nie, to troszke inaczej z FIS'em
FIS to taki duzy wyswietlacz pomiedzy zegarami - na nim pojawia sie wielkie OK, info o radiu, temp. zew i na dole np. spalanie.
po fl (czyli po czerwcu 2001) zmienil sie caly uklad elektriczno-elektryczny (can) - chodzilo miedzy innymi o ograniczenie ilosci mozliwych usterek.
efektem tego, jezeli uszkodzeniu ulegl czujnik pozycjonowania oswietlenia, to na FIS'ie w miejscu OK bedzie na stale wyswietlany zolty symbol reflektora przypominajacy o usterce.
czujnik znajduje sie z przodu i TYLKO z przodu. tylny ma inne funkcje.
jezeli sie opuszcza, to uszkodzeniu ulegl wlasnie ten - VAG na 99% zapisal blad. zawsze mozna w kanale 55 sprzwdzic, czy reaguje na bujniecie karoseria.
podsumowujac przydlugi wywod: czeka Cie kupno nowego czujnika (220pln) i adaptacja (120pln).
