.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 03:22:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regeneracja i wzmocnienie pompy Wtryskowej AEL
PostNapisane: 14.kwi.2014 11:04:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Witam.

Poszukuję informacji na temat dobrego zakładu który obadał by mi pompę pod kątem wydajności ciśnienia oraz modyfikacji.

Czy ktoś zna zakład który zajął by się tym tematem ?

Naturalnie rozchodzi mi się o temat mojego auta czyli A6 C4 AEL Quattro. Domniemam że przyczyną dymienia i słabej mocy jest niskie ciśnienie na pompie.

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja i wzmocnienie pompy Wtryskowej AEL
PostNapisane: 14.kwi.2014 15:39:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2011 20:11:03
Posty: 47
Auto: audi Coupe B3
to nie niskie ciśnienie jest przyczyną dymienia, chyba że kąt aktualny mocno nie nadąża za zadanym.
jeśli auto na ori programie nie ma problemu z paleniem na ciepłym i nie poprawia sie po schłodzeniu głowiczki, to problem tkwi albo we wtryskiwaczach, albo w programie, ewentualnie nieszczelność dolotu, zatkany kat, lub świrująca przepływka lub mapsensor choć dwie ostatnie przyczyny raczej mało prawdopodobne.
jest jeszcze opcja że masz inną falę w pompie niż DE 007 i też będą cyrki się działy.
wiem jak miałem dół od potencjometrycznej to były cyrki że wdolnych obrotach dość mocno przydymiał ale też miał spory moment obrotowy i w górze już słabł.
po zmianie fali max moment spadł za to moc podskoczyła do góry.

a co do modyfikacji na oryginalnych częściach boscha to po za zmianą fali lub całej pompy na tąz Lt lub transportera to zapomnij ze coś zmienisz. są jeszcze akcesoria do tuningu 2.5TDI czyli głowiczki 13mm np Afro taką zakupił. ale na ori częściach nie ma ani wiekszy lewoskrętnych głowiczek, ani ostrzejszych fal od tych z LT i T4.
to praktycznie jedyne co możesz zrobić, chyba żeby przekombinować napęd rozrządu i brać napęd z przodu, i zastosować pompy wtryskowe np z Sprintera, 2.9

_________________
Audi Coupe B3 2.5TDI R5 AAT. 161KM 374Nm i będzie więcej :-)
Race 520, K24-7000, FMIC, FHN, hebelki 288x26mm
Sprzedam K24-7000 przystosowane do 2.5TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja i wzmocnienie pompy Wtryskowej AEL
PostNapisane: 14.kwi.2014 15:57:04 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Właśnie mocno nie nadąża za zadanym, obrazują to logi:

viewtopic.php?f=27&t=128358&p=1562354#p1562354

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: