to nie niskie ciśnienie jest przyczyną dymienia, chyba że kąt aktualny mocno nie nadąża za zadanym. jeśli auto na ori programie nie ma problemu z paleniem na ciepłym i nie poprawia sie po schłodzeniu głowiczki, to problem tkwi albo we wtryskiwaczach, albo w programie, ewentualnie nieszczelność dolotu, zatkany kat, lub świrująca przepływka lub mapsensor choć dwie ostatnie przyczyny raczej mało prawdopodobne. jest jeszcze opcja że masz inną falę w pompie niż DE 007 i też będą cyrki się działy. wiem jak miałem dół od potencjometrycznej to były cyrki że wdolnych obrotach dość mocno przydymiał ale też miał spory moment obrotowy i w górze już słabł. po zmianie fali max moment spadł za to moc podskoczyła do góry.
a co do modyfikacji na oryginalnych częściach boscha to po za zmianą fali lub całej pompy na tąz Lt lub transportera to zapomnij ze coś zmienisz. są jeszcze akcesoria do tuningu 2.5TDI czyli głowiczki 13mm np Afro taką zakupił. ale na ori częściach nie ma ani wiekszy lewoskrętnych głowiczek, ani ostrzejszych fal od tych z LT i T4. to praktycznie jedyne co możesz zrobić, chyba żeby przekombinować napęd rozrządu i brać napęd z przodu, i zastosować pompy wtryskowe np z Sprintera, 2.9
_________________ Audi Coupe B3 2.5TDI R5 AAT. 161KM 374Nm i będzie więcej Race 520, K24-7000, FMIC, FHN, hebelki 288x26mm Sprzedam K24-7000 przystosowane do 2.5TDI
|