.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 02:33:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: koszt podtlenku
PostNapisane: 08.wrz.2006 16:21:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.wrz.2006 14:40:55
Posty: 36
Lokalizacja: aleksandrów kuj.
ile kosztuje zamontowanie podtlenku ???

_________________
Audi S6 - 2000 rok - Servised By =Koraszewski=
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 16:30:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
1-2 tyś zł

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 16:32:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2497
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> podlaczam sie do pytania - ile za instalke z duza butla (jak gasnica na klika strzalow) do silnika 2,0 ABT, co by trzebabylo zmienic aby nie rozwalic silnika i jaki koszt takiego wynalazku. NOS czy NX ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 18:49:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
http://www.nxpolska.pl/ jest wszystko .

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 18:56:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Simpson napisał:
Cytuj:
1-2 tyś zł


Ojj sporo za mało. Przyzwoita instalacja, to koszt około 2-2,5 tys. zł. Do tego to co niezbędne czyli manometr i kocyk grzewczy - około 1000zł. Bez tych akcesoriów sobie odpuść bo efekt bedzie mizerny. Do pełni szczęscia i wygody potrzebny jest jeszcze elektryczny otwieracz butli - około 1000zł. Z takim zestawem to już można polatać i nie stresować sie że coś pójdzie nie tak.

Co do zmian w silniku, to przy rozsądnym użytkowaniu nic nie zmieniaj.
U mnie przy strzale +75PS mam tylko powywalane odmy, wrzucone zminiejsze świce irydowe i wlany lepszy olej ponad stan.
Wystrzelałem 3 butle i jest oki. W między czasie były też strzały 100PS ale z braku czasu na sprawdzenie AFR i EGT sie z niego wycofałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2006 21:20:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Za takie pieniądze wolałbym zrobić jakiś tunning mechaniczny. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2006 19:23:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Combi napisał(a):
Za takie pieniądze wolałbym zrobić jakiś tunning mechaniczny. :)
ża takie pieniądze to mechanicznie można małego fiata tuningować :diabel:

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2006 20:40:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
sero c4 napisał(a):
Combi napisał(a):
Za takie pieniądze wolałbym zrobić jakiś tunning mechaniczny. :)
ża takie pieniądze to mechanicznie można małego fiata tuningować :diabel:


Podlicz sobie to co Wowo przedstawił, koszt około 4 tys. a za to można nawet z wolnossącego ładnych parę KM i Nm wykrzesać dostępnych zawsze, wszędzie i bezpiecznie. Ale zapewne autor topicu zrobił już wszystko w swojej S6. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 08:32:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Combi napisał(a):
sero c4 napisał(a):
Combi napisał(a):
Za takie pieniądze wolałbym zrobić jakiś tunning mechaniczny. :)
ża takie pieniądze to mechanicznie można małego fiata tuningować :diabel:


Podlicz sobie to co Wowo przedstawił, koszt około 4 tys. a za to można nawet z wolnossącego ładnych parę KM i Nm wykrzesać dostępnych zawsze, wszędzie i bezpiecznie. Ale zapewne autor topicu zrobił już wszystko w swojej S6. :)



Czego by nie zrobił, to nic nie osiągnie za 4 tysie... Może olej zmieni i na uszczelki zostanie :diabel: Oczywiście przesadzam, ale w wolnossącym 4,2 V8 za takie pieniądze przyrostu nie dostaniesz - chyba, że stożki, spojlery, migające światełka i basowy wydech według Ciebie dodają mocy :P Podtlenek jest tutaj chyba najlepszym wyjściem, tym bardziej, że auto całkiem nieźle spisuje się w codzinnym ruchu, a jak zakładam N20 będzie tylko do killowania...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 09:20:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
GrzesB napisał(a):
Combi napisał(a):
sero c4 napisał(a):
Combi napisał(a):
Za takie pieniądze wolałbym zrobić jakiś tunning mechaniczny. :)
ża takie pieniądze to mechanicznie można małego fiata tuningować :diabel:


Podlicz sobie to co Wowo przedstawił, koszt około 4 tys. a za to można nawet z wolnossącego ładnych parę KM i Nm wykrzesać dostępnych zawsze, wszędzie i bezpiecznie. Ale zapewne autor topicu zrobił już wszystko w swojej S6. :)



Czego by nie zrobił, to nic nie osiągnie za 4 tysie... Może olej zmieni i na uszczelki zostanie :diabel: Oczywiście przesadzam, ale w wolnossącym 4,2 V8 za takie pieniądze przyrostu nie dostaniesz - chyba, że stożki, spojlery, migające światełka i basowy wydech według Ciebie dodają mocy :P Podtlenek jest tutaj chyba najlepszym wyjściem, tym bardziej, że auto całkiem nieźle spisuje się w codzinnym ruchu, a jak zakładam N20 będzie tylko do killowania...


Nie mówiłem konkretnie o S6 autora topicu, ale np. o moim NG gdzie zrobienie około 30 Km kosztowałoby około 4 tysięcy, a mam "trochę" większy silnik od wspomianego malucha. :)

Tak swoją drogą stożek (jako element przerobionego układu dolotowego) i spojlery (odpowiednio dobrane w ramach zwiększenia przyczepności itp.) wbrew temu co mówisz nie muszą być jedynie ozdobnikami w odpowiednich warunkach. :)

pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 11:52:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Combi napisał(a):
Nie mówiłem konkretnie o S6 autora topicu, ale np. o moim NG gdzie zrobienie około 30 Km kosztowałoby około 4 tysięcy, a mam "trochę" większy silnik od wspomianego malucha. :)


Jak za 4000PLN zrobisz 30KM w swoim aucie to będę przet Tobą chylił czoła. :D Pewnie, że da się - jeżeli myślisz o sportowym wałku rozrządu, wydechu kompletnym wraz z kolektorem, modyfikacją zasilania i elektroniką to pewnie uda się zrobić te 30KM, ale czy za 4000zł to ja już nie byłbym taki pewny. Poza tym weź pod uwagę, że tak porobione auto przestanie jeździć normalnie, te 160KM będzie miało przy 7000rpm, dołu nie będzie miało wcale, będzie paliło 20L/100km przy spokojnej jeździe, a jak Ci się coś spieprzy to 99% mechaników rozłoży ręce. Jeśli nie jeździsz wyczynowo tym autem to po co Ci pakować się w takie coś?;-) Poza tym jest to wyjątkowo inwazyjna modyfikacja i jeśli nie masz drugiego silnika, auta lub nie jesteś garażowym pasjonatą to ja w ogóle na Twoim miejscu bałbym się tak utrudniać sobie życie.

Przy NO2 kolega w S6 będzie miał na zawołanie +100KM za 4000PLN, przy sprzedaży auta łatwo zdemontuje instalację i np. przełoży do innego wozu albo sprzeda, przyrost mocy nie będzie wykorzystywany cały czas więc nie będzie obciążał silnika na co dzień, poza tym będzie miał bajer pstryczek i cyniarską naklejkę "NX" albo "NOS". :peace:

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 13:37:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
sebolec napisał(a):
Jak za 4000PLN zrobisz 30KM w swoim aucie to będę przet Tobą chylił czoła. :D Pewnie, że da się - jeżeli myślisz o sportowym wałku rozrządu, wydechu kompletnym wraz z kolektorem, modyfikacją zasilania i elektroniką to pewnie uda się zrobić te 30KM, ale czy za 4000zł to ja już nie byłbym taki pewny. Poza tym weź pod uwagę, że tak porobione auto przestanie jeździć normalnie, te 160KM będzie miało przy 7000rpm, dołu nie będzie miało wcale, będzie paliło 20L/100km przy spokojnej jeździe, a jak Ci się coś spieprzy to 99% mechaników rozłoży ręce. Jeśli nie jeździsz wyczynowo tym autem to po co Ci pakować się w takie coś?;-) Poza tym jest to wyjątkowo inwazyjna modyfikacja i jeśli nie masz drugiego silnika, auta lub nie jesteś garażowym pasjonatą to ja w ogóle na Twoim miejscu bałbym się tak utrudniać sobie życie.


Nie będę się spierał, swego czasu pytałem różnych firm tunningowych w Poznaniu, dowiadywałem się też u Koraszewskiego (ostatnio robili jakiś projekt NG) i zrobienie czegoś z tego auta nie wydając majątku jest możliwe. A czy to będzie 25 Km za 4500 czy 35 Km za 3500 to już dokładnie nie pamiętam, z resztą sami nie byli tego w stanie powiedzieć, bo wiele zależy od samego auta. Co do niemożliwości użytkowania auta na codzień to nie jest tak, że spalanie drastycznie wzrasta, a cała moc dostępna jest przy samym odcięciu. :D Z resztą to nieistotne, pisałem tylko co sam bym zrobił a nie ktoś tam w swoim 4.2 czy 2.0. Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 14:30:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
IMHO podstawowa kwestia oprócz kosztu w takim przypadku to fakt, że jak zrezasz silnik to po pierwsze, ta kasa odeszła raz na zawsze, a po drugie przy odsprzedaży auta kupujący będzie krzywo patrzył na podrasowaną jednostkę.

A przy NO2 łatwo powrócić do serii, a i instalacja nawet na rynku wtórnym znajdzie swego amatora. :)

pozdrawiam :peace:

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 15:53:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2006 16:02:29
Posty: 71
Lokalizacja: Bielsko-Biała
ja ostatnio koresponowalem z jedna ze znanych firm tuningowych oto email jaki od nich dostalem:

"Domyślam się że jest to silnik 90KM i 210Nm. Zrobimy bezpieczną i optymalną moc 120-125KM i 290Nm.
Cała operacja w przypadku pana Audi 80 kosztuje 1000 zł netto i na cenę składa się:
- diagnostyka samochodu w czasie jazdy
- pomiary na hamowni przed i po modyfikacji
- programowanie komputera sterującego pracą silnika ECU
- jazdy próbne z podłączonym komputerem diagnostycznym"

za 4 tys hmm mozna by jeszcze zrobic wieksza sprezarke i wtryski wiec nie mowcie ze 4tys to malemu fiatu mozna dodac kilka KM

ps. korespondowalem z kilkoma firmami min. vtech,tti ich odpowiedzi jesli chodzi o moc byly podobne ceny rozne do 2400, mam silnik 1,9 TDi niestety nic nie bede robil bo jednak chce jeszcze pojezdzic z takim spalaniem jakie mam 4,8 na 100km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 16:03:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Piszesz, a nie czytasz...
Przecież tu jest mowa o ogromnym, dwugłowicowym silniku V8!!! To są 2 silniki 1.9, a do tego V8 jest WOLNOSSĄCE!!!!!!!!!
Taki motor niestety nie daję się rasować garażowymi metodami, ani poprzez ingerencję w kompuer. U ciebie wgraliby jeden z tysięcy dostępnychprogramów, zwiększyli ciśnienie doładowania i super...
A co zrobić jeśli nie ma sprężarki??
Więc nie porównuj kosztów przeróbek TDI, które są najbardziej podatnymi motorami na tuning ECU, z ogromnym motorem wolnossącym, w którym dodatkowo każda przeróbka musi być liczona razy 2...

Ps. Przy odrobinie czytania i minimalnych umiejętnościach, można sobie wgrać samemu program bez wydawania 1000zł...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 16:29:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2006 17:31:43
Posty: 100
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
http://www.noswizard.com/product_info.p ... ducts_id=2
polecam to!!

HIGHPOWER Wizards of NOS jest prekursorem w dziedzinie budowy systemów N2O. Produkuje najbardziej zawansowane oraz bezpieczne systemy wtrysku podtlenku azotu na świecie.

jest to sytem <b>direct port</b> najbardziej zaawansowany. Na każdy cylinder jest jedna dysza gazu i jedna benzyny. W ten sposób dawkowanie jest idealnie podzielone na każdy z cylindrów

dostępny wyłącznie na specjalne zamówienie
cena takiego systemu do 4 cylindrów w Polsce to 4100 więc proporcjonalnie system do V8 powinien się zamknąc w kwocie 5300zł

w sprawie szczegółów prosze o kontakt na PW

<b>PROSZĘ NIE PORÓWNYWAĆ TEGO SYSTEMU DO NOS ANI NX BO TO ZUPEŁNIE INNA KLASA</b>

_________________
AUDI A4 AVANT... RS BLUE :)

www.tuning-studio.pl AKCESORIA TUNING & PERFORMANCE
www.xenony.bydgoszcz.pl ZESTAWY XENON DO KAŻDEGO AUTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2006 20:14:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Z 2 lata temu rozmawiałem z Koraszewskim na temat modyfikacji 2.8 V6. Wtedy za około 4tys zł. (przy zdrowym motorze) oferował modyfikacje na około +30-40PS co w całości dawało około 210PS. Warto się wieć zastanowić co wybrać. Jako, że 2.8 w kupecie już sie nieźle zbiera, nie ma problemów z wyprzedzaniem itp a mistrzem prostej i tak nie bedzie więc rozwiązanie było jedno. N2O daje ognia i poza przyrostem w KM ważny jest wzrost momentu obrotowego, który jest odpowiedzialny za osiągi. I tak na 1KM pochodzący z N2O przypada orientacyjnie 2Nm. Łatwo więc przeliczyć stsunek moc/kasa na przyrost mocy.
Z drugiej strony, w praktyce jest to najdroższa metoda w użytkowaniu i niestety, zazwyczaj nie dostępna w każdym momencie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 23:26:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
panowie coś ruszyło w sprawie nos-a w akp bo znalazłem taki zestawik http://www.akamoto.co.uk/nitrous-cars.asp# ten do v8 efi cena chyba nie tragiczna

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2009 09:16:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Maniek wpadaj do PL, zrezało się u Pawła LPG zreza się i u ciebie NO2 :):

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2009 09:20:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Wbijaj Manius wbijaj, Bedziesz miał eSe na podwójnym gazie :)

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: