.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.gru.2024 20:10:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM
PostNapisane: 21.paź.2015 00:39:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2015 15:29:12
Posty: 48
Lokalizacja: Krakow, Gorlice
Auto: A6 C4 AEL Quattro
Witam.
Planuje “lekki” tuning pod 180-200KM. :D
Moje autko ma za sobą pierwsze chipowanie. Jestem bardzo zadowolony z EDC tuning by spanky, mogę go polecić na oślep.
Bardzo profesjonalnie wykonana praca.
Watro było zrobić se wycieczkę na 1000Km do niego. Wyczarował ponad 20KM I ponad 50NM.

Moc przed, byla tylko
132 KM po 154 KM,
274 NM po 328 NM ogranicza dawka paliwa, bo wtryski będą zużyte.
No I tak od słowa do słowa wyszło, żeby założyć:
Wtryski 216.
Turbo K16.
I większy Intercooler.


Największy problem stwarza mi IC, przez to, że Auto zarejestrowane za Granica, I że każda pierdolę muszę dac wpisywać w papiery.
Turbo K16 się nie rzuca w oczy, wtryski 216 też nie.
Ale inny IC w nowym miejscu to już się nie da tak łatwo ukryć.

Stosował ktoś z was większy IC w miejscu seryjnym? :632:
Czy taki IC w ogóle nie zdaje egzaminu? :632:

No turbina K16 jest, nawet ladna nawet w cenie.
Pytanie jest tylko czy przy tuningu pod 200Km czeba zakladac wastgate lub blow of???
jak ktos cos wie to prosze o odpowiedz.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM
PostNapisane: 31.gru.2015 13:25:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2011 20:11:03
Posty: 47
Auto: audi Coupe B3
jeśli planujesz auto zeobić żeby jak najmniej różnic było widać, względem oryginału, to albo bym poszukał wydajniejszej turbiny, albo umieścił IC od meśka 3.0 w dolnej części pod zderzakiem, jak się postarasz nie będzie widać rzeźby. zresztą, K16 i ori AEL, powinien wygenerować taką moc bez wiekszych problemów jedynie przy upałach i kiedy sie gorąco w dolocie zrobi auto może tracić moc i zacząć podkapcać

_________________
Audi Coupe B3 2.5TDI R5 AAT. 161KM 374Nm i będzie więcej :-)
Race 520, K24-7000, FMIC, FHN, hebelki 288x26mm
Sprzedam K24-7000 przystosowane do 2.5TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM
PostNapisane: 06.sty.2016 00:53:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2015 15:29:12
Posty: 48
Lokalizacja: Krakow, Gorlice
Auto: A6 C4 AEL Quattro
Witam

No turbina K16 zalozona.
Bosch 216 wtryski
No i przy okazji wyczyscilem kolektor ssacy, EGR zaslepiony, jeden Kat pusty.

Bede musial zerknac na ten IC od Mercedesa 300, jak to wyglada.
Z jakiego roku mniej wiecej ten Merc ma byc z ktorego ma podejsc ten IC?
Zakladal ktos "dodatkowy" FMIC?
Myslalem zostawic orginalny i dolorzyc FMIC, tak na moj rozum powietze powinno byc lepiej chlodzone jak leci przez dwa IC.


pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM
PostNapisane: 06.sty.2016 20:26:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Nie widzę sensu przepuszczania powietrza przez dwa IC. Nie widziałem takiego rozwiązania w najbardziej wypałowanych V6 :D
DOBRY FMIC załatwi sprawę z zapasem.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM
PostNapisane: 06.sty.2016 21:01:34 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5243
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Dokładnie. Nie pier... się w tańcu tylko zrobić porządnie. Zawsze możesz zrobić IC pod wymiar - grubszy rdzeń, lepszy przepływ i zmieści się tak aby nie podpadło.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM
PostNapisane: 07.sty.2016 02:15:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2015 15:29:12
Posty: 48
Lokalizacja: Krakow, Gorlice
Auto: A6 C4 AEL Quattro
A podrzuci ktos gdzie lub u kogo zrobic taki IC., chyba ze ktos z was ma taki IC na zbyciu.
Okolice Jasla lub Krakowa.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM
PostNapisane: 08.sty.2016 16:16:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2016 13:55:10
Posty: 7
Lokalizacja: Krakow, Minsk
Auto: a200q tdi 2260
do 180 KM nie trzeba duże IC

_________________
200+ diesel club
audi 200 quattro 2.5 TDI GT2260 VKLR .320
golf 1.9 TDI GT2260 .320
--
My sorry, Polish is not my native language, but I'm learning quickly


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM
PostNapisane: 11.sty.2016 14:03:19 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Trzeba, chyba że ktoś porusza się tylko w chłodne dni.

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM
PostNapisane: 12.sty.2016 12:23:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2016 13:55:10
Posty: 7
Lokalizacja: Krakow, Minsk
Auto: a200q tdi 2260
Trzeba, jak że ktoś porusza się na 180+ KM cały czas a nie 5-6 sec z 13-14 przy przyspieszaniu do 140 idalej spokojnie
Wyścigowy C4 2.5 tdi z 180 KM? :)

140+ KM na K16 lub innej podobnej = 2700+ RPM
170+ KM = 3600+ RPM
Jak często to jest potrzebne?

_________________
200+ diesel club
audi 200 quattro 2.5 TDI GT2260 VKLR .320
golf 1.9 TDI GT2260 .320
--
My sorry, Polish is not my native language, but I'm learning quickly


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM
PostNapisane: 12.sty.2016 12:32:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
często :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM
PostNapisane: 22.sty.2016 15:37:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
grzegorzAEL napisał(a):
A podrzuci ktos gdzie lub u kogo zrobic taki IC., chyba ze ktos z was ma taki IC na zbyciu.
Okolice Jasla lub Krakowa.

pozdrawiam


gt performance pod Krakowem :)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM
PostNapisane: 06.lip.2016 20:01:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Podbijam temat.

Jakie mody zaproponujecie dla AEL lub pochodnych żeby nie obciążyć zbytnio napędu (dwumas/ośka) utrzymać maksymalnie szeroki zakres momentu i podnieść jego wartość łącznie z mocą - w granicach rozsądku :) Chodzi o to żeby autem fajnie się wyprzedzało i sensownie ciągnęło przyczepę. :)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM
PostNapisane: 06.lip.2016 20:21:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
K16 + 0.216 , warunkiem jest zdrowa pompa wtryskowa i kompresja na poziomie 29-30 bar.

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM
PostNapisane: 06.lip.2016 20:58:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
DeS napisał(a):
Podbijam temat.

Jakie mody zaproponujecie dla AEL lub pochodnych żeby nie obciążyć zbytnio napędu (dwumas/ośka) utrzymać maksymalnie szeroki zakres momentu i podnieść jego wartość łącznie z mocą - w granicach rozsądku :) Chodzi o to żeby autem fajnie się wyprzedzało i sensownie ciągnęło przyczepę. :)


https://www.facebook.com/edctuning/post ... 98315621:0

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM
PostNapisane: 06.lip.2016 21:24:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Dziękuję :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: