.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 03:43:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: oleje do starego s4 (skrzynia i dyfer)
PostNapisane: 16.maja.2005 22:22:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
spec od skrzyn stwierdzil ze do tej skrzyni powinno sie lac tylko
jeden specyfik... a zamierzam zmienic olej w skrzynce...
ktos juz kiedys zmienial?

do tylnego dyferka rozniez potrzebuje wiedziec co lejecie o ile ktos
zmienial...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 22:42:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ja już pisałem, mineralny mobil, odrobinę pomaga na zużyte synchronizatory. Ja leję. Koraszewski powiedział, że przy takim przebiegu tylko dobry minerał.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 23:23:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
ja zalałem 75w90

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 00:10:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ja nie pamiętam, ale chyba 80w90 mam... ale to się spytam jeszcze.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 07:26:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
spec stwierdzil ze cos rzadkiego powinno pomoc na cięzkie
działanie jedynki i dwojki ktore w/g niego maja bardzo ciasne
synchronizatory

co sądzicie?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 15:04:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jakbys uzyl szukajki to znalazlbys ze do wszystkich skrzyn biegow w Audi nalezy lac syntetyk a tymbardziej quattro , do mostu mozna lac mineral ale ostatecznie zrobis zjak uwazasz , skrzynie jakby co nie sa drogie na rynku wtornym :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 15:14:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
hans a czy ja piszę że nie chce zalewac syntetykiem?

jak masz takie dojścia to poproszę o ceny 6 biegowej skrzynki
do quattro (razem z torsenem rzecz jasna) :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 15:39:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Jeżeli ma lżej chodzić, to chyba raczej syntetyk. Jakiś 75w-90, GL-4.

Nie bardzo wiem co jest u nas dostępne na rynku z takimi parametrami, ale może Motul Motylgear albo Castrol TAF-X.

EDIT: Choć widzę że do dyfra Castrol jednak zaleca tu jakiegoś minerała (EPX80w-90).

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 15:55:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
maciu napisał(a):
hans a czy ja piszę że nie chce zalewac syntetykiem?

jak masz takie dojścia to poproszę o ceny 6 biegowej skrzynki
do quattro (razem z torsenem rzecz jasna) :P


a co ? juz zajechales skrzynie ?

powtorze jeszcze raz skoro nie chcesz sam znalezc , Castrol TAF-X lub Mobil SHC to oleje ktore sa zalecane do skrzyn w Audi a do mostow mineral ... choc i na syntetyku tez chodzi bez problemow

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 22:43:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
to jak z tymi cenami? :P

coś cienko jak widzę... ;)

za oleje dziękuję... zobaczymy co bedzie po zmianie

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 23:19:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
skrzynia szóstka od 800 do 2000 zł. za używkę, w zależności od kogo kupujesz, i czy ten ktoś wie co sprzedaje.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: