.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.lut.2025 08:09:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Galimatias: silnik i urządzenie wtryskowe
PostNapisane: 17.wrz.2004 06:51:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2004 06:40:57
Posty: 101
Hej!
Jestem maniek, audiczkę B3 1,8S z 87r. posiadam od niedawna i mam kilka dość istatnych dla mnie laika pytań, mianowicie:
1. stwierdziłem że w moim samochodzie do silnika PM zaisnstalowane jest urządzenie wtryskowe KE-Jetrinic współpracujące z silnikiem JN - wg. posiadanych papierów, poprzedni właścieciel wymienił silnik.
Czy powyższa konfiguracja rokuje na bezawaryjną długą pracę silnika? I czy to nie jest gwałt na technice?
2. zimny silnik nie pali od pierwszego, zalapie jeśli dodam odrobinę gazu, ponadto poteym jak załapie, pracuje niestabilnie na biegu jałowym - co może być przyczyna takiego stanu rzeczy i czy jest fizycznie mozliwe błedne podłączenie wtyczek do czujnika temperatury regulującego pracę wtrysku i czasowego wyłacznika termicznego?

_________________
Audi B3 1.8S , 1987r. Silnik JN KE-Jetronic
Audi A4 1,6 1995r. ADP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2004 07:59:52 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
sprawdz wtryskiwcza rozruchowy czy po nagrzaniu nie leje dalej paliwa ... druga sprawa , masz gaz ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2004 08:05:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
U mnie (z LPG w samochodzie) jest tak samo - trzeba dodać troszkę gazu bo inaczej nie zapali, pozatym na jałowym na PB też chodzi nie równo, jak przełożę na gaz - idealnie. Po nagrzaniu silnika bezproblemowo i na LPG i na PB. Ja podjerzewam u siebie nieszczelność uszczelki kolektora wydechowego (to akurat stwierdziłem w 100%) i w związku z tym nieco zmienioną mieszankę przez Lambda - bo pewnie za dużo O2 dostaje... Nie wiem czy teoria słuszna, ale chyba logiczna... może u Ciebie jest podobnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2004 08:25:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2004 06:40:57
Posty: 101
Nie, nie jestem zagazowany.
A co w przypadku gdy po nagrzaniu wtryskiwacz rozruchowy dalej wtryskuje paliwo?
Jaki jest koszt wymiany uszczelki pod kolektorem?

_________________
Audi B3 1.8S , 1987r. Silnik JN KE-Jetronic
Audi A4 1,6 1995r. ADP


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: