majkel1615 napisał(a):
Odgrzewam kotleta. Mam ten silnik w pasku, i turbo podczas regeneracji zostało, z tego co zrozumiałem, przerobione na takie, jakie siedzi w wersji 130km. Nie powiem Wam, co dokładnie zmienili, chyba, że w następnym tygodniu zadzwonię i podpytam co dokładniej zrobili. Ale przyjmując, że mam turbo od wersji 130km, jaka jest bezpieczna granica softu dla AVB? Bo wiem, że chyba silnik jest troszkę mniej odporny niż mocniejsze wersje...
Jeśli zrobili hybrydę to zmienili wirnik na większy i rozwiercili/zmienili muszlę - z hubrydami jest różnie jedne sprawują sie poprawnie inne gorzej (np słabo wstają) ale ogólnie na taka turbinę trzeba uważać i odpowiednio o nia dbać
Twój dół silnika max wytrzyma ok 200 KM - jak założysz dół od awx,avf to i wiecej
Jak zmienisz wtryski na Al-ki to możesz spokojnie celować w okolice 160-170 Km o ile turbo bedzie trzymać zadane ciśnienie- aha jeszcze zmienić trzeba będzie czujnik cisnienia doładowania na mocniejszy (chyba z koncówką 051 B- o ile dobrze pamiętam)