.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 00:53:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: (wydzielone) LPG w 2.2T - sama prawda :D
PostNapisane: 20.lut.2005 02:42:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
KOSS napisał(a):
Kto słyszał o takim systemie ???????????????


Blos nie blos, to nawet NOS do eski nie pasuje!!! Co tu mowic o lpg. Ale to tylko moje zdanie. A co do gazu to slyszalem rozne zdania. Wiem jedno na zwyklym gazie z s2 robi sie padaka. Podobno na wtrysku dobrze bedzie dzialac, ale ja jakos nie wierze w to. I nie chce sprawdzac. Po co ja dociazac dodatkowa butla :D :D :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 09:05:17 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak chcesz miec 2.2T z gazem to kup se S4 ... bo w S2 butle to chyba na dachu zalozysz :056:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 09:48:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
hans napisał(a):
jak chcesz miec 2.2T z gazem to kup se S4 ... bo w S2 butle to chyba na dachu zalozysz :056:


Dzieeeki Jarek :): wiedziałem ze na tobie moge polegac!!
Co do tematu - Lpg w 2.2T 20V - jest mozliwe ale tylko wtrysk najlepiej IV gen + kupa rezania przy tym :)

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 10:11:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
kubazak napisał(a):
Co do tematu - Lpg w 2.2T 20V - jest mozliwe ale tylko wtrysk najlepiej IV gen + kupa rezania przy tym :)


Ja tu czegos nie kumam chyba... :/
Jesli kupuje Audi S2, S4 itd, to musze sie liczyc z tym, ze nie jest to CC i pali "troszke" wiecej". Siadam , kalkuluje to, i albo mnie na to stac, albo nie :!:
jesli mnie nie stac, to kupuje cos mniej skomplikowanego do zalozenia gazu np i ciesze sie kompromisem.
Z tego co juz sie tu zorientowalem, to zeby instalacja gazowa w S2 miala uzasadnienie w kryterium osiagi/ekonomicznosc, to trzeba zalozyc IV generacje, ktora podejzewam taniej niz 5 tys nie kosztuje. Jak pisze kubazak, kupe jeszcze do tego roboty...
Moej pytanie- przy obecnych cenach PB vs LPG ile trzeba jezdzic aby to sie wogole zaczelo płacac :?: Chyba sporo...A jesli tak, to moze poprostu lepiej kupic TDI, wsadzic chip i cieszyc sie z jazdy... :?: Wiadomo ze to zupelne inna koncepcja, ale...

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 10:33:50 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Marcin , jeszcze nie jechales chyba 2.2T :D ... to tak samo zaraza jak quattro ...a quattro plus turbo to choroba nieuleczalna w zadnym wypadku :peace: ...takze jezeli juz raz tego zasmakujesz to za wszelka cene bedziesz chcial miec takie zestawienie ... a TDI ... no coz .. jest to jakas alternatywa ale do benzyny turbo to mu duuuzo brakuje ;)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 10:38:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
hans napisał(a):
Marcin , jeszcze nie jechales chyba 2.2T :D ... to tak samo zaraza jak quattro ...a quattro plus turbo to choroba nieuleczalna w zadnym wypadku :peace: ...takze jezeli juz raz tego zasmakujesz to za wszelka cene bedziesz chcial miec takie zestawienie ... a TDI ... no coz .. jest to jakas alternatywa ale do benzyny turbo to mu duuuzo brakuje ;)


Mielem ta przyjemnosc- krotka bo krotka- ale zawsze... ;)
Ale powiem Ci, ze jak tak czytam o gazie w 2,2T to widze, ze chyba sporo tej frajdy o ktorej piszesz wlasnie zabiera LPG- to problemy jakies, to osiagi nie te itd...
Nie wiem, ja chyba nie jestem zwolennikiem takich kombinacji... :peace:

A co do TDI sie zgadzam- zupelnie inna koncepcja, ale musze powiedziec ze 2,5 TDI V6 tez potrafi niejednego zaskoczyc... :diabel:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 11:05:55 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
moze nie tyle lpg zabiera przyjemnosoci co jest to skomplikowane zeby dopracowac to i malo kto potrafi9 to zrobic lub tez ma czas i cierpliwosc ... niemniej jednak dobrze zalozony gaz nie sprzwia problemow i zawodow .. no i najwazniejsze ... nie zapominajmy o istocie gazu - oszczedna jazda .. czyli jezdzac normalnie , oszczednie ale zarazem bez utraty parametrow auta jezdzimy na gazie ... niemniej jednak z gazem jest jeden maly problem a mianowicie poziom gazu w butli , wtedy moga wystepowac roznice w osiagach ale zawsze mamy mozliwosc przelaczenia na benzyne .. a poza tym mammy 2 zrodla zasilania , zasieg auta bez tankowania jest duzo wiekszy ... tak czy inaczej ... jak nie masz 2 aut to zakladasz gaz to tego ktore masz i masz osiagi i ekonomie w jednym ... wada jedynie jest waga auta i mniejsza przestrzen ladunkowa .. jezeli CI to nie przeszkadza to smialo mozesz takie auto miec i napewno bedziesz zadowolony :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 11:25:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
Wielkim problemem jest jak mówi Jarek ciśnienie w butli z czym sam walczyłem kupe czasu zanim pokapowałem oco chodzi.Szczególnie zimą kiedy tankując zimny gaz do zimniej butli nie następuje efekt rozprężania z powodu zbyt małej różnicy temperatur.Auta które chodzą na ciśnieniu powyzej 1 bara w kolektorze poprostu się dławią z powodu zbyt małego ciśnienia. Jest jednak na to sposób który w pewnym stopniu likwiduje ten problem.
Zimą tankuje tylko na statoilu ze wzgledu na duzą zawartosc propanu i dodatkowo zamontowałem ogrzewanie butli aby gaz się rozprężał .
Latem jest też problem ,tankując na stacjach gdzie butle są na zewnątrz.Butla taka sie nagrzewa od słonca a ciśnienie tam rośnie.Tankujemy rozprężony gaz który juz w butli nie zwiększy ciśnienia i jest problem bo auto też nie jedzie!!!
Wniosek jest taki: tankujemy zawsze jak najzimniejszy i najmniej rozpręzony gaz abyśmy mogli zwiększyć jego ciśnienie w butli za pomocą np podgrzewacza
Wszystko!

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 11:32:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
A właśnie...mam pytanie zasadnicze i to do kubazak'a...jaką masz pojemność butli w S4 i przy jakiej ilości gazu w butli kończy się wystarczające ciśnienie gazu do żwawego napędzania auta?

Ah ten przeklęty gaz w w turbo... W moim przypadku jest tak, że musze chwilowo znowu założyć zwykłą instalkę i zaoszczędzić dzięki temu na wtrysk...ale to utopia. :/ Jak ja chcę sie pozbyć miksera...

Hehe... Ubiegleś mnie... :)
A w jaki sposób podgrzać bezpiecznie butel z gazem? Kocyk grzewczy jak w podtlenku gazu?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 11:42:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
hans napisał(a):
moze nie tyle lpg zabiera przyjemnosoci co jest to skomplikowane zeby dopracowac to i malo kto potrafi9 to zrobic lub tez ma czas i cierpliwosc


Argumenty trafiaja do mnie w 100%- sam kiedys mialem LPG, ale w Favoritce- instalacja za 1000 PLN ;)

W takim razie mozesz napisac jaka powinna byc ( i wymienic jej skladniki oraz cene) instalacja PLG do 3B taka, zeby nie odbijało sie to ani na osiagach, ani na niezawodnosci?
Ciekaw jestem takiego ujecia...

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 11:43:00 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
dokladnie tak jak piszesz Kefir :) kocyk grzewczy , moze byc z elektrycznego bucika babci :D

Marcin , Kuba ma taka instalacje i po czesci odpowiedzial na Twoje pytanie , mianowicie instalacja 4 generacji i kupa strojenia a wierzmi , efekt jest nawet lepszy niz na PB bo zeby dostroic w 3B czy w innym 2.2T 20V ECU trzeba wgrywac nowego EPROMA a w instalacji LPG masz pamiec FLASH i mozesz ja modygikowac w czasie rzeczywistmn podczas jazdy ... znam auto ( kolega z Inowroclawia ) ktory mial u siebie instalacje SGi i na gazie chodzilo mu to lepiej niz na PB a mial auto dlubnioete na okolo 300 KM ... konkretnie przewaga LPG polegala na tym ze przy wiekszym doladowaniu nie wystepowalo spalanie stukowe co przy PB gorszej jakosci potrafilo miec miejsce

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 11:56:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ten sam kłopt występuje w instalacji z mikserem, ale jeszcze wcześniej niż w instalce z wtryskiem. Tak sądzę, że to przez rozmiar zwężki. Im jest większa tym lepiej dla osiągów na benzynie, ale przy okazji podciśnienie zasysające gaz jest mniejsze. I dlatego przy stanie zbiornika gazu 65l (ok 55 l gazu) ok 20 PLN do końca jeździ się kiblowato. Podgrzanie napewno pomoże wyśmigać gaz bardziej efektywnie. Mam dużą butlę, ale i tak w trasie tankuję co 100-200 km, bo potrzebuję dobrego ciśnienia. Też stosuję manewr z zacienionymi zbiornikami gazu na stacjach... Tyle czytałem o podtlenkach, a nigdzy nie przyszlo mi do glowy podgrzać butel z lpg. To już wiem co zrobię z kocykami grzewczymi z moich fotel... :D Tylko jaka temp jest bezpieczna...? Jak zachować umiar?

Moje wszelkie spostrzeżenia opierają sie na około 3 letniej męce z instalacją mikserową w 2,2t 10V...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 12:03:34 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
do 50 st C jest bezpiecznie ... :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 12:58:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Termostat w podgrzewaczu wystarczy? Jak zrobić coś takiego bezpiecznie? Moim zdaniem oprócz termostatu przydałby się jesze jakiś dodatkowy sprzęt...A co z awaryjnym wzrostem ciśnienia w butli przy przekroczeniu bezpiecznej temperatury? Jaki zawór bezpieczeństwa? Blow-off to butli z gazem? :)

kubazak...jak się czegoś takiego używa?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 14:10:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
kefir200 napisał(a):
Termostat w podgrzewaczu wystarczy? Jak zrobić coś takiego bezpiecznie? Moim zdaniem oprócz termostatu przydałby się jesze jakiś dodatkowy sprzęt...A co z awaryjnym wzrostem ciśnienia w butli przy przekroczeniu bezpiecznej temperatury? Jaki zawór bezpieczeństwa? Blow-off to butli z gazem? :)

kubazak...jak się czegoś takiego używa?

Nie ma obaw, w kazdej butli znajduje sie wielozawór.Jeden z nich ma za zadanie wypuszczenie nadmiernej ilosci gazu przy zbyt duzym cisnieniu.

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 15:12:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
kubazak napisał(a):
kefir200 napisał(a):
Termostat w podgrzewaczu wystarczy? Jak zrobić coś takiego bezpiecznie? Moim zdaniem oprócz termostatu przydałby się jesze jakiś dodatkowy sprzęt...A co z awaryjnym wzrostem ciśnienia w butli przy przekroczeniu bezpiecznej temperatury? Jaki zawór bezpieczeństwa? Blow-off to butli z gazem? :)

kubazak...jak się czegoś takiego używa?

Nie ma obaw, w kazdej butli znajduje sie wielozawór.Jeden z nich ma za zadanie wypuszczenie nadmiernej ilosci gazu przy zbyt duzym cisnieniu.


do kabiny? :P

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=5990

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 17:29:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
Gaz wylatuje rurką pod auto, ale zawsze mozna to przerobić aby leciało do auta:)

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 17:39:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ten topik z forum sr... :/ Kiedyś go śledziłem. Teraz nie mam nerwów go czytać. Fakt, ze po jakimś czasie dopiero zrozumiałem, ze druga ganeracja gazu to niewypał i porażka do auta z turbo. Mam jeszcze ochotę wypróbować ten mikser Blos, ale to tylko z tego powodu, ze nie chcę brać kredytu na zakup 3-ciej generacji. Zakładam, że to będzie przejściowe i na krótki czas... :) Ale niestety nadzieja złudna jest...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 17:55:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Wszystko ok. ale jest jedna kwestia ,mianowicie temp. spalana w cylindrze na lpg.Nie jest przypadkiem za wysoka aby módz sobie bezkarnie pałować silnik?

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 18:36:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Kupic S4,wyszalec sie na benzynie za wszystkie czasy,nastepnie kupic tdi i wspominac piekne czasy :(

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: