.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 17:44:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jakie macie zawiasy w autkach ?? I jak Wam sie jezdzi??
PostNapisane: 21.lut.2006 09:28:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
Siemanko, tak jak w temacie pochwalcie sie na jakich zawieszeniach jezdzicie?? I jak wam sie jezdzi ?? Ja osobscie jak sprowadzilem autko to wygladalo strasznie koza maksymalna :/, wiec postanowilem troche ja obnizyc. Postanowilem zmienic amorki na nowe (SACHS ADVANTAGE) i dorwalem sprezynki (WEITECA -40/40) i myslalem ze bedzie ok, ale jednak troche auto stalo sie za twarde, hmmm moze przez te amorki, ale na ladnych drogach to prowadzi sie wysmienicie i trzyma sie bardzo na zakretach no i teraz o niebo lepiej wyglada :D

Tak myslalem nad zmiana sprezynek na inne.......co polecacie ??

PS: Jakby ktos cos mial to czekam na cynk ;)

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 09:53:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
zestaw z Audi sport quattro, twardo ale jaka frajda za to :D :peace:

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 14:22:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
Audi 80 B4 - cały zestaw Supersporta 60/40 (amortyzatory gazowe) ;-) bardzo dobrze się jeździ :D polecam ;)

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 14:53:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Fabryczne 1BE.
Ale w moim regionie nie widzę sensu aby bardziej obniżać i utwardzać. Szkoda kasy na częste naprawy po spotkaniach z dziurami i nierównościami.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 16:58:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
polecam amorki BILSTEIN gazowe do tego dobre sprezynki np. H&R bedzie git.
Chcialem obnizyc swojego ale okazalo sie ze jest juz obnizony seryjnie na sprezynkach Audi... :diabel:

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 19:13:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Jak sprowadzałem to miałem amorki sportowe + sprężyny -40 mm Supersport, jeździło się bardzo dobrze, jednak po pół roku musiałem wymienić ze względu na zużycie. Obecnie totalny bajzel, czyli sprężyny -40mm Super sport, z przodu zwykłe amorki Sachs, z tyłu jakieś stare zwykłe, za miesiąc będzie to samo na czym sprowadziłem czyli sport. amorki + sprężyny -40 mm Supersport i będzie git.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 19:27:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 17:04:57
Posty: 324
Lokalizacja: Hindenburg
żółte KONI z przodu same spreżyny z tyłu komplet z amorkami. Jak ktos siedzi z tyłu to moze sobie nery poodbijac :diabel: ale prowadzi sie rewelka. Praktycznie jeszcze nigdy nie zarzucilo tylu predzej ucika przod ale to juz wina samych waskich opon.

_________________
*BMW E46 330i* -
*Audi Coupe GT* 2.2 * Na zawiasie KONI :) - Było
@@ CAR AUDIO i NAWIGACJE -- http://audiopro.com.pl @@


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 21:42:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Mam w C3 Avant quattro wlaśnie zestaw Weitec + Sachs Adwantage. Dla mnie rewelacja. NIe wiem czego oczekujsz od zawieszenia, ale to mojetrzecie sztywne zawiaszenie i uważam je za dużo lepsze od Eibacha i H&Ra. Z tym, ze w tamtych mialem różne dziwne amorki i zawsze inne z przodu a inne z tylu. Tu mam komplecik i jeździ się świetnie. Dla mnie idealny kompromis między super twardym a komfortowym, ale z naciskiem na sportowie doznania.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 22:33:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
dziwne pytanie jak wam sie jezdzi, kazdemu inaczej bo kazdy inaczej lubi, w 200 zrobilem bardzo twardego bilsteina w zerkopolu plus sprezyny z S6 plus z fabrycznie robionym zawieszeniem i jezdzilo sie super (tzn super twardo-czyt fajnie) teraz mam w cabrio sachs gazowy chyba adventage (czerwone wstawki na podelku) i sprezyny waitec i dla mnie jest tagedia, prawie jakbym mial zwykle auto z salonu.
wiec co kto lubi, ja lubie twardo zeby mozna bylo szybko po zakretach smigac. komfort w sumie nie gra roli.

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2006 07:34:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Miałem przyjamność jazdy na:
1. springi H&R -40mm + bilstein B4 - załudzenie dobrego prowadzenia
2. springi H&R -40mm + Sachs Adwantage - sztywno ale z komfortem
3. zestaw Koni Sport - typowo sportowe zawieszenie dobre trzymanie, bardzo sztywno
4. zestaw KW wariant II używany obecnie - ten zestw powalił mnie na kolana. Przesiatka z koni Sport to jak wejście do innej epoki. Bije pod każdym względem. Możliwość regulacji wysokości zawieszenia auta w zakresie -170mm przód, -90mm tył. Regulacja siły odbicia amortyzatorów. Prowadzenie zajebiste, praktycznie zero przechyłów, żadnego unoszenia/przysiadania auta przy hamowaniu/przyspieszaniu. Ma sie wrażenie że każdy zakręt da sie pokonać z dużo większą prędkością niż przed momentem. I to jest prawda. Auto jest przyklejone, o ile oczywiście nawierzchnia temu sprzyja. Przy ostrym starcie na przyczepnej nawierzchni dużo ciężje zerwać przyczepność. Do ekstremalnej jazdy po dobrej nawierzchni jest rewelacyjne. Lepszej zawiechy nie miałem. W codziennym użytkowaniu, nawet przy najmiększej nastawie jezdzi sie jak na kołkach. Prędkośc w terenie zabudowanym po naszych drogach to 30km/h, więcej sie nie da.
Następne auto też będzie miało zawiechę KW tylko chyba wariant I, jest troszkę miększe, takie połaczenie komfortu ze sportem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2006 09:45:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
w Golfie miałem KIT KONI czyli żółte amortyzatory z regulacją twardośći (skręcone na sztywno) i sprężyny czerwone -60/40, jeździło się rewelacyjnie, pokonywanie zakrętów było frajdą

w Audi mam robione amortyzatory (kazałem maxymalnie utwardzić) i sprężyny Jamex -35 mm. Jest dość sztywno, brak przechyłów w zakrętach prowadzi się jak po sznurku. Będę się jednak przymierzał do jakiegoś gwintu...

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2006 10:14:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Sprężyny mam fabryczne, ale amorki wstawiłem gazowe Sachs'a, nie buja jak cześniej, ale też nie odbija tyłka od dziur.. Na wrocławskie drogi w sam raz.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2006 13:18:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
migel - coś z tym komplecikiem Weitec+Advantage u Ciebie nie było ok chyba... Mam teraz dwa auta. Nowa seria w sedanie i taki zestaw w Avancie... Tu nawet nie ma co porównywać. Miałem Eibacha kiedyś i był twardszy od Weiteca i też przyjemnie się jeździło...ale porównanie w.w. zestawu do zawieszenia auta z salonu...jest mocno nie na miejscu i wprowadza w błąd ewentualnego kupca.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 17:12:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Mam do Was pytanko. Wcześniej pisałem, że zamierzam założyć amory (sport.)+sprężyny (-40mm) firmy SuperSport. Dowiedziałem się jednak, że są to elementy firmy GTCupline, linii Supersport (w opisie jeden z aukcji), w e-mailu SuperSport rozprowadzany przez GTCupline. Sam już nie wiem. Co Wy na to, to to samo?

Szukając jakiś informacji znalazłem coś na Forum Volkswagenów i koleś napisał, że są to SuperSporty sprzedawane z logiem GT Cupline, tyle że ten człowiek zajmuje się ich sprzedażą, więc nie ufam ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 22:52:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Kefirsky napisał(a):
migel - coś z tym komplecikiem Weitec+Advantage u Ciebie nie było ok chyba... Mam teraz dwa auta. Nowa seria w sedanie i taki zestaw w Avancie... Tu nawet nie ma co porównywać. Miałem Eibacha kiedyś i był twardszy od Weiteca i też przyjemnie się jeździło...ale porównanie w.w. zestawu do zawieszenia auta z salonu...jest mocno nie na miejscu i wprowadza w błąd ewentualnego kupca.


no dobra troche mnie ponioslo, tak to jest jak sie przesiadziesz z dwa razy utwardzanego bilsteina na sachsa ze sklepu.
fakt zle to porównalem :P

ps, Wowo, ten KW wariant II to gwint? gdzie to kupiles? mysle o gwincie do kolejnego auta i albo bedzie bils albo KW ale nie mam dojscia (moze fosab?).

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 07:45:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
KW wariant II jest to gwint z regulacją siły odbicia amortyzatorów. Zakres obniżenia auta to:
przód -170mm
tył -90mm.
Swoją zawiechę mam kupioną bezpośrednio u niemca.
Z tego co się orientuję to jedynym improterem jest właśnie Fosaba koszt to chyba około 5tys zł. Może teraz jest troszke taniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2006 20:31:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
A co to jest za zawiecha Sachs "Adventage" jakis specialny model czy poprostu pelna nazwa sachsa :):
Wypowiedzcie sie bo chce obnizyc i utwardzic zawieche, do felg 18" na niskim profilu zeby to sie kupy trzymalo ;)

Ja na lato bede tez robil autko tylko musze dostac zwrot podatku :peace: i niunia dostanie nowa zawieszke i hamulce prawdopodobnie, i jak sie poszczesci to swiatelka xenonowe :diabel: i nareszcie naprawie daszek otwierany :D tylko musi sie ocieplic ;-)

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 09:44:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lut.2006 23:48:09
Posty: 420
Lokalizacja: Wrocław :)
Witam... a może ktoś z audsiowskich maniaków ma do załatwienia jakąs dobrą zawiechę do B4... :D

taka po ZBÓJU!!!! :diabel:

_________________
- RS2 LOOK - AGAIN.... :)
- S4 325KM - project crush
- A6 2,5 Quattro - project sell
- AUDI B1 CULT - project sell
- A4 1.9 TDI QUATTRO - lazy car
- QSW 4.2 V8 - wiedz, że cos się dzieje...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: