.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 22:21:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ustawianie zapłonu
PostNapisane: 21.mar.2006 15:44:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 15:28:27
Posty: 2
Lokalizacja: Jelenia Gora
Wyjalem aparat zapł. bo wymienilem czujnik halla i teraz mam problem bo nie wiem jak wlozyc aparat zapł. zeby wszystko gralo.
Wszystko co wiem to to zeby ustawic pierwszy tlok w GMP (kieruje sie znakiem 0 na kole zamachowym) i ze wtedy powinien dostac iskre (mniej wiecej bo reszte zaplonu ustawie lampa strob.).Czy jest to istotne w jakim kierunku bedzie ustawiony palec rozdzielacza (np w strone silnika prostopadle) czy obojetnie byle by kabel 1go cylindra byl tam gdzie palec? Czy sa jakies znaki ktorymi nalezy sie kierowac wkladajac aparat zapł.
Samochod B4 94. 2.3 benz. 5 cyl. modul zaplonowy.
Z gory wielkie dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 18:02:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
musi być 0 na zmahu i jednoczesnie kreseczka na kole zębatym rozrządu, bedzie ją widać w szczelince w oslonie miedzy kolem a silnikiem po stronie kierowcy, ma byc na poziomie krawedzi pokrywy rozrządu:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... mtime2.jpg
...tylko w NG bedzie kreseczka zamiast kropki tak jak na tym zdj.

Jezeli ustawisz na zamahu 0 a w okienku nie bedzie tej kreski to musisz przekrecić wałem o 360st i sprawdzić , z tego wzg. ze wałek rozrządu kręci sie 2 razy wolniej.

Jak bedzie ci sie zgadzało 0 na zamahu z kreską na wałku rozrządu to wkładasz rozdzielacz i ustawiasz tak zeby czubek palca pokrywał sie z kreską na obudowie rozdzielacza:

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... _time2.jpg
pod pokrywką pyłową bedzie tez kreska dla ułatwienia. najwygodniej jest wlozyc tak rozdzielacz zeby palec był rownolegle do osi silnika w kierunku przodu, wtedy przewody wn wygodnie podlaczyć.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 19:18:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 15:28:27
Posty: 2
Lokalizacja: Jelenia Gora
Dzieki.Jutro zabieram sie do roboty :)

_________________
Audi B4 '94 2.3 E benz. 133 KM+ inst. gazowa.
VW Passat '98 2.8 benz. V6 30V Quattro 193 KM (zadnej inst. GAZOWEJ - nigdy wiecej :) )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 10:05:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2006 10:19:29
Posty: 74
Lokalizacja: gorlice
witam tez sie dolacze umnie wszystkie punkty sie zgadzaja ale auto nie pali musze wyprzedzic zaplon zeby odpalilo ale czy to moze byc czujnik hella czy on raczej pada odrazu i auto nie odpala

_____________________________

b4 ABT 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: