Leo wiem ze jest ok w geometrii bo prowadzi sie super, zadnego sciagania itp. Bylem na diagnostyce.
Miodu jak mi sprzedawal to mowil mi(i za to go cenie) ze auto bylo cale malowane, ze wpadlo do lasku itp. Wole to niz dzwon centralny i cztery slady za soba
Nie lubie jak ktos np sprzedaje jakis samochod i zachwala typu: niebite, ze wszystko ok a ty wyjedziesz a tu lewa,prawa i trzeba trzymac stery zeby utrzymac auto na jezdni.
Jestem z niego bardzo zadowoly, mialo kilka wad takich jak braki listewek, znaczek itp ale to przeciez nie nowka no i cena byla OK,
Miodu zachowal sie super gdyz przy sprzedazy oznajmil mi ze ma w garazu ALU do niego i mi da gratis, nawet sie oto nie pytalem , on pierwszy mnie uswiadomil o tym.
Zazwyczaj kazdy zabiera to co cenne i jak sie kupujacy nie pyta to dobrze bo mozna sprzedac osobno. Nie obrazajac nikogo taki jest swiat.
Ja mialem szczescie i trafilem na zyczliwego sprzedajacego . Aha dostalem takze dodatkowe zegary od niego azebym w wolnej chili sobie wyrezal je i wstawil (czego jeszcze nie zrobilem)
Wracajac do tematu ktos mi mowil ze te B4 z wiekszymi silnikami mialy lampy zespolone w standarcie a ja mam zwykle i to mnie draznilo wiec kupilem soczewki azeby nie byc gorszy.
Co do wtyczki to znalazlem ja w koncu, poprostu nigdy nie zwrocilem na nia uwagi bo jak wymieniaelm zarowke to podlaczalem gdzie indziej. Lampy niebawem wstawie i bedzie super.
Teraz postanowilem troche przy niej porobic: wpierw silnik (bo mi stukalo jak byl zimny), potem poprawka malarza , swiatla soczewki a jak bede mial jakis naplyw kaski to bixenon mi sie marzy ale powoli.