.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 22:43:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.5 TDI AEL] Jaki IC zapodac
PostNapisane: 26.maja.2008 11:43:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
witam
mam pytanie chce zapodac do swojej A6 wiekszy IC bo seryjnie to dosyc slaby punkt
myslalem o zapodaniu 2 z drugiej strony ale moze miec duzego laga

moze ktos to juz przerabial :?:

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2008 20:52:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
jak zmieniać ic to tylko na FMIC , dużo osób wstawia od sprintera lub vw t5.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 10:00:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
w sumie to co da taki IC od T5???? ten od AEL'a jest kiepski????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 13:52:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
kiepski nei kiepski, podłącz vaga loguj grópe gdzie masz temperaturę w dolocie pobutuj zdrowo samochód przez pare minut a później przeanalizuj temperaturę w dolocie. Mi po minucie, nawet mniej temp ( w 1z) rosnie już powyżej 60 stopni

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 14:01:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
bobaskgb napisał(a):
Mi po minucie, nawet mniej temp ( w 1z) rosnie już powyżej 60 stopni


wysoko ... masz dobre kratki w zderzaku ... :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 14:25:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
wysoko, kratki w zderzaku okej, nadkole po poprzednim właścicielu dość nadłamane, wyczyszczę jeszcze ic po poprzednim turbo, które trochę chlapało olejem. U kumpla przykładałem ostatnio ic od t5 (te grube) to kurcze pasuje przed zderzak idealnie. Połączenia trafiają samo na boczne kratki i z orurowaniem nie było by dużo roboty. Może się skusze ;)

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 16:20:48 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
ciekawe ile PS-ów przybędzie

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 16:26:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
hah :) a do kogo to pytanie ?

Nie przybędzie ani jeden, ważne jest to aby się zazbytnio nie rozbiegały podczas wyprzedzania któregoś tira pod rząd. Zmieni się także przebieg momentu i mocy. Wiadomo jeszcze większy lag niż na obecnej hybrydzie. Wiadomo, że sam ic wiosny nie czyni, a efekt może być marny a nawet gorszy niż na seryjnym jeśli wraz ze zmianą ic nie zostaną przeprowadzone inne modyfikacje.

W moim przypadku prawdopodobnie będzie to dopiero w następnym B4.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 22:33:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
bobaskgb napisał(a):
hah :) a do kogo to pytanie ?

Zmieni się także przebieg momentu i mocy.


i to jest bardzo wazne .. poza tym zdrowsze dla silnika po modyfikacjach ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 00:31:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
dla układu przeniesienia napędu chyba też ? :)

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2008 15:24:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
w AELu bez zmiany zderzaka sie nie obedzie
miejsca brak ze wzgledu na chlodnice klimy zreszta dodatkowy metr dolotu
:/ :/ itak ma turbodziure

postanowilem zmodyfikowac dolot powietrza do orginalnego IC
zamontowalem kratke z drugiej strony zeby gorace powietrze mialo gdzie
uciec
a z przodu wlot lapie wiecej powietrza

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2008 16:57:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
mozesz opisac to dokładnie, i czy to cos dało - ta modyfikacja dolotu. A co do IC to znacie jakis patent na zaminnik rury od IC do ssacego musze zmienic a nie usmiecha mi sie wydawac na to 300 zł. ps gdzie dales ta druga kratke???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2008 17:47:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
u mnie sprawa nieco prostsza

Obrazek

dla wszystkich kominujacych z ICkami pod europejski zderzak - to sie da zrobic
Obrazek

wiecej tu http://www.audifans.net/modules.php?nam ... highlight=

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2008 21:56:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
ciekawa stronka

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2008 22:10:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
W IC najważniejsze są kierownice powietrza oraz powierzchnia chłodzenia. Moim zdaniem częściowo ukryty nie zmieni nic. Lepiej jest zrobić wycinke w nadkolu po stronie intercoolera i wstawienie tam kratki. W ten sposób będzie dobra cyrkulacja powietrza i wiele firm tuningowy wycina tam właśnie w wielu autach, które maja ic położone blisko nadkoli.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 01:10:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
moze i racja. Ale sciagnij sobie nadkole i pojezdzij po cywilnych drogach w roznych warunkach pogodowych. Po miesiacu nagromadzi sie tam 5 cm blota., ktore nawilzane przejazdami po kolejnych kaluzach caly czas bedzie ochladzac IC, ale i zwiekszac ryzyko korozji :P . Z kolei , poza ogolnie nagormadzonym brudem, masa auta wzrosnie.

Na tor to pewnie mialoby sens.

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2008 05:44:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
zawsze mozna zastosowac patent z wlotami powietrza jak u Marka Swansona...

Obrazek
Obrazek

Tyle ze on tam ma chlodnice oleju....

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 07:11:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2005 18:13:03
Posty: 152
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Czy ktoś ma może u siebie w AEL-u zamontowany intercooler z VW T5, co prawda ma on raczej spore wymiary bo chyba 95cm długości, grubości ma 3 cm to by pasowało. Przeszukałem internet i nigdzie nie widziałem AEL-a z IC od T5.

Wygląda on tak:
Obrazek

_________________
Jest:
Mercedes W210 3.2 CDI + chip 240KM
Audi 80 B3 2.0 113KM 3A quattro
Było:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL K24 7000, 0.230, MAP 3 bar, EGR OUT, KAT OUT, 2xx KM
Audi B4 2.0 16V 6A
Audi B4 1,9 TDI 1z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2011 06:32:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Najlepiej zrobic na zamowienie pod wymiar

ja mam chinola 55x18 ale duzo zderzaka musialem
wycinac i naginac :)

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2011 06:40:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2005 18:13:03
Posty: 152
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Już IC od T5 w drodze, także trzeba będzie rzeźbić.

_________________
Jest:
Mercedes W210 3.2 CDI + chip 240KM
Audi 80 B3 2.0 113KM 3A quattro
Było:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL K24 7000, 0.230, MAP 3 bar, EGR OUT, KAT OUT, 2xx KM
Audi B4 2.0 16V 6A
Audi B4 1,9 TDI 1z


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: