.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 17:08:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zmiana zapłonu z VEZ na TSZ-H w Audi200 2.2 Turbo Quattro
PostNapisane: 29.sty.2005 20:46:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sty.2005 18:08:09
Posty: 8
Lokalizacja: Busko
Witam.
Niedawno udało mi się zmienić typ zapłonu w Audi 200 2.2 Turbo Quattro z typu VEZ na TSZ-H - pominąłem komputer i zastosowałem moduł tranzystorowy. W związku z tym mam pytanie:
- czy odbije się to zbytnio na mocy silnika??
- mam wrażenie, że turbina NIE działa tak jak powinna.

Czy pominięcie komputera(i jego odłączenie) odbije się na mocy??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2005 20:59:27 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
na mocy moze i nie ale na zywotnosci silnika .. .. kompuyter zbieral info z czujnika spalania stukwego i przestawial zaplon w zaleznosci od doladowania a teraz nie wiem jak to masz zrobione i w momencie powstanaia spalania stukowewgo mozesz w skrajnym wpadku wyslac silnik na zlom poprzez zabicie panewek

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2005 21:20:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sty.2005 18:08:09
Posty: 8
Lokalizacja: Busko
Zapłon teraz sterowany jest TYLKO podciśnieniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2005 23:42:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Pamiętaj, że teraz masz tez nadciśnienie. Al e martwiłbym się na twoim miejscu spalaniem stukowym bardzo. Słuchaj Hansa, on prawdę mówi. Zapisz stan licznika...zobaczymy ile CI silnik pociągnie ;)

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2005 09:41:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sty.2005 18:08:09
Posty: 8
Lokalizacja: Busko
Dzsiaj znowu zauważyłem, że stało się to co przed wymianą zapłonu(a wymieniłem go ponieważ nie było wogóle iskry), czyli do 2000 Rpm wszystko oki, a później - marnie już idzie :-( ....co moze byc tego przyczyną??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2005 09:49:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
przy 2000 rpm turbina zaczyna pompowac ... moze to ma zwiazek wlasnie z podcisnieniem/nadcisnieniem ?jak masz mozliwosc, wymien komputer, przywroc sterowanie zaplonem do pierwotnego stanu i naprawiaj to co bylo zepsute a nie przebudowywuj tego "bo sie cos zepsulo" ...szukaj przyczyny a nie przeciwdzialaj skutkom bo w ten sposob to bedziesz wiecznie auto naprawail na ta sama usterke

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: