Witam!
Chciałbym dokończyć projekt który ktoś rozpoczął ale nie skończył
Tak wiec samochód sprowadzony z Niemiec, wszystkie przeróbki jakie zostały zrobione przez papier to:
-Wydech 2,5 cala pełny z podwójną końcówką
-Podniesiony komputerowo z 150km na około 200km/ zrobione przez TS-motorsport
-Filtr Simota na oryginalnym wlocie (sama wkładka)
i to tyle..
Nie wiem dlaczego ale ma taka naklejkę: 98 octane max. rpm 5,500 (chodzi tu o wtryski?)
Inne przeróbki to typowa estetyka zawieszenie HR i felgi rial 18. Z tego co czytam trochę za mało zrobionych przeróbek jeżeli chodzi o żywot silnika (większy intercoler, dolot itp.)
Teraz chciałbym trochę usprawnić silnik. Nie chce wkręcać go na więcej (200km przy nim wystarczy)
Teraz mam dużo pytań mało odpowiedź(Każdy mówi co innego)
Mianowicie:
1.Czy warto przerabiać dolot( chodzi mi tu o puszkę z filtrem) zmieniać na stożek czy jednak kupić np. simota,KN do starej puchy?
2.Czy opłaca się wrzucać sztywny dolot TIP? co na tym zyskam?
3.Czy wrzucić Downpipe zamiast kat?
4.Czy zmienić wtryski na <300cc? Jeżeli tak to czy są jakieś p&p?
5.czy zwiększać intercoller?
6.Czy testował ktoś świece ("tuningowe" z patyny chyba) czy się opłaca inwestować?
Budżet wstępnie liczę ale do 2tyś wydaje mi się że dało by rade.
Mam zamiar się za to brać na wiosnę wiec jestem w etapie planowania
czekam na jakieś porady lub sugestie