.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 17:33:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pytanie ciekawostka (rozrząd)
PostNapisane: 20.maja.2004 19:11:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Co sie stanie z silnikiem gdy w audi z silnikami z 2,2 i 2,3 pęknie pasek rozrządu - odpowiedz jest jedna znają ktoś z kolegów :D

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2004 19:14:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
to jakieś podchwytliwe pytanie? chodzi ogolnie o pieciocylindrowe motory?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2004 19:22:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Te pytanie dotyczy tylko 5 cylindtowych silników :D

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2004 19:38:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
:/ no co sie stanie po prostu stanie :): niby zawory są bezkolizyjne... ale nisłyszałem zeby ktokolwiek to sprawdził :D chyba ze jesteś pierwszy :peace:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2004 19:52:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Składałem dziś z bratem silniczek i z ciekawości sprawdzałem to :D ,ja kręciłem wałem ,a on wałkiem rozrzadu (oczywiście bez paska rozrzadu) i nic zadnej kolizji nie było ,tak wiec nie ma co sie martwić jak sie pasek zerwie,no chyba ze ktoś ma głowiczke niezle splanowaną :D

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2004 22:00:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
a to ciekawe :galy:

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2004 09:58:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2003 09:22:39
Posty: 168
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Te pytanie dotyczy tylko 5 cylindtowych silników


Czy to samo dotyczy 2,5 TDI ??? tez 5 cylindrowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2004 10:21:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
A czy to sie tyczy 5'cio cylindrowek wszystkich - nie zaleznie od glowicy (10v, 20v, 20vT)?? Bo pewnie skladaliscie 10V.
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2004 10:24:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
krzysmad napisał(a):
Cytuj:
Te pytanie dotyczy tylko 5 cylindtowych silników


Czy to samo dotyczy 2,5 TDI ??? tez 5 cylindrowy?


w tdi nie ma szans, tam tloki dochodza o wiele blizej do zaworow niz w benzyniakach, podobno przeskok paska o jeden ząbek moze narobic biedy.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2004 10:56:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
składaliśmy silniczek 10V oczywiście benzynowy ,co do wysokopreznych nie wiem co moze sie dziać ale moze być o wiele gorzej

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2004 11:14:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Lukasik napisał(a):
krzysmad napisał(a):
Cytuj:
Te pytanie dotyczy tylko 5 cylindtowych silników


Czy to samo dotyczy 2,5 TDI ??? tez 5 cylindrowy?


w tdi nie ma szans, tam tloki dochodza o wiele blizej do zaworow niz w benzyniakach, podobno przeskok paska o jeden ząbek moze narobic biedy.


z jednym ząbkiem przynajmniej jesli chodzi o 1.9 tdi to bym nie przesadzal to sie czsasmi zdarza...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2004 11:54:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Jeden gosc mi na siłe wmawial ze 2.2 20V jest bezkolizyjny,nie wiem ile w tym prawdy :?:

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2004 13:45:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2004 07:04:48
Posty: 98
Lokalizacja: Płock
A jak jest z 2.0 ABT?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2004 15:19:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
marbon napisał(a):
A jak jest z 2.0 ABT?


Tez bezkolizyjna glowica :)


Co do 2.5 TDI to widzialem u moich kumpli A6 2.5TDI po przeskoku paska. Pasek robili gosciowi kolesie na fuche z ASO Auto Special na ul. Armii Krajowej w Krakowie. Tloki wybily wtryskiwacze z glowicy, zawory i tloki na dwoch cylindrach posiekane dokumentnie :-( Smutne :-(

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2004 18:42:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
zuru napisał(a):
marbon napisał(a):
A jak jest z 2.0 ABT?


Tez bezkolizyjna glowica :)


To jak to w koncu jest? Ostatnio pytalem wlasnie o ABT bo mechanik mi powiedzial, ze co najwyzej w polu stane, dostalem odpowiedz, ze jednak silnik jest kolizyjny .... i badz tu madry i pisz wiersze!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2004 10:29:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2003 13:27:16
Posty: 445
Lokalizacja: Zamość
A w czterocylindrowych benzyniakach jak to jest :galy:

_________________
Nic nie rob jak się nie znasz
A4/1998/1.6 benz. AHL + gaziu 101KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2005 13:07:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2005 12:56:31
Posty: 22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Ja mam właśnie ABT i podczas dość szybkiej jazdy szlag trafił rolkę napinającą pasek rozrządu.

Mimo optymistycznych prognoz skończyło się niestety na wymienie zaworów :/ - chociaż może można powiedzieć że "tylko" na wymianie zaworów ?

W każdym razie bezkolizyjne to to raczej nie jest :P

Pozdrawiam

_________________
A6 C5'98 2,5 TDI AVANT AFB - Tiptronic
B4'94 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2005 14:08:13 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wszystko zalezy od komory spalania i nie mozna generalizowac ze 5ciocylindrowki sa bezkolizyjne a inne nie ... z tego co mi wiadomo to jedyna 5ciocylindrowka ktora jest bezkolizyjna to 1.9 , reszta sa kolizyjne a przy tym kreceniu walem i walkiem moglo dochodzic do zetkniec zaworow z tlokami ale nie bylo tego czuc ... w koncu zawory nie otwieraja sie po kilka centymetrow a jedynie o roznice w wysokosci na krzywce walka takze jezeli juz dochodzi do kolizji to sa to dotkniecia a wysokie obroty powduja ze cos sie gnie ...w przypadku kiedy kolizyjnosc jest tak duza ze uniemozliwa dalszy ruch zaworuy czy tloka dochodzi do wygiecia korbowodow i popekania walka rozrzadu i tak tez jest w 2.4D w VW T4

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2005 14:44:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2005 09:29:34
Posty: 141
Lokalizacja: Wilno
ciekawy temat :) Powiem jak jest naprawde w 5 cylindrowkach, mam sam teraz 2.2 turbo z 10V, wiec pekl mnie pasek, to wszystkie dolotowe zawory zostaly pochylane, moze zalezy od obrotow jakie sa wczasie pekniecia paska, bo moj brat wlasnie probowal autem dragowac :( obroty byly okolo 6 tysiecy :| Ale to nie wyklucza tego, ze nie chyla zaworow, napewno chyla :(

_________________
Audi coupe turbo quattro '85
Audi A4 1,8 turbo quattro '99
Peugeot 406 - praca
Goodyear Dunlop
http://www.redline.lt/forum/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2005 05:59:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2003 13:27:16
Posty: 445
Lokalizacja: Zamość
Mój jest bezkolizyjny. Sprawdziłem. :D

_________________
Nic nie rob jak się nie znasz
A4/1998/1.6 benz. AHL + gaziu 101KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: