.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 13:04:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zbieżnośc i łożysko w b3
PostNapisane: 15.cze.2005 14:22:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2004 00:13:21
Posty: 21
Lokalizacja: Lublin
Witam
Mam problem, a mianowicie wymienili mi w warsztacie łożysko z przodu po prawej stronie wszytko ok tylko kierownica skrzywiła się w lewo (lekko) majster powiedział że musieli rozpinac zawieszenie i mogła się zbizność rozregulować więc pojechałem na ustwienie zbieżności tam po sprawdzeniu diagnosta powiedział że jest rozbiezny i ustawił zbieżność przejechał się i mówi że jest ok, tylko teraz też jest kierownica bardzo lekko skrzywiona ale za to w prawą stronę. Nie wiem co o tym myśleć auto prowadzi się bardzo dobrze nie ściąga w żadną stronę tylko ta kierownica.
Co o tym sądzicie ???
Pozdrawiam

_________________
Audi 80 B3 1,8 90 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2005 16:38:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Coś tam musieli przemieścic nie ma co gdybać tylko jedz na geometrie, ustawia sprawdzą i po kłopocie.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Jest - OK!
PostNapisane: 30.cze.2005 08:55:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2004 18:41:50
Posty: 15
Lokalizacja: Nowy Targ
Witaj!
Myślę że wszystko jest OK, bo w B3 jest przekładnia listwowa. Istenieje możliwość przestawienia całego układu kierowniczego tak że będzie wszystko OK, a kierownica będzie w innym położeniu. Trzeba tylko przestawić kierownicę na wielowpuście na wprost po sprawdzeniu zbierzności.
Pozdrawiam

_________________
Przemek - Nowy Targ
Audi 80 B3 - 1,8 Benz (obecnie)
Audi 80 1,6 - 1981 (historia)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jest - OK!
PostNapisane: 30.cze.2005 09:52:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
przemekkrakow napisał(a):
Witaj!
Myślę że wszystko jest OK, bo w B3 jest przekładnia listwowa. Istenieje możliwość przestawienia całego układu kierowniczego tak że będzie wszystko OK, a kierownica będzie w innym położeniu. Trzeba tylko przestawić kierownicę na wielowpuście na wprost po sprawdzeniu zbierzności.
Pozdrawiam


z doswiadczenia (male to male , ale jest :diabel: ) wiem ze nie zawsze da sie ten minimalny "skret" wyregulowac za pomoca przelozenia kiery na wieloklinie gdyz na nim wlasnie regulacja jest za duza, i bedzie albo za bardzo w prawo albo za bardzo w lewo.
jak mniemam jest to kwestia regulacji na drazkach...

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jest - OK!
PostNapisane: 30.cze.2005 10:01:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Klax napisał(a):
przemekkrakow napisał(a):
Witaj!
Myślę że wszystko jest OK, bo w B3 jest przekładnia listwowa. Istenieje możliwość przestawienia całego układu kierowniczego tak że będzie wszystko OK, a kierownica będzie w innym położeniu. Trzeba tylko przestawić kierownicę na wielowpuście na wprost po sprawdzeniu zbierzności.
Pozdrawiam


z doswiadczenia (male to male , ale jest :diabel: ) wiem ze nie zawsze da sie ten minimalny "skret" wyregulowac za pomoca przelozenia kiery na wieloklinie gdyz na nim wlasnie regulacja jest za duza, i bedzie albo za bardzo w prawo albo za bardzo w lewo.
jak mniemam jest to kwestia regulacji na drazkach...


dobrze prawisz, wszystko w rękach diagnosty, ostatnio też byłem na zbieżności i niestety chłopaki narobili sobie roboty, bo musieli kiere ustawić prosto :P przez drążki. Ot taki wymagający jestem :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jest - OK!
PostNapisane: 30.cze.2005 16:06:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
przemekkrakow napisał(a):

z doswiadczenia (male to male , ale jest :diabel: ) wiem ze nie zawsze da sie ten minimalny "skret" wyregulowac za pomoca przelozenia kiery na wieloklinie gdyz na nim wlasnie regulacja jest za duza, i bedzie albo za bardzo w prawo albo za bardzo w lewo.
jak mniemam jest to kwestia regulacji na drazkach...


Masz marcje ,moze byc za bardzo w lewo lub za bardzo w prawo.
Tylko dobrze ustawiona geometria pomoze.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2005 21:02:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2004 21:06:18
Posty: 107
Lokalizacja: bogatynia
witam,trochę tego ustawiam i wtrącę kilka uwag,czy podczas regulacji zalożyli ci blokadę na kierownicę-jeśli nie to ich błąd,czy dali ci wydruk z calej geometrii-przodu i tylu-to wiele mowi,jeśli to wszystko wykonano i parametry były w normie to może być wina opon-zamień je stronami lub zamoeń z tylem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: