To znaczy tak..teraz jeżdżę na tarczy i kole zamahowym wyciągniętym z 200 20V quattro. W 20V były też dwumasowe koła zamahowe ale to inna bajka. Mam też sprzęgło z kołem zamahowym z 100 ośka 2,2 T MC i jest identyczne z tym z 200 20V.
Jak szukałem sprzęgła do siebie, to porównywałem orginalne sprzęgło z 200 10V T ośka, 100 MC ośka i q, 200 2,2T 1B q, 200 20V Tq i 2,5 TDi ośka. Wszystkie są identyczne i jedynie do tego z TDi mam wątpliwość czy wycisk nie miał odrobinę twardszych sprężyn...ale dynamometr w palcach zawodny jest...
W sklepach i na szrotach sprzedaje się je zamiennie. Przez 1,5 roku jeździłem na sprzęgle od 2,3 ośka, tej mniejszej średnicy, oczywiście z lżejszym i mniejszym kołem zamahowym (p.s. silnik fajniej wkręcał się na obroty, ale i tarczę i wycisk spaliłem na wióry
)...
Ale w B3 i B4...nie wiem...