
Temat powraca niczym bumerang...koledzy pomozcie jezeli jestescie w stanie a nie ogranicza was wasze lenistwo. Maly opis sytuacji w jakiej sie znajduje obecnie...

Krok 1

2 lata temu kupilem liczniki od modelu 2,3 20v, ktore skladaly sie z mini checka i kompa pokladowego. Po zalozeniu do mnie tych licznikow wszystko bylo oki wiec postanowilem dokupic manetke, po dlugich poszukiwaniach kupilem manetke od V8, ktora bez zadnych przerobek pasowala do mojego auta. Z biegiem czasu nie moglem sobie poraddzic z podlaczeniem wiec przy nadarzajacej sie okazji sprzedalem modul kompa pokladowego i manetke powracajac do standartu.

Krok 2

Po sprzedazy czesci, ktore kupil kolega Zuru, okazalo sie ze nie ma zadnych przeszkod natury technicznej aby do silnika ABT zalozyc kompa pokladowego co kolega zuru udowodnil zakladajac i podlaczajac to u siebie w Niuni ABT. Niestety od pewnego czasu nie mozna sie z nim skontaktowac i nie moge uzyskac info Co i Jak

Krok 3

Po zmudnym okresie poszukiwan kompa i manetki, udalo sie mi kupic te graty. W niedlugim czasie zaraz spowrotem wpialem modul mini checka i kompa pokladowego oraz zrezalem manetke do tego z modelu c3, tak aby pasowala na kolumne kierownicy B4 (thanks Buba). Kolejnym problemem jak sie okazalo po montazu byla kontrolka cisnienia oleju, ktora tez zostala juz naprawiona i dziala (thanks Hansik). Jednak pojawily sie kolejne problemy troch z mojej niewiedzy i bledu przeze mnie popelnionego. Efektem tego sa dziwne zachowania kompa pokladowego co amm nadzieje zniknie w momencie podlaczenia wszystkiego jak nalezy.

Krok 4

Jest to najwazniejszy krok dla mnie ponewaz od tego zalezy czy bede mial kompa pokladowego wreszcie sprawnego tak jak kolega Zuru. Wszyscy ktorzy sie tym tematem interesowali wiedza ze istnieja niemieckie forum i pliki ktore mowia o podlaczeniu tego ustrojstwa, niestety u mnie opcje tam przedstawione nie dzialaja. Dlatego zwracam sie o pomoc do tych, ktorzy maja w swoich samochodach kompa pokladowego (audi 80,90,s2) zeby napisali mi jak powinny byc podlaczone kabelki od wtyczki 10 pinowej z licznikow do wtyczki 4 pinowej w manetce - mala demontracja ulozenia pinow w liczniku i na manetce patrzac na wprost >>>
................Licznik.............................Manetka
.........pin 6 obok pin 1..............pin 4 obok pin 1
.........pin 7 obok pin 2..............pin = obok pin 2
.........pin 8 obok pin 3..............pin = obok pin 3
.........pin 9 obok pin 4..............
.........pin 10 obok pin 5..............
Problem, ktory mam to ::::

X pin licznika do Y pin manetki

ktory pin licznika odpowiada za sygnal do ECU

jaki kolor kabla ma sygnal z ECU do licznikow zeby komp wskazywal poprawne wartosci - wiem ze w ABT jest to pin 27 w ECU i u siebie mam kolor zolty - a jaki jest u was ???

Krok 5

Czy bedzie zalezy od wszej pomocy w tym temacie
