.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2025 06:41:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A6 C5 1.9 tdi AFN wirus
PostNapisane: 14.maja.2007 19:02:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2007 23:19:56
Posty: 297
Lokalizacja: Birmingham
Wczoraj zrobilem swoja nunie oczywiscie zmiana programu seryjnego na troche lepszy wszystko mierzone G-techem na bardzo krotkim odcinku drogi na 2 biegu bo w londynie ciezko znalezc dluga prosta nie zatloczona ulice wiec wyglada to tak ze jest ponad 130 KM i troszeczke ponad 280 nm, wrazenia z jazdy naprawde supier musze zobie kupic antyradar w anglii strasznie kasuja za nieprzepisowa jazde :diabel: jeszcze zmiana turbiny od AWXa i poprawa programu na 150 KM i 330 nm tu jest wykresik
http://img164.imageshack.us/my.php?image=afneliat1.jpg

_________________
Audi A6 C5 1.9 TDi AFN 135 KM 300 nm bylo
Seat Toledo 1.9 TDi ASV 145 KM 300 nm bylo
BMW 530d e39 240 KM 450 nm bylo
Audi A6 C5 1.9 TDI AVF 180 KM 400 nm jest
BMW 530d e60 270 KM 600nm jest
Diagnostyka Samochodowa i Chiptuning


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 07:26:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
hmm, wg tych wykresów wygląda to nieciekawie. Straszne odchyłki od serii masz. Hamowałeś się na jakiejś porządnej hamowni??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 20:59:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2007 23:19:56
Posty: 297
Lokalizacja: Birmingham
Wiem tez to zuwazylem ale to poprostu brak prostej na ktorej mozna dac gazu do konca i nie hamowac przypominam samochod byl sprawdzany urzadzeniem g-TECH

_________________
Audi A6 C5 1.9 TDi AFN 135 KM 300 nm bylo
Seat Toledo 1.9 TDi ASV 145 KM 300 nm bylo
BMW 530d e39 240 KM 450 nm bylo
Audi A6 C5 1.9 TDI AVF 180 KM 400 nm jest
BMW 530d e60 270 KM 600nm jest
Diagnostyka Samochodowa i Chiptuning


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 21:41:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2007 23:19:56
Posty: 297
Lokalizacja: Birmingham
wowo napisał(a):
hmm, wg tych wykresów wygląda to nieciekawie. Straszne odchyłki od serii masz. Hamowałeś się na jakiejś porządnej hamowni??

Co do tych wykresow nie sa one do konca wiarygodne bo byly robione w trzy osoby i dlatego tak wyszlo seria jest a raczej byla zdrowa na 100% a teraz jest tylko lepiej

_________________
Audi A6 C5 1.9 TDi AFN 135 KM 300 nm bylo
Seat Toledo 1.9 TDi ASV 145 KM 300 nm bylo
BMW 530d e39 240 KM 450 nm bylo
Audi A6 C5 1.9 TDI AVF 180 KM 400 nm jest
BMW 530d e60 270 KM 600nm jest
Diagnostyka Samochodowa i Chiptuning


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 21:41:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 11:45:59
Posty: 216
Lokalizacja: Bracknell
wowo napisał(a):
hmm, wg tych wykresów wygląda to nieciekawie. Straszne odchyłki od serii masz. Hamowałeś się na jakiejś porządnej hamowni??


Pomiar G-tech'em to oczywiscie moc na kolach nie na silniku. Po uwzglednieniu oporow mozna spokojnie dodac te 18-20% na gorke. Moment troche niski ale pomiar robilismuy w trzy osoby na pokladzie wiec to troszke przytrzymalo auto w overbooscie :).

_________________
A6 C5 AFN 2000 + turbo AWX +0.216 -> 155PS/330Nm + felgi RS6 19'' + Pioneer AVIC D3 + iPod Mini + Bluetooth...

Chiptuning i diagnostyka VAG, Opel, BMW. Naprawa sterownikow airbag, licznikow, laptopow i innych urzadzen elektronicznych (TV itp.)

mob. 07746172658


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 23:33:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:00:05
Posty: 234
Lokalizacja: Londyn
Auto: Audi RS4 B7 Avant
G-Tech to przeciez nie jest żadna hamownia :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2007 19:51:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 11:45:59
Posty: 216
Lokalizacja: Bracknell
Dave napisał(a):
G-Tech to przeciez nie jest żadna hamownia :/


A kto pisze ze to hamownia? :diabel:
To urzadzenie do pomiaru mocy i momentu auta w warunkach drogowych. Chodzi nam o przyrost ( roznice) mocy a nie o wartosc bo roznica kilku KM to raczej jest nieodczuwalna... Nie bawmy sie wiec w pomiary laboratoryjne bo nie o to tu chodzi, nieprawdaz?? :):

_________________
A6 C5 AFN 2000 + turbo AWX +0.216 -> 155PS/330Nm + felgi RS6 19'' + Pioneer AVIC D3 + iPod Mini + Bluetooth...

Chiptuning i diagnostyka VAG, Opel, BMW. Naprawa sterownikow airbag, licznikow, laptopow i innych urzadzen elektronicznych (TV itp.)

mob. 07746172658


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: