slaid napisał(a):
Mam pytanie o afr. Czy mogę sobie coś takiego zamontować w silniku z mechanicznym wtryskiem a dokladnie w NG i czy to ma sens. Chodzi mi o kontrolę mieszanki. Przedział cenowy jest dość spory od 150 do 1000 zl a są i droższe. Nie chodzi mi o agrotuning i upychanie na siłę świecidełek ale fajnie byłoby wiedzieć co się dzieję z mieszanką.
jezeli wymieniasz kwote tysiaca pln za wskaznik AFR do auta wartego...(no sam wiesz) to o sensie nie ma co dyskutowac
Nie wiem jaki wskaznik chcesz montowac ale te taniochowate to sie chyba podpisan pod s.lambda - jezeli masz auto na elektromechanicznym wtrysku (JE-jtronic czy jakos tak) to pewnie lambde masz i teoretycznie montac powinien byc prosty... jezeli to K- czyli mechaniczny to pewnie lambdy nie masz i musialbys ja montowac... stara prosta nie-szerokopasmowa lambda daje orientacyjne odczyty wiec to bedzie takie "okolo" wskazanie.. dodajac do tego fakt, ze pewnie po nastu latach ona jest na pol martwa to juz jest to gadzet
Poszukaj sobie kogos z podcisnieniowa instalacha LPG z podpieciem od lambdy (z silnikiem krokowym na wezy parownik-mieszacz).. mialem taka i na centralce byly 3 diody (mieszanka uboga, dobra, bogata) i mialem taki wsakznik AFR for free
Jezeli masz niepewnosc czy nie uwalasz motoru ze wzgledu na dlaeko niewlasciwy sklad to na najblizszym przegladzie technicznym bedziesz mial tego weryfikacje w ramach kosztu przegladu
Co do sensu - a jak oceniach sens montowac opony po 400 zyla/szt z indeksem predkosci 240km/h do Twojego auta? (bo dla mnie jest taki sam)....
Pozdrawiam,
Przemek