.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 09:52:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: cos stuka przy kreceniu rozrusznikiem...
PostNapisane: 26.lut.2004 23:31:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Jest cos takiego w moim aucie, ze gdy krece rozrusznikiem to slychac miarowo (wydaje mi sie ze co obrot walu) stukniecie/cykniecie. Jest ono tym bardziej slyszalne im trudniej krecic silnikiem np z rana gdy jest zimny, gdy natomiast jest cieply (lzej krecic) te odglosy sa mniej slyszalne, aczkolwiek zawsze sa!!. Dodam jeszcze, gdy krecilem przy wyjetych swiecach (bez kompresji) to praktycznie nie bylo tych dzwiekow.
Po odpaleniu nie ma sladu po tym. Popychacze sa nowki, jednak nie sadze ze to one, bardziej mysle ze to cos z rozrusznikiem/kolem zamach).

Co to moze byc, moze mial ktos cos podobnego?
Z gory dzieki za podpowiedzi :peace:

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2004 23:45:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Widze, ze to cos nietypowego :): W kazdym razie pojawilo sie to pol roku temu, tak z dnia na dzien i oprocz samego dzwieku nic sie nie dzieje zlego...

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2004 18:24:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 12:29:34
Posty: 272
Lokalizacja: Kolno,Ryga
moze zeby na zamachowym przydarte

_________________
Competition 2.0 16V Ke-Motronic
I was made for lovin`you baby, you were made for lovin` me...
...:::audi touch:::...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2004 09:18:04 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
A może uszczerbione (jeśli to możliwe).

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2004 21:36:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Maridk napisał(a):
A może uszczerbione (jeśli to możliwe).


jest mozliwosc zobaczenia tego bez rozbierania polowy samochodu?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2004 21:45:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 15:17:25
Posty: 410
Lokalizacja: dolnyśląsk
teoretycznie jest ale w praktyce ciężko wykonalne...

ale nie ma rzeczy niemożliwych... tam gdzie jest okienko do ustawiania znaków przy rozrządzie - zawsze możesz tamtędy sprawdzić czy nie masz ukruszonego ząbka (jeden delikatnie kręci kołem zembatym przy pasku wielorowkowym a drugi looka w tę szparę (okienko)...

ewentualnie wykręć całkowicie rozrusznik i kręć kołem zamachowym przy pomocy dużego płaskiego śrubokręta...

lub bardziej hardcorowo popuść śruby mocujące skrzynkę z silnikiem i oblookaj zęby dokładniej od środka - ale to proponuję zostawić na ostateczność... :peace:

_________________
AUDI 200 TURBO QUATTRO
KG - POWER + junkers


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2004 08:08:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kristof200 napisał(a):
teoretycznie jest ale w praktyce ciężko wykonalne...

ale nie ma rzeczy niemożliwych... tam gdzie jest okienko do ustawiania znaków przy rozrządzie - zawsze możesz tamtędy sprawdzić czy nie masz ukruszonego ząbka (jeden delikatnie kręci kołem zembatym przy pasku wielorowkowym a drugi looka w tę szparę (okienko)...

ewentualnie wykręć całkowicie rozrusznik i kręć kołem zamachowym przy pomocy dużego płaskiego śrubokręta...

lub bardziej hardcorowo popuść śruby mocujące skrzynkę z silnikiem i oblookaj zęby dokładniej od środka - ale to proponuję zostawić na ostateczność... :peace:


ten sposob z rozrusznikiem bedzie najdoskonalszy :peace:

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2004 23:17:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 15:17:25
Posty: 410
Lokalizacja: dolnyśląsk
hehehe też tak mi się wydaje - a do tego najmniej czasochłonny...

_________________
AUDI 200 TURBO QUATTRO
KG - POWER + junkers


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: