.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 22:50:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Halogeny-bezpieczne podłączenie
PostNapisane: 21.mar.2010 21:17:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
Cześć!
Chce założyć do swojego bolidu halogeny. Jedne dalekosiężne świecące do przodu w cały świat umieszczone nad zderzakiem, a drugie też mocne ale pod zderzakiem schowane świecące najdalej 30 metrów przed auto przydatne w czasie mgły. Alternator wytrzyma to, z tego co się orientowałem ALE -> i tu pytanie -> przez jakie przekaźniki to połączyć ? Może jakieś oporniki ? Jakie przewody ? Na elektryce znam sie tyle co na szydełkowaniu wiec proszę o pomoc żeby nie spalić instalacji.

Oba zestawy będą miały osobny włącznik "gdzieś". Wolałbym żeby te dalekosieżne były połączone ze światłami drogowymi a te zwykłe pod auto, na osobnym włączniku.

Nad zderzak:
http://allegro.pl/item961976680_halogen ... gacja.html

Pod zderzak:
http://allegro.pl/item964966431_halogen ... atest.html

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2010 21:41:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Przekaźniki 40A powinny być OK i mają wystarczający zapas obciążalności styków. Cena w sklepie to jakieś 6PLN za sztukę.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2010 00:01:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.wrz.2005 00:22:02
Posty: 11
Lokalizacja: Czerwieńczyce
Tylko zamiast kupować chińczyki które niezwykle często przestają działać lepiej się rozejrzyj za używanym oryginalnym nr 214 lub czarnym 4-ro pinowym BOSCH (nie pamiętam numeru) - pochodzi dużo dłużej. Do żarówek 55W wystarczy ci przewód o przekroju 0,5mm-0,75mm (np głośnikowy), do 90W bym już 1mm montował. Podłącz pin 30 przekaźnika do zacisku w alternatorze - żarówy będą nieco szybciej się palić, ale będzie odpowiednie napięcie i światło dobre.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2010 20:29:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
W maluchu mam lampy dalekosiezne wessem. Nie wiem jak to podlaczono bo nie robilem tego sam ale proponuje ci abys podlaczyl je pod swiatla dlugie tzn drogowe ale zastosowal wylacznik na desce do dalekosiegow. W pozycji On swieca dalekosiegi z dlugimi a na off same dlugie. U mnie to sie dobrze sprawdza.

Obrazek

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: