musi być 0 na zmahu i jednoczesnie kreseczka na kole zębatym rozrządu, bedzie ją widać w szczelince w oslonie miedzy kolem a silnikiem po stronie kierowcy, ma byc na poziomie krawedzi pokrywy rozrządu:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... mtime2.jpg
...tylko w NG bedzie kreseczka zamiast kropki tak jak na tym zdj.
Jezeli ustawisz na zamahu 0 a w okienku nie bedzie tej kreski to musisz przekrecić wałem o 360st i sprawdzić , z tego wzg. ze wałek rozrządu kręci sie 2 razy wolniej.
Jak bedzie ci sie zgadzało 0 na zamahu z kreską na wałku rozrządu to wkładasz rozdzielacz i ustawiasz tak zeby czubek palca pokrywał sie z kreską na obudowie rozdzielacza:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... _time2.jpg
pod pokrywką pyłową bedzie tez kreska dla ułatwienia. najwygodniej jest wlozyc tak rozdzielacz zeby palec był rownolegle do osi silnika w kierunku przodu, wtedy przewody wn wygodnie podlaczyć.