.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.gru.2024 12:57:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: PILNE! HELP! no i zgasł!!
PostNapisane: 24.sie.2004 19:49:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2004 21:59:08
Posty: 103
Lokalizacja: wawa
probllem mam niestety z moim 90 quatrro :/
POdjechałem po moją Anię, zgasiłem silnik. Po kwadransie ruszamy, a wlasciwie chcemy. Rozrusznik przekręcił pół obrotu i nic. Nie działa ani sygnał, światła ledwo-ledwo.
Akumulatro - myślę. Ale dlaczego się rozładował?
Zapchęliśmy z pomoca dobrych ludzi (ul. Wiejska!!). Zapalił, ale jakby chodził niemrawo, nie chciał palic, obroty - 200. W końcu po kilkuset meytrach zgasł. Znowu dobrzy ludzie, kable, akumulator, w końcu linka i parking.
Pytanie za 100 pkt i kredki - co mu jest?? Znajomy twierdzi, że albo regulator napięcia (dlatego nie pali i nie ma ducha), albo alternator.
hmmm...
Znacie dobrego elerktryka? Kumatego w niuniach??

_________________
Audi 90 quattro 2,3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2004 20:33:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
alternator jak by padał mysle ze widzalbyś na kontrolce

moze gdzies coś sie styka :/ > moze bo tak mi przysło do głowy

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: gdyby to
PostNapisane: 24.sie.2004 20:46:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2004 21:59:08
Posty: 103
Lokalizacja: wawa
byl alternator, to rzeczywiscie swieciłaby się kontrolka. Dziwi mnie jednak, że po przekręceniu kluczyka ona się wcale nie pali! Po konsultacji z elektrykiem - ale tylko przez telefon, bo to 300 km - myslę, że jednak regulator. Jedno jest pewne - to coś z pradem i auto nie jedzie. A to mnie wkurza

_________________
Audi 90 quattro 2,3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2004 21:49:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
No ja mam dobrego magika od elektroniki - naprawdę uczciwy gość i zna się na swojej robocie (naprawia też sterowniki, np. ABSu - więc to nie laik). Z moją niunią bawił się dwa dni ale wyleczył ją ze wszystkich elektronicznych dolegliwości i wziął 300 PLN - myślę, że za to co zrobił to mało!! A magik ma swój warsztacik w Międzylesiu (Warszawa) ul. Rogatkowa (chyba nr 10) - komóreczka 0507-419-859, stacjonarka 615-21-35. Gość jest "nieszablonowy" więc delikatnie trzeba z nim gadać, ale naprawdę zna się na rzeczy i nie robi rzeźby tylko naprawa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2004 22:16:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2004 21:59:08
Posty: 103
Lokalizacja: wawa
wielkie dzieki za namiar!! A co miales z ABS-em? Bo mój cos nie bardzo... jakby nie działał. Jeden mistzr mechanik twierdził, że może cos z siłowikiem...

_________________
Audi 90 quattro 2,3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2004 22:30:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
A ja ci powiem: zmien tylko szczotki alternatora (zintergrowane z diodami). Zapchnąłeś, ruszył na resztce prądu.. Ale nie ładuje - na zapłon poszła resztka prądu z akumulatora i zgasł.. 2 sróbki 8-ki i 40 zł..
Żeby nie ponosić zbędnych wydatków: podładuj aku na prostopniku i sprawdz czy zapali. Zapalił, przejechał 20 km i zgasł? to na pewno alternator!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2004 22:38:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2004 21:59:08
Posty: 103
Lokalizacja: wawa
Dzieki za rade! bede madrzejszy jutro u speca! Rany, to jest ból - mieć auto i nie móc nim jechać! Ufff!!!

_________________
Audi 90 quattro 2,3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2004 22:42:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2004 21:59:08
Posty: 103
Lokalizacja: wawa
ale z drugiej strony... gdyby to byl alternatror, to czy nie świeciłaby się kontrolka ładowania?

_________________
Audi 90 quattro 2,3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2004 22:57:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
a jak sie ze starosci przepalila? :P
nie daje glowy. pisze co bylo u mnie :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 09:32:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 14:35:36
Posty: 259
Lokalizacja: Rzeszów
2.5 tdi AAT
małem to samo OCZYWIŚCIE REGULATOR DOCELOWO NALEŻY GO WYMIENIĆ CENA 40 zł podróbka 80 BOSH ale nie musowo wystarczy podciągnąć trochę szczotki a co do kontrole to nasze niunie są na tyle mondre zę gdy nie ma ładowania odcinają zbędne obwody napięciowe. W pierwszej chwili pomrógała mi dwa razy od ładowania wyłaczyłem silnik właczyłem i już sie nie zapaliła (NIe zapala się również w pozyci START kluczyka)a ładowania nie było (wniosek jak zacznie mrógać nalezy już szukac bo jak zgaśnie to i samochód póxniej zgaśnie). Następnie w czasie jazdy odłączuył mi ABS w czasie jazdy zapaliła się kontrolka hamulce oczywiście działały. Przeszedłem to jadąc bez ładowania 300 km mie chciałem jej w polu zostawiać. A jeszcze jedno gdy prondu mało niunia zamienia wskaźnik paliwa we wskaźnik ładowania tz. mi przy ok 3000 obr. jeszcze szczotki łapały i dawało prad a po niżej to już nie. Wskaźnik paliwa mówił mi kiedy muszę potrzymać niunię na obrotach . N benzynie to bym g...o przejechał.
FINAŁ

Wyciągnołem akumulator naładowałem. Podpiołem - elektronika samochodowa wróciła do normy. Nie zapłaciłem ani grosza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 15:30:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2004 21:59:08
Posty: 103
Lokalizacja: wawa
Pewnie coś w tym jest, co piszesz. Tylko że kontrolka ładowania nie mrugała - albo ja nie zauwazyłem :-(. Oznaczałoby to, że przyjechałem z Poznania do warszawy na akumulatorze :-). W dodatku w nocy... Ale cos mi się w to wierzyć nie chce. Summa summarum elektryk wymienił trzpień alternatora i szczotki, w sumie 200 zł. jako swieżo upieczony warszawiak sam nie wiem, drogo to czy tanio. W didatku pozyczył mi akumulator, bo mój padnięty do zera. Hm, przekonamy sie, ile pan jest wart.

_________________
Audi 90 quattro 2,3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: