, twierdzi ze nie poznaje fury, bo dostała takiego kopa :)


Sorry, gdzie założę sekwane za 3-4 tysie do v6-ki ? :P .


ups pomyliłem sie ;) no to pewnie jeszcze wiecej. Tak przeszacowałem bo do 4ro cylindrowego w znajomym warsztacie montują w granicach 3tys na srednich komponentach.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 14:36:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
GrześuB, pytam zupełnie poważnie, gdzie się podziewają konie, jeśli ciśnienie sprężania jest prawie nominał, dobre świece i przewody itd...? :|

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 14:41:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Lukasik napisał(a):
stefek napisał(a):
Ok, juz przeczytalem, i kumam. Rozwiazaniem jest sekwencja. Blos podobno g..no daje.


sekwencja to najmniejsze zło, ale dosc kosztowne 3000-4000tys.

blos moze i gówno daje, ale przynajmniej nie zabiera ci tak duzo jak instalka 2gen ;) Jedna osoba z tego forum wywalila z 2,8 taką instalke jak ty i wstawiła blosa, twierdzi ze nie poznaje fury, bo dostała takiego kopa :)


No tak, ale raczej zdecyduje sie na wywalenie instalacji, zupelnie. Koszty jazdy wzrosna, ale benzyna juz nie taka znow droga!:)

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: chip to audi coupe B4 2.6 l, warto?
PostNapisane: 22.mar.2006 14:46:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
GrzesB napisał(a):
stefek napisał(a):
GrzesB napisał(a):
stefek napisał(a):
Tak sie zastanawiam Panowie czy warto sie bawic w chiptuning w silniku bez turbiny? Czy sa takie chipy na rynku i ile moga dodac mocy. Niektorzy twierdza ze niewiele, moze z 10 KM i skorka niewarta wyprawki, inni przeciwnie ze ze 20 KM.
Jezeli nie czip to co? Chcialbym z moich 150 KM wycignac jakies 180 mozne 174 zeby bylo tyle co w coupe 2.8l.


Najpierw sprawdź ile masz tych koni... bo 150 nie ma raczej napewno :)
Jak się zmierzysz i wyjdzie ze 120 to się nie zdziw... Masz LPG? Jak tak to jakie?


:) Spadek o 30 KM w tak duzym silniku! Chyba zartujesz! Mam gaz zwykly II generacji, ale obecnie jezdze na benzynie.


Sekwencja też gówno daje! Mi zabiera 16KM - podobno do regulacji - ale nie o to chodzi - wywal gaz, zmierz silnik na hamowni, później doprowadź go do serii... Żadnego gazu nie wstawiaj! 30 KM po 12 latach użytkowania to i tak nie dużo - zależy oczywiście od przelotu, dbania itd. ale uwierz mi, że z dobrze poinformowanych źródeł wiem, że może uciec nawet więcej niż 30KM... ;-)

To jest cholernie stare autko i bez wkładu nie będzie trzymało serii - takie moje zdanie...


Strasznie śmieszą mnie ludzie - mówią mam zajefajny silniczek 150KM (w fabryce, ale tego już nie mówią) do tego gaz ze zwężką i na dodatek chcą chipa instalować :peace: Jak się uświadamiają, że ich autko ma moc rzędu 100-120 KM to chcę później Wojtka bić, że kiepską hamownie ma :P

Jeśli mogę Ci coś doardzić zrób tak:
1. Hamownia z wykresem
2. Wywal zwężkę z dolotu
3. Hamownia z wykresem (zakładam rezultat na poziomie 130KM przy dobrych wiatrach)
4. Doprowadzenie silnika do serii
5. Hamownia

Żadnego chipa już chciał nie będziesz...


A mnie strasznie denerwuja ludzie ktorzy mowia ze ich smiesze. Nie wierzez w spadek mocy o 30 KM mimo ze to stare auto. Piszesz o doprowadzeniu silnika do serii. Wytlumacz prosze co masz na mysli oprocz wywalenia zwęzki?????

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 15:34:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
Najważniejsze to doprowadzić autko do serii a potem można w nim grzebać. Przynajmniej będzie się w miarę przewidywalnie zachowywało a nie, nagle coś pierd.... i nie wiadomo gdzie szukać przyczyny. Podstawa głowica czyli gniazda zaworowe, uszczelki, gumki, pierdółki, planowanie głowicy, uszczelka (to się rozumie samo przez się). Wymiana pasków, oleju, filtrów. Sprawdzenie WAG-iem wyeliminowanie wszelkich wad - sondy, czujniki temp. czy termostat. Jak coś jeszcze to mnie poprawcie.
Przed założeniem sekwencji to było robione w moim autku. A jeśli zakładać instalację gazową to tylko sekwencja. Koszta różnie ale raczej bliżej 5tys. II gen. w silniku ABC to masohizm porfela oraz sadyzm w przypadku samochodu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: chip to audi coupe B4 2.6 l, warto?
PostNapisane: 22.mar.2006 15:44:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
stefek napisał(a):
GrzesB napisał(a):
stefek napisał(a):
GrzesB napisał(a):
stefek napisał(a):
Tak sie zastanawiam Panowie czy warto sie bawic w chiptuning w silniku bez turbiny? Czy sa takie chipy na rynku i ile moga dodac mocy. Niektorzy twierdza ze niewiele, moze z 10 KM i skorka niewarta wyprawki, inni przeciwnie ze ze 20 KM.
Jezeli nie czip to co? Chcialbym z moich 150 KM wycignac jakies 180 mozne 174 zeby bylo tyle co w coupe 2.8l.


Najpierw sprawdź ile masz tych koni... bo 150 nie ma raczej napewno :)
Jak się zmierzysz i wyjdzie ze 120 to się nie zdziw... Masz LPG? Jak tak to jakie?


:) Spadek o 30 KM w tak duzym silniku! Chyba zartujesz! Mam gaz zwykly II generacji, ale obecnie jezdze na benzynie.


Sekwencja też gówno daje! Mi zabiera 16KM - podobno do regulacji - ale nie o to chodzi - wywal gaz, zmierz silnik na hamowni, później doprowadź go do serii... Żadnego gazu nie wstawiaj! 30 KM po 12 latach użytkowania to i tak nie dużo - zależy oczywiście od przelotu, dbania itd. ale uwierz mi, że z dobrze poinformowanych źródeł wiem, że może uciec nawet więcej niż 30KM... ;-)

To jest cholernie stare autko i bez wkładu nie będzie trzymało serii - takie moje zdanie...


Strasznie śmieszą mnie ludzie - mówią mam zajefajny silniczek 150KM (w fabryce, ale tego już nie mówią) do tego gaz ze zwężką i na dodatek chcą chipa instalować :peace: Jak się uświadamiają, że ich autko ma moc rzędu 100-120 KM to chcę później Wojtka bić, że kiepską hamownie ma :P

Jeśli mogę Ci coś doardzić zrób tak:
1. Hamownia z wykresem
2. Wywal zwężkę z dolotu
3. Hamownia z wykresem (zakładam rezultat na poziomie 130KM przy dobrych wiatrach)
4. Doprowadzenie silnika do serii
5. Hamownia

Żadnego chipa już chciał nie będziesz...


A mnie strasznie denerwuja ludzie ktorzy mowia ze ich smiesze. Nie wierzez w spadek mocy o 30 KM mimo ze to stare auto. Piszesz o doprowadzeniu silnika do serii. Wytlumacz prosze co masz na mysli oprocz wywalenia zwęzki?????


przyjadę do domu to Ci wkleję wykresy aut na gazie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 19:13:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
skoro blos gówno daje to dlaczego moje 2.8 ośka na blosie objeżdza 2.8 194 konny qattro +automat na sekwencji. a passat 2.0 na turbinie nie jest godnym przeciwnikiem.czyżby to był jakiś wyjątek. przyznaję się do przebudowy układu dolotowego od podstaw

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 20:00:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
enduro7777 napisał(a):
skoro blos gówno daje to dlaczego moje 2.8 ośka na blosie objeżdza 2.8 194 konny qattro +automat na sekwencji. a passat 2.0 na turbinie nie jest godnym przeciwnikiem.czyżby to był jakiś wyjątek. przyznaję się do przebudowy układu dolotowego od podstaw


Hmmm powiedz cos wiecej - co zrobiles z dolotem, no i gdzie i jakiego blosa instalowales - elektronika, czy bez? itp itd. Moze wiec warto!? Poza tym masz jakis podrasowany chyba ten silnik? Bo 2,8 ma miec niby 174 KM?

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 20:06:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
enduro7777 -> dlatego ze te 2.8 30V jest niesprawne. Uwiez mi ze ze ten silnik niesamowity i AAH nie ma żadnych szans. AAH kontra 1.8T 150PS idą w zasadzie łeb w łeb, więc chyba sporo na wyrost oceniasz swoje auto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 20:33:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
wowo napisał(a):
enduro7777 -> dlatego ze te 2.8 30V jest niesprawne. Uwiez mi ze ze ten silnik niesamowity i AAH nie ma żadnych szans. AAH kontra 1.8T 150PS idą w zasadzie łeb w łeb, więc chyba sporo na wyrost oceniasz swoje auto.

zgadza sie, mam w domu paska 1.8t ojca i swoja b4 2.6 , oba ida bardzo rowno w bardzo dlugim zakresie predkosci.

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: chip to audi coupe B4 2.6 l, warto?
PostNapisane: 22.mar.2006 23:13:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
stefek napisał(a):
A mnie strasznie denerwuja ludzie ktorzy mowia ze ich smiesze. Nie wierzez w spadek mocy o 30 KM mimo ze to stare auto. Piszesz o doprowadzeniu silnika do serii. Wytlumacz prosze co masz na mysli oprocz wywalenia zwęzki?????


Edukował Ciebie nie będę - ja opieram swoją wiedzę na doświadczeniach, a Ty?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 13:35:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
blackstarpro napisał(a):
GrześuB, pytam zupełnie poważnie, gdzie się podziewają konie, jeśli ciśnienie sprężania jest prawie nominał, dobre świece i przewody itd...? :|


Może jednak, plizzz :P

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 13:47:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ostatnio znalazlem fajny tekst :) tuningowanie samochodu wolnossącego kosztuje mniej wiecej 100zł za 1 KM :D I chyba jest w tym duzo prawdy :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 14:02:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Producenci podają moc na silniku, czy na kole??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 14:25:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
wowo napisał(a):
Producenci podają moc na silniku, czy na kole??


Logicznie myśląc to na silniku - przeciez w każdym Coupe czy C4 podają tą samą moc - a waga autka jest zupełnie różna...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 14:51:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 19:31:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
co do pasata 1.8T idą równo ale tylko DO 150KM/H POTEM AUDI 2.8 MASAKRUJE PASSATA. CO DO AUDI2.8 30 V PISAŁEM ŻĘ NA SEKWENCJI +AUTOMAT+ QATTRO A TO RTOSZKĘ MOCY ZABIERA

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 07:00:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Mówimy o standardach, czyli dystans 1/4 mili. Poza tym wszystko zalezy od stanu technicznego auta i kierowcy.
Najlepiej zhamuj sobie autko i będziesz wiedział w jakim jest stanie i czy czegoś mu brakuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: