.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 16:00:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B5 1.8T] Wybor tunera dylemat (chip tuning)
PostNapisane: 19.sty.2011 20:39:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2010 13:28:46
Posty: 46
Lokalizacja: z miasta
Witam .Chcialbym zawirusowac swoje 1.8T z roku 1997 ale nie mam pojecia gdzie to zrobic ;) Chodzi mi o dobrego i sprawdzonego tunnera . Firm zajmujacych sie operacjami tego typu w polsce jest sporo ale opinie na temat fachowosci ich obslug sa bardzo podzielone. Kontaktowalem sie z MR-MOTORS z warzszawy ale niestety robia tylko nowsze modele 1.8T produkowane od roku 2000. :/ .Interesuja mnie glownie firmy z wa-wy, woj.lodzkie oraz slaskie .Bede wdzieczny za jakas porade w tej sprawie .Pozdro

_________________
B3 1.9E
B5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2011 20:42:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
20vt świetnie ogarnia GTO z digitun.pl, tylko, że to są Czechowice-Dziedzice


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2011 19:55:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
Dynosoft, MR Motors i GTO

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2011 00:33:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Możesz jeszcze uderzyć do Unitronic'a - ja miałem od nich soft i byłem zdowolony.

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2011 09:54:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
designer napisał(a):
Możesz jeszcze uderzyć do Unitronic'a - ja miałem od nich soft i byłem zdowolony.


A gdzie teraz się mieści? :):

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2011 10:33:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Gdzieś przy wale miedzeszynskim zdaje się

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2011 12:16:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
skoro mr motors odpada to chyba jednak warto sie do digitun przejechać, chcesz zrobić tylko softa? gto ostatnio ładnie zrobił 1.8 AGU w A3 252KM/320Nm, nie samym programem oczywiście i na K03s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 11:01:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2010 13:28:46
Posty: 46
Lokalizacja: z miasta
hubos21 napisał(a):
skoro mr motors odpada to chyba jednak warto sie do digitun przejechać, chcesz zrobić tylko softa? gto ostatnio ładnie zrobił 1.8 AGU w A3 252KM/320Nm, nie samym programem oczywiście i na K03s
Glownie zalezy mi na samym sofcie ,aczkolwiek ponoc z AEB z mechanicza przepustnica mozna uzyskac od 170 do max 180 KM . Skontaktuje sie z digitun ale wydaje mi sie ze wiekszosc firm ktore ogarniaja AEB montuja w nich gotowce .Zastanawiam sie rowniez czy mozna podniesc moc bez znacznej ingerencji w elektronike np. po przez samą wymiane turbo na K03 s

_________________
B3 1.9E
B5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 12:02:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Zmieniasz turbo i zostawiasz stary program?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 12:25:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2010 13:28:46
Posty: 46
Lokalizacja: z miasta
DeS napisał(a):
Zmieniasz turbo i zostawiasz stary program?
Nie jestem fachowcem i moja odpowiedz do twojej odpowiedzi czy jest taka mozliwosc ? Konkretne czy wystarczy zmienic samo turbo i czy wogole da sie podniesc moc nie ingerujac w elektornike . Z tego co wiem to seryjne 1.8 T 180KM posiada inna turbine ale co jeszcze innego to nie wiem ...

_________________
B3 1.9E
B5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 13:03:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Od elektroniki zaczynasz i na elektronice kończysz modyfikacje. Nie da się dłubać auta bez ingerencji w sterowanie. ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 18:31:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.mar.2005 18:34:28
Posty: 703
Lokalizacja: Warszawa
panowie a orientujecie sie ile można zrobić bezpiecznie na turbo K03s ?
widziałem różne opinie i wyniki w necie i zastanawiam się czy 250KM to nie jest już wyciskanie ostatnich soków z tej turbawki ?

chodzi mi po głowie czipset do mojego BEXa i ciekawy jestem ile ponad seryjne 190 da się zrobić żeby było naprawdę bezpiecznie (nie chce żeby mi sie wysrało turbo gdzieś w trasie).

_________________
BEX quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 19:20:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
zawsze sie mówiło, że na K03s można zrobić 220-230PS ostatnio widać, że można i 250KM, ale faktycznie troche chyba pokaz siły tej małej sprężarki, w poprzecznym wyszło max 252KM na K03-052 (oczywiście + inne mody) a w BEXie jest chyba K03-073 ale ciężko powiedzieć ile da sam program, jak ktoś to będzie stroił to będzie wiedzaił ile można zrobić, żeby było bezpiecznie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 20:16:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Myśle ze realne i bezpieczne na dłuższą mete bedzie 220-230PS. Taki wynik zrobi się przy 1 bar doładowania w zdrowym motorze i osprzęcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2011 11:18:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2010 13:28:46
Posty: 46
Lokalizacja: z miasta
Mialem zalozyc nowy post ale pozostane w tym temacie . Czy przy przebiegu auta , w moim przypadku to prawie 230 tys . km ,mozna jeszcze wirusowac taki silnik ? Chodzi mi o trwalosc takiej jednostki w dalszej eksploatacji.Generalnie nie chce szalec z przyrostem mocy ,glownie zalezy mi podniesienie mocy rzedu 25-30% ,czyli w moim przypadku ze 150 km do max okolo 180 km .Dodam ze nie oszczedzam zbytnio silnika i lubie mocno "deptac" , aczkolwiek sprawy serwisowe typu wymiana oleju itp sa pod nadzorem na bierzaco.

_________________
B3 1.9E
B5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2011 12:45:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Miałem większy przebieg jak robiłem u siebie.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: