.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.sty.2025 14:10:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: pompa paliwa 2,2 t MC
PostNapisane: 05.lip.2004 22:48:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
Witam wszystkich serdecznie po dość długiej nieobecności:), oczywiscie mam problem (jakże by inaczej:) , a mianowicie autko od dłuższego czasu mi "przerywa" na wyższych biegach, w końcu się zmobilizowałem i zmierzyłem cisnienie doładowania manometrem mechanicznym - wynik ponad 1 bar, ile ponad nie wiem bo zamknęło skalę, i później cisnienie paliwa ( ile było z tym zachodu żeby przerobić holenderke wie każdy kto tego próbował:) ), i tu dochodze do sedna, otóz poczynając od 2 biegu przy wartości ok 4000 RPM, ciśnienie paliwa ( również na manometrze mech) z początkowtych 6 atmosfer spada o ok. 1,5 bara - tj. do 4,5 bar- i to moje pytanie, czy pompa paliwa na wtrysku mechanicznym ma trzymać stałą wartość i czy ten spadek ciśnienia jest normalny, czy też świadczy to o zużyciu pompy i trzeba ją po prostu wymienić na nową. Zorientowanych w temacie proszę o opinie bo 750 pln na ulicy nie leży a mi skończyły się już pomysły,

pzdr ,

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 07:38:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Doladowanie dobija ci do 1 bara? To chyba sporo :D Najprawdopodobniej wlacza ci sie zabezpieczenie, ktore odlacza na chwilke pompe paliwa, wtedy jest szarpnięcie (a to ze wskakuje na chwilke 1 bar to dla tego ze jest akumulator cisnienia benzyny), firmowo odciecie pompy paliwa w silniku mc nastepuje przy doladowaniu wiekszym niz 0,6 bar. Ja obstawiam, ze masz przerwaną membranke w waste gate (juz to przerabialismy u mojego kolegi) , objawy takie jak opisujesz.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 07:44:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
No wszystko by się zgadzało, tyle że membranka jest cała:) zapomniałem dodać że kiedy komputer pokazuje doładowanie 1,4 i wtedy właśnie szarpie autem, przy czym przy lekkim odpuszczeniu gazu autko "wyrywa" do przodu az do momentu następnego dociśnięcia, tylko co z tą pompa?? Ma spadać to ciśnienie paliwa czy nie?

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 13:38:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Latwo sprawdzic czy membranka spelnia swoje zadanie / i czy przewod wchodzacy od dolu do waste gate jest szczelny. Wystarczy odpiąć od kopulki waste gate'a cienki przewod (ten od gory) , wtedy nie bedzie dzialala elektroniczniczna kontrola doladowania, przy wcisnietym pedale gazu do konca cisnienie na wyswietlaczu nie powinno przekroczyć 1,1-1,2 bar , jesli pojdzie wyzej to znaczy ze tak jak mowilem we wczesniejszym poscie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 20:19:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
przy pedale wciśnietym w podłogę komputer pokazuje doładowanie 0.9 max i autko chodzi jak zwykły 1.8

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 08:56:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
No nie , ludzie kochani, czy naprawdę nikt nie wie o co chodzi z tą pompą?

Ok, to zapytam jeszcze raz o co konkretnie teraz mi chodzi:), Czy pompa paliwa ( elektryczna w zbiorniku itd,itp), która na wolnych obrotach ma ciśnienie 6 atmosfer, ma trzymać to ciśnienie CAŁY czas, niezależnie od obrotów, np. czy to ciśnienie MA spadać przy włączeniu się turbiny, a jeśli tak, to o ile, jaka jest tolerancja itd, za odpawiedź bardzo dzieki.
pzdr

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: