.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 10:43:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL] Regulacja Xenonów - jak się do tego zabrać ? A6
PostNapisane: 17.maja.2006 11:39:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2004 23:39:46
Posty: 31
Lokalizacja: WARSZAWA
Czy ktoś wie jak poprwanie reguluje się śwaitła Xenonowe z automatycznną regulacją konta świecenia.
Czy używa się przyrządu optycznego - mierząc w pewnej zablokowanej pozycji ?

Mam problem gdyż jeden reflektor (lewy) opuszcza się czasami w czasie jazdy i świeci 5 m przed samochodem.
Po wyłączeniu i ponownym włączeniu świateł - często jet ok.

_________________
obecnie A6 C5 2,4 30V APS(165 KM) z 2000r.
(A4 1,8 20 V ADR (125 KM) z 1995 roku)
(80 1,8 S NE (91 KM) z 1991 roku )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 13:49:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Używa się przyrządu optycznego dostępnego na stacjach kontroli pojazdów.
Poszukaj mojego postu na temat ustawiania świateł w A8. Powinno być podobnie lub tak samo.
Tak jest tak samo jak w A8
55 lamp -> 04 Basic settings -> Potem kanał 001, zatrzymuje lampy w pozycji serwisowej, ustawić je, wyść z kanału.
Następnie kanał 002 i zapisze się konfiguracja lamp.

Można to zrobić tylko jeśli nie występują błędy w kontroli zasięgu reflektorów.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 16:33:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
a nie wyswietla przypadkiem bledu na FIS'ie (jezeli jest po fl)?

czujnik regulacji kosztuje 220pln w ASO. znajduje sie w prawym przednim nadkolu obok amortyzatora. zanim go wymienisz, wymien kostke - od soli kostki te bardzo czesto ulegaja uszkodzeniom (kostka - 20pln w ASO).

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 14:23:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2004 23:39:46
Posty: 31
Lokalizacja: WARSZAWA
Tak - już namierzyłem czujnik w lewym nadkolu . Oczyściłem i spryskałem kostkę.

Wiem ,ze jest też chyba czujnik na tylnej osi i sterownik całości gdzieś z tyłu (chyba we wnęce bagażnika - tam gdzie narzędzia ?)
Problem jest chyba tylko z tym ,ze lewy reflektor się tak czasami opuszcza .

Czy FIS był dostępny dopiero po FL w 2001 roku ? U mnie chyba nie ma - mam podstawowy komputer (splanie śr., chwilowe ,zasięg,i czas) .

_________________
obecnie A6 C5 2,4 30V APS(165 KM) z 2000r.
(A4 1,8 20 V ADR (125 KM) z 1995 roku)
(80 1,8 S NE (91 KM) z 1991 roku )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 14:49:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie, to troszke inaczej z FIS'em :)

FIS to taki duzy wyswietlacz pomiedzy zegarami - na nim pojawia sie wielkie OK, info o radiu, temp. zew i na dole np. spalanie.
po fl (czyli po czerwcu 2001) zmienil sie caly uklad elektriczno-elektryczny (can) - chodzilo miedzy innymi o ograniczenie ilosci mozliwych usterek.
efektem tego, jezeli uszkodzeniu ulegl czujnik pozycjonowania oswietlenia, to na FIS'ie w miejscu OK bedzie na stale wyswietlany zolty symbol reflektora przypominajacy o usterce.

czujnik znajduje sie z przodu i TYLKO z przodu. tylny ma inne funkcje.
jezeli sie opuszcza, to uszkodzeniu ulegl wlasnie ten - VAG na 99% zapisal blad. zawsze mozna w kanale 55 sprzwdzic, czy reaguje na bujniecie karoseria.

podsumowujac przydlugi wywod: czeka Cie kupno nowego czujnika (220pln) i adaptacja (120pln).

:)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2006 11:27:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2004 23:39:46
Posty: 31
Lokalizacja: WARSZAWA
WItam , dziękuję za rady.
Oczyściłem kostki do czujnika nachylenia i przy samym reflektorze , rozebrałem reflektor i podociskałem kable.
DZIAŁA !
Przy dociążeniu reaguje po około 5 sekundach - z tego co wiem tak powinno być gdyż ten samochód jest wyposażony w tzw układ statyczny automatycznej regulacji pochylenia reflektorów (8Q2) - są też z tzw. dynamicznye - czyli reagujące w czasie rzeczywistym.

_________________
obecnie A6 C5 2,4 30V APS(165 KM) z 2000r.
(A4 1,8 20 V ADR (125 KM) z 1995 roku)
(80 1,8 S NE (91 KM) z 1991 roku )


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: