.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 14:02:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a4 1.9TDI 1996 90KM] zerwany pasek
PostNapisane: 22.sie.2006 21:25:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2006 16:35:31
Posty: 15
Witam

Kilka dni temu w moje urodziny ;) wyjechalem w trase 50kmi na miescie kola mi sie zablokowaly???? i co sie okazalo pasek z wentylatora spadl

--- Teraz mam pytanko jak to mozliwe ze kola sie zablokowaly i

--- drugie powazniejsze czy moge samemu zalozyc nowy i w jaki sposob, w sklepie zapytali mnie sie czy moge regulowac pasek (nie wiem) i zamowili taki sam tylko o 4mm mniejszy (chyba).

---- Jeszce jedna rolki na ktorych powinien byc pasek nie tworza lini prostej troszeczke jedna wychodzi z lini, co moge z tym zrobic??

Z gory dzieki za odpowiedzi
Pozdrawiam
Emil


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2006 21:48:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Moze silnik zatarles :-)
Te kola Ci sie tylko na chwile zablokowaly, czy caly czas sa zablokowane?
Co do dlugosci paska, to te 4mm spokojnie wyregulujesz.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2006 07:21:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2006 16:35:31
Posty: 15
kola sa caly czas zablokowane, znaczy sie mozna skrecic ale trzeba uzyc duzo sily.

A jak moge wyregulowac te 4mm paska?? i czy moge go sam zalozyc i w jaki sposob bo jest kilka rolek z 5 czy 6 wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2006 07:28:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Koła Ci zablokowały na zasadzie ,że się nie kręcą , czy ty nie możesz kręcić kierownicą. Jeśli ta druga opcja to normalne bo wspomaganie Ci wysiadło.Pasek spokojnie zamontujesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2006 07:34:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2006 16:35:31
Posty: 15
moja nieprecyzja;) to ja nie moge skrecic kierownica w prawo w lewo:D. Ostatnie pytanko jedna z rolek wychodzi troche z lini prostej (patrzac z gory) co powinienem z tym zrobic?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2006 07:39:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
emsik1001 napisał(a):
moja nieprecyzja;) to ja nie moge skrecic kierownica w prawo w lewo:D. Ostatnie pytanko jedna z rolek wychodzi troche z lini prostej (patrzac z gory) co powinienem z tym zrobic?


Czyli musisz sprawdzić jeszcze pasek wspomagania. Rolka jeśli ucieka z osi sprawdź czy nie jest poluzowana i czy nie ma bicia bocznego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2006 07:42:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2006 16:35:31
Posty: 15
pasek wspomagania?? ktory to? tam juz zadnego nie widze. Jest tylko ten ktory idzie w kilka miejsc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2006 07:49:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Ok sorki.Tan co został zerwany ciągnie też pompę wspomagania :P .Czyli jak założysz bedziesz mogł kręcić do woli :peace: .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2006 09:56:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Sprawdz wszystkie rolki prowadzace przez zalozeniem nowego paska, ta ktora nie jest w linii prostej pewnie odrazu pojdzie do wymiany. Wszystkie podejrzane roleczki wymien na nowe dobrej niemieckiej firmy i bedziesz mial spokoj. Byc moze ktoras rolka scinala pasek i strzelil.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2006 10:29:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2004 15:52:09
Posty: 167
Lokalizacja: Święte Miasto
Chyba przerabiałem temat.

Pękł korpus napinacza paska osprzętu. tego pomiędzy silnikiem a alternatorem.
Cześć była dość droga (oryginał), całośc roboty na szybko ok. 650 zł półtora roku temu. Teraz będzie taniej za robotę.

Myślę, że to błędy montażowe przy wymianie pasków nadwyrężają korpus.
Mnie zdechł ok. 2 kkm po wymianie rozrządu.

Pewnie da sie go pospawać (aluminium), choć jego konstrukcja jest dość "dziwna".

_________________
ubogi krewny OOOO - Passat Variant 2003 tdi/AVB
było A4/TDI=1Z+?/1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: