Witam.
Miałem porblemy z autem. Palił na dotyk alejak postał to po odpaleniu miał spadki obotów i robił zasłonę dymną (białą), miał mało siły na wolnych obrotech (ruszyc bez gazu niemozna było), do 100km/h 15,5sek. Vmax 160km/h. Na wolnych czasami falowały oborty. Spalanie = jadąc nan stop 100km na 5 biegu bez wyprzedzania 5,2
Byłem u wielu (za co dostałem odwas ochrzan że za dużo jeżdze po mechaniorach). Wszyscy mówili że to nastawniik. Po długich poszukiwaniach zanalazłem całłą pompę. Pojechałem sprawdzili nastawnik,wymienili mi całą pompę i wyregulowali.
Wyniki:
Wg komputera jak obserwowałem to obroty falują czasem 840-860 (podobno w granicach tolerancji), dawka (3) nie zmienia się.
Na moje pytanie czemu dymi dalej na biało dostałem odpowiedz że jest zimno i to para. Na wolnych jest silniejszy, troche bardziej elastyczny sie zrobił. Przyspieszenie niesprawdziałem ale 160 już leciałem i poszedłby jeszcze troche.
Spalanie. Zrobiłem dzisiaj test. Jechałem sam do pracy i spowrotem (trasa) 60km, predkość 90km/h (równiutko). Przed i po tescie tankowanie do 3-go odbicia. Połknął 3,6litra czyli 6/100. Wtedy mówiono mi że dużo palił bo nasawnik świrowł. A teraz jest jeszcze gożej.
Odpalanie. Gorsze. Wczesniej na dodtyk teraz 1-2 sek krecenia. Telepanie troche mniejsze ale dymienie takie samo. jak dam w gwizdek to podobno styłu biała chmóra i czasem czarne bąki.
Niewiem co robic. Moze to wtryski czy co bo już niemam pojęcia.
_________________ Audi C6 3.0TFSI Audi B6 1.8T BEX 190KM Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r. Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r. Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r VW Polo 1.3 LPG 1986r.
|