Hej!
Jestem maniek, audiczkę B3 1,8S z 87r. posiadam od niedawna i mam kilka dość istatnych dla mnie laika pytań, mianowicie:
1. stwierdziłem że w moim samochodzie do silnika PM zaisnstalowane jest urządzenie wtryskowe KE-Jetrinic współpracujące z silnikiem JN - wg. posiadanych papierów, poprzedni właścieciel wymienił silnik.
Czy powyższa konfiguracja rokuje na bezawaryjną długą pracę silnika? I czy to nie jest gwałt na technice?
2. zimny silnik nie pali od pierwszego, zalapie jeśli dodam odrobinę gazu, ponadto poteym jak załapie, pracuje niestabilnie na biegu jałowym - co może być przyczyna takiego stanu rzeczy i czy jest fizycznie mozliwe błedne podłączenie wtyczek do czujnika temperatury regulującego pracę wtrysku i czasowego wyłacznika termicznego?
_________________ Audi B3 1.8S , 1987r. Silnik JN KE-Jetronic
Audi A4 1,6 1995r. ADP
|