.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 22:26:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3 1.6 8L] drgajaca kierownica - łozysko?
PostNapisane: 15.wrz.2006 11:55:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.kwi.2005 21:17:37
Posty: 49
Lokalizacja: Szkocja
Witam.
Od pewnego czasu zauwazylem ze przy hamowaniu i przy przyspieszaniu szarpie kierownica z tym ze przy przyspieszaniu o wiele slabiej. Stad pytanie czy to mzoe rozsypywac sie juz ktores lozysko?
Auto ma prawie 200 tys przejechane, mam je od 105 tys i w tym czasie nie bylo na pewno wymieniane zadne z przodu, tylko z tylu jedno ale to chyba raczej nie ma tu znaczenia.
Czy mozna jakos okreslic ktore to lozysko i czy na pewno lozysko bez zdejmowania go?
Jest tez opcja ze to zwichnieta tarcza hamulcowa ale wtedy nie telepaloby kierownica przy przyspieszaniu chyba.

Prosze o pomoc

_________________
A3 1.6 AEH + LPG sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2006 12:09:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
gdyby to byly tarcze zwichrowane to drgałaby kiera tylko przy hamowaniu... W tej chwili stawialbym na jakies luzy na wachaczu albo drazku kierowniczym... Najlepiej chyba byloby pojechac autem na stacje diagnostyczna na szarpaki - za 20zł sprawdza gdzie masz luz i bedziesz wiedzial co wymienic...

A może masz pokrzywione felgi? to tez moze byc przyczyna... Tak samo jajko na oponie, chociaz wtedy drzy praktycznie caly czas... ;-)

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2006 13:43:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.kwi.2005 21:17:37
Posty: 49
Lokalizacja: Szkocja
Jesli tak to prawdopodobnie bedzie cos w przekladni kierowniczej bo od jakiegos czasu mam luzy na kierownicy, jeden fachowiec sprawdzil i wg niego to wybity drazek - drazek wymieniony i dalej luzy na kierownicy. Moze to byc przyczyna?
Wiem ze przekladnie mozna regenerowac - wie moze ktos ile to kosztuje mniej wiecej i jak to wyglada?

_________________
A3 1.6 AEH + LPG sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2006 22:00:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Luzy w ukladzie kiewrownizcym to najprawdopodobniej bedzie cala przyczyna. Sam sobie odpowiedziales... ;-)

Co do regeneracji maglownicy... hmm moj ma najechane 250 tys km (nie cofany) i maglownica jest jeszcze OK, moj ojciec wymienial maglownice dopiero po 500 000 km i to w fordzie, a wiadomo ford g... wort :P

jezeli masz tam luzy, to czesciej oplaca sie kupic uzywana maglownice po regeneracji niz regenerowac swoja... a swoja mozna nawet zostawic w rozliczeniu, mojego ojca kosztowala maglownica z drążkami, wlasnie po regeneracji 200zł i to bez oddawania swojej (tyle, ze on ma bez wspomagania...)

Za regeneracje czesto chcieli ok 250-350zł...

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2006 06:10:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Jak ma naprawde 200 000 km to nie mozliwe ze to maglownica, chyba ze auto uzywane w rajdach :D

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2006 21:32:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.kwi.2005 21:17:37
Posty: 49
Lokalizacja: Szkocja
quattros napisał(a):
Jak ma naprawde 200 000 km to nie mozliwe ze to maglownica, chyba ze auto uzywane w rajdach :D


autko jezdzi na kolach 16 calowych najwiecej po trojmiescie - a patrzac na drogi to chyba troche przypomina rajd ;)

_________________
A3 1.6 AEH + LPG sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2006 16:31:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
masz pierścienie centrujące fa felgach, może któryś jest uszkodzony. Wiem coś o tym bo umnie jeśli jeden jest lekko uszkodzony to chodzi mi kierownica i buda, wpływ mają też krzywe koła :peace:

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: