.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 22:58:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Komputer pokladowy i zegarek
PostNapisane: 09.paź.2003 23:00:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2003 22:34:55
Posty: 85
Lokalizacja: Warszawa
Jeden wyswietlacz komputera dziala ten co wyswietla na pisy (graficzny) znajdujący sie na gorze . Natomiat ten nizej(cyfrowy) pokazujacy srednie spalnie itd nic nie pokazuje jest jedynie podswietlony chyba ze sa wloczone swiatla wtedy nie i tak samo jest z zegarkiem. Czy ktos wie czym to moz byc spowodowane ? Ktos cos takiego juz mial?
Pozdrwiam SErdecznie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2003 00:01:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
a bezpieczniki sprawedzałeś?

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2003 00:40:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
Sprawdz czy masz podlaczone z tylu wszystkie wtyczki do zegarow, jezeli tak to pozostaja tylko bezpieczniki i przekazniki, ewentualnie jezeli chodzi o samo podswietlenie to zarowki w zegarach.


Ostatnio edytowano 11.paź.2003 23:44:03 przez UFOtm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2003 14:16:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Ten wyświetlacz u góry nazywa sie CHECK.
Natomiast ten po środku nazywa sie komputer.

Na początek sprawdź żaróweczki, potem sprawdź wtyki czy wszystkie są O.K.

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2003 18:56:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2003 22:34:55
Posty: 85
Lokalizacja: Warszawa
Dzis wszystko sprawdzielm i wszystko jest podlaczone i dobrze podlaczone, bezpieczniki rowniez wszystkie sa dobre xhyba ze sa jeszcze gdzies oprocz tych ktore sa pod maksa zaraz pod podszybiem :( Wiec chyba zostanie kupno calych nowych zegarow badz modulu z komputerem :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2003 19:36:08 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
albo bezposrednia pomoc kogos kto sie troszke zna na tych zegarach i juz je wczesniej rozbieral ;)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2003 21:45:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
hans napisał(a):
albo bezposrednia pomoc kogos kto sie troszke zna na tych zegarach i juz je wczesniej rozbieral ;)

... czyli przyjedz na najblizszy zlot :wink:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2003 22:45:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2003 22:34:55
Posty: 85
Lokalizacja: Warszawa
Wiec juz to naprawielm.Dzieki Bilu. Nalzezalo przez 5 sekun wcisnac i przytrzymac pokretlo od regulacji jaskrawosci podswietlrnia kasujac ten kod i przechodzac jedmoczesnie w sytsem kontroli checka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2003 22:52:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
SqneR napisał(a):
Wiec juz to naprawielm.Dzieki Bilu. Nalzezalo przez 5 sekun wcisnac i przytrzymac pokretlo od regulacji jaskrawosci podswietlrnia kasujac ten kod i przechodzac jedmoczesnie w sytsem kontroli checka.

no problem ale to cie nie zwalnia z przyjazdu na zlot :lol:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2003 20:44:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2003 19:53:53
Posty: 28
Lokalizacja: Wyszków
Bilu napisał(a):
no problem ale to cie nie zwalnia z przyjazdu na zlot :lol:


witam kiedy i gdzie jest zlot (stałem się nowym klubowiczem i chciałbym podzielić się z wami moimi opiniami o OK aucie:)
pozdr

_________________
AUDI 100 C4 2.8 V6 QUATTRO AVANT
--- CIĄGLE MAŁO MOCY !!! ---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2003 13:51:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
Dwa najwazniejsze na ktorych trzeba byc to zimowy i letni reszta to spoty regionalne. Wiecej szczegolow bedzie po nowym roku bo to wtedy wlasnie bedzie zimowy zlocik.


ps. Ale moze jeszcze sylwestra we wspolnym gronie :?: :?: :?: :twisted: :arrow:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2003 15:24:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
:?: a dlaczego ja nie mam takiego kompa :?:

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2003 17:26:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
temat kompa również u mnie jest bardzo ciężki, jak tylko robi sie zimno, i komputer przestaje wyświetlać. całe lato jest ok, w zimę jest dupa, no czasem jak długo jade to zaskoczy. czasem potrafi tez sie zawiescić (tylko w zimie) i wyświetla wtedy jakies chińskie tudzież hebrajskie znaki:)
jak narazie nieudało mi sie rozgryźć problemu

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2003 18:01:03 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Migel , zimne luty albo wyschniete kondensatory , troche wilgoci i szlak trafia caly system ... jak masz jakiegos elektronika to niech ci to obejzy a jak nie to wal do mnie :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2003 13:00:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2003 07:40:57
Posty: 102
Lokalizacja: Lubin
Witam!

U mnie podobnie jak u Migela - jak jest zimno to wyskakują hieroglify egipskie tyle że na checku. Komputer dobrze wyświetla tyle że źle podaje przebieg do przejechania na paliwku które pływa w baku :shock:
No i nie działa mi obrotomierz ale to chyba inna bajka bo jak go wyjąłem to na krótko podłączony do 12V wychyla się. I w sumie nie wiem czy obrotak jest dobry czy nie :cry:
Komputer nigdy mi nie gasł ani się nie zawieszał więc nie mogę doradzić autorowi tego tematu.
pozdrawiam i POWODZENIA :wink:

_________________
było:
Opel Senator 2,5E Automat
Audi 200 20V
jest:
Vectra A 2000 GT
Audi S6 V8 manual
Obrazek
S6-V8 brak słów jak mruczy;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2004 20:36:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> Temat powraca niczym bumerang...koledzy pomozcie jezeli jestescie w stanie a nie ogranicza was wasze lenistwo. Maly opis sytuacji w jakiej sie znajduje obecnie...

:!!: Krok 1 :!!: 2 lata temu kupilem liczniki od modelu 2,3 20v, ktore skladaly sie z mini checka i kompa pokladowego. Po zalozeniu do mnie tych licznikow wszystko bylo oki wiec postanowilem dokupic manetke, po dlugich poszukiwaniach kupilem manetke od V8, ktora bez zadnych przerobek pasowala do mojego auta. Z biegiem czasu nie moglem sobie poraddzic z podlaczeniem wiec przy nadarzajacej sie okazji sprzedalem modul kompa pokladowego i manetke powracajac do standartu.

:!!: Krok 2 :!!: Po sprzedazy czesci, ktore kupil kolega Zuru, okazalo sie ze nie ma zadnych przeszkod natury technicznej aby do silnika ABT zalozyc kompa pokladowego co kolega zuru udowodnil zakladajac i podlaczajac to u siebie w Niuni ABT. Niestety od pewnego czasu nie mozna sie z nim skontaktowac i nie moge uzyskac info Co i Jak :(

:!!: Krok 3 :!!: Po zmudnym okresie poszukiwan kompa i manetki, udalo sie mi kupic te graty. W niedlugim czasie zaraz spowrotem wpialem modul mini checka i kompa pokladowego oraz zrezalem manetke do tego z modelu c3, tak aby pasowala na kolumne kierownicy B4 (thanks Buba). Kolejnym problemem jak sie okazalo po montazu byla kontrolka cisnienia oleju, ktora tez zostala juz naprawiona i dziala (thanks Hansik). Jednak pojawily sie kolejne problemy troch z mojej niewiedzy i bledu przeze mnie popelnionego. Efektem tego sa dziwne zachowania kompa pokladowego co amm nadzieje zniknie w momencie podlaczenia wszystkiego jak nalezy.

:!!: Krok 4 :!!: Jest to najwazniejszy krok dla mnie ponewaz od tego zalezy czy bede mial kompa pokladowego wreszcie sprawnego tak jak kolega Zuru. Wszyscy ktorzy sie tym tematem interesowali wiedza ze istnieja niemieckie forum i pliki ktore mowia o podlaczeniu tego ustrojstwa, niestety u mnie opcje tam przedstawione nie dzialaja. Dlatego zwracam sie o pomoc do tych, ktorzy maja w swoich samochodach kompa pokladowego (audi 80,90,s2) zeby napisali mi jak powinny byc podlaczone kabelki od wtyczki 10 pinowej z licznikow do wtyczki 4 pinowej w manetce - mala demontracja ulozenia pinow w liczniku i na manetce patrzac na wprost >>>

................Licznik.............................Manetka

.........pin 6 obok pin 1..............pin 4 obok pin 1
.........pin 7 obok pin 2..............pin = obok pin 2
.........pin 8 obok pin 3..............pin = obok pin 3
.........pin 9 obok pin 4..............
.........pin 10 obok pin 5..............

Problem, ktory mam to ::::
-> X pin licznika do Y pin manetki <-
-> ktory pin licznika odpowiada za sygnal do ECU <-
-> jaki kolor kabla ma sygnal z ECU do licznikow zeby komp wskazywal poprawne wartosci - wiem ze w ABT jest to pin 27 w ECU i u siebie mam kolor zolty - a jaki jest u was ??? <-

:!!: Krok 5 :!!: Czy bedzie zalezy od wszej pomocy w tym temacie :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 00:16:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
troche pomocy naukowych:
http://www.rezacze.pl/bilu/rezanko_licznika/bc.pdf
http://www.rezacze.pl/bilu/rezanko_licznika/bc_zwo.pdf
http://www.audifaq.info/viewtopic.php?t=142

tematem sam w sumie jestem zainteresowany (przy okazji rezanka licznika A4) ale to dopiero za kilka dni.
jak wynajde cos jeszcze to dam znac.
ps. hans - pomozesz? przeciez wkrotce tez bedziesz musial stawic czola temu zagadnieniu ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 02:11:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> wszystko rozumiem oprocz jednej rzeczy - kto to mi moze przetlumaczyc i wytlumaczyc o co chodzi w tym zapisie:

Vorwärts: Pin 9 (statt 2) gegen Pin 8 (statt 6)

Reset: Pin 6 (statt 3) gegen Pin 8 (statt 6)

Rückwärts: Pin 2 (statt 4) gegen Pin 8 (statt 6)


:galy: :galy: :galy: :galy: :galy: :galy: :galy: :galy: :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 08:45:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
hans napisał(a):
Migel , zimne luty albo wyschniete kondensatory , troche wilgoci i szlak trafia caly system ... jak masz jakiegos elektronika to niech ci to obejzy a jak nie to wal do mnie :)


...jestes w stanie podpowiedzieć ktore kondensatory sprawdzić?

P.S. Mi sie wydawało, ze awarie wyswietlacza sa spowodowane zuzytymi ze starości gumkami przewodzącymi do ekranu.

P.S. Takie objawy z kończącym sie wysiwtlaczem widzialem juz nawet w S4.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 14:55:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
UFOtm napisał(a):
-> wszystko rozumiem oprocz jednej rzeczy - kto to mi moze przetlumaczyc i wytlumaczyc o co chodzi w tym zapisie:

Vorwärts: Pin 9 (statt 2) gegen Pin 8 (statt 6)

Reset: Pin 6 (statt 3) gegen Pin 8 (statt 6)

Rückwärts: Pin 2 (statt 4) gegen Pin 8 (statt 6)


:galy: :galy: :galy: :galy: :galy: :galy: :galy: :galy: :galy:

Obrazek
http://www.r-pieper.de/audi/bordc.htm
w sumie to samo ale.. co ty na to?
zadzialalo to co na gg ustalalismy?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: