Bobo napisał(a):
Dobrze Przemek niech będzie po Twojemu - MODYFIKUJE.
mozna powiedziec "customizują...."
Podkresle: oni nie pisza programow na sterowniki bo sie zwyczajnie na tym nie znaja (dla jasnosci) oraz jest to bez sensu (mozna kupic uniwersalne komputery o stosunkowo szerokich mozliwosciach ale do pierdziela TDI jest to i tak bez sensu)
Bobo napisał(a):
będziemy używać takiego oto terminu - MODYFIKACJA, żeby Cię nie bolało.
hmm... a moze jak ktos przegra film z DVD na divixa i dolozy napisy to jest to 'pisanie programu'?
Bobo napisał(a):
Nie wiem czy zauważyłeś, ale mając którąś z rzędu turbinę w aucie (zakładamy, że były regenerowane oprócz pierwszej fabrycznej), każda trochę inaczej wstaje.
no i pytanie... to czy co roku trzeba jechac na "poprawke softu" bo przeciez T zmiania swoj stan.. a jak stara turbina w pierniku sie wy...a i kupi sie oczywiscie uzywke albo regeneruje moze chinskimi czesciami stara to trzeba isc na poprawke softu? Pojechalbys? a jak peknie tlok to po wymiania pojdziesz do tunera?
Zreszta ta cala operacja to "dlubniecie"
w jednej mapce i obowiazkiem kazdego kto za to kase bierze jest zlogowanie przynajmniej 011 (w przypadku pierdzili szmelcwagena) - to jest to indywidualne pisanie softu uwzgledniajace ten indywidualny stan auta?
Bobo napisał(a):
Mówisz, że tego się nie bierze pod uwagę, leje się paliwo jak leci, bez względu na to czy doładowanie jest w stanie dostarczyć odpowiednią ilość tlenu by je spalić
mam logi na dysku (sciagnalem zaraz po opublikowaniu na forum przed szybkim usunieciem z netu) z auta 2.5v6tdi AFB zaczipowanego na 200ps przez pierwszoligowego tunera (wymienionego w tym watku) gdzie po czipie przeplyw powietrza w 003 byl poza skala dostepna w logach, przez polowe obrotow w logu 11 cisnienie jest takze poza skala (jest wiec nieznane) i sa cale watki gdzie sie ludzie zachwycaja artyzmem - wnioskuje wiec po tym, ze koksu nigdy nie brakuje albo to byl knot (jedno albo drugie) - stali bywalce forum moze sie domysla o ktore auto chodzilo - ja nie powiem bo nie placi mi ani ten tuner ani nie placa mi za jego oczernianie.
Bobo napisał(a):
Wiesz, że można modyfikować program, aby auto prawidłowo chodziło bez przepływomierza jeżeli delikwent nie chce płacić za nowy w przypadku gdy posiadany jest już słaby.
bez specjalnej polemiki o tym ogranicznik dymienia wysyla sie w kosmos (mozna to zrobic bez wielkich burz mozgow...) - ja potafie
Bobo napisał(a):
Niektóre, auta na takim samym setupie wychodzą dużo słabiej niż inne.
Niektore czy niektore sprawne?
no auta zjezdzajace z fabryki maja juz jakies odchylki wzgledem "wykresu z danych technicznych" i co z tego? chyba trzeba z tym zyc (sa auta troche lepsze i troche gorsze)
Bobo napisał(a):
Masz racje tdi z 94 roku jest słabo sterowalne, z tego tez powodu zmieniłem sterownik na nieco mądrzejszy.
EDC15? chyba juz z produkcji wyszedl
Twoj pierdziel nie ma nawet przepustnicy, ktora ma komarek w szopie u dziadka wiec nie ma czegos takiego jak sklad mieszanki. Twoj nowy komputer nie ma mozliwosci uzaleznienia np kata wtrysku czy zadanego ladowania T od dawki paliwa a jedynie od zyczonej dawki paliwa - nie ma informacji o temperaturze spalin... bida jezeli chodzi o sterowanie
Znam tylko jeden problem z gotowcami- wgrywaja je parkplatztunerzy co nie wiedza co wgrywaja (a wiekszosc to faki z plyt typu "100czipow i najlepszych zdjeci porno")
Drugie zrodlo gotowcow to mody wgrywane przez partnerskie firmy dealerow samochodow (np seat oferuje czipa bez utraty gwarancji - lenie w okolicach krakowa/nie wyemienie nazwy tunera kooperanta/ wgrywaja go nawet bez logowania po czipie - mowimy o aucie z gwarancja na 5 lat! - seat to nie "byle-jakie" audi z 2 letnia gwarancja
)
Pozdrawiam,
Przemek