.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2025 08:16:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: wiecej mocy audi 100 2,2 115koni
PostNapisane: 30.maja.2007 12:35:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2007 10:35:22
Posty: 11
witam wszystkich. Zastanawialem sie czy da sie cos zrobic z moca tegi silniczka?niby odciazony bo stopien sprezania 8,8 chyba, podobno bezkolizyjny, ale tylko 115 koni no i pali sporo. czy probowal ktos ze szlifowaniem(planowaniem) glowicy? daje to efekty? tak sie zastanawiam. moze ktos ma jakies doswiadczenia. patrzylem w katalogu i silnik 2,3 ma 136 koni, niby cylindry wieksze, ale tez stopien sprezania ok 10. co myslicie na ten temat?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2007 17:10:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
taniej wyjdzie kupić drugie autko , albo to doprowadzic do serii i jeżeli masz to wywalić gaz


ps "sporo pali " to znaczy ile ??

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2007 21:42:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2007 10:35:22
Posty: 11
pali ok 17 w miescie(warszawa w korkach) i ok 12 na trasie. mam gaz. ale moze to parownik padl, bo podejrzewam, ze juz grubo ponad 100tys wykrecil i teraz nie idzie wyregulowac wolnych obrotów(silnik krokowy na 100% sprawny) . wiec pewnie nie bede sie bawil z ta glowica...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2007 21:58:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Myslisz ze po zwiekszeniu mocy bedzie palil mniej?

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2007 22:57:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Bilo napisał(a):
Myslisz ze po zwiekszeniu mocy bedzie palil mniej?

Po zwiększeniu napewno nie ale jak wymieni bebechy w gazowniku to napewno spadnie.Koszt zestawu naprawczego kosztuje do 100zł a jak nie idzie regulować obrotów to membrana jest pewnie twarda jak skóra od słonia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 07:53:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2007 10:35:22
Posty: 11
niby nie, ale... brat kupil oststnio a100 z 83 roku, z silnikiem z 91roku 2,3 136koni. popatrzylem w dane katalogowe i srednica tloka taka sama, atylko stopien sprezania wiekszy, co ciekawe, tamta przegonilem ok 200km, caly czas 140 do 190km/h i spalanie wyszlo ok 13 niby niewiele wiecej, ale duzo bardziej dynamicznie jechalem niz swoja, a 50 km z tych 200 bylo po wawie zrobione. i stad moj pomysl, zeby wzadzic np glowice od 2,3 albo przerobic moja. a co do osiagów 2,3 to max 220, a u mnie 170. fakt, ze facet od ktorego brat ja kupil mowil cos, ze musial wymienic parownik bo na starym nie dalo sie wolnych obrotow ustawic i "nie szedl". teraz siedzei tam jakis landi 81e. wiec moze wina lezy wlasnie tutaj (i moze wymiana na wiekszy, nowy rozwiaze problem z moca i spalaniem). nie jestem specem w tej dziedzinie.:( a z ta glowica to gdzies kiedys widzialem 2,2 z zalazona glowica i kolektorem od 2,3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 12:19:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
to juz temat przestaje być tuningowy tylk oraczej do technicznych aspektów przechodzimy a dokładniej silnika , więc chyba nalezałoby zmienić forum :)
osobiście to auto zacznie Ci lepiej jeździć jak wyciągniesz gaz
wstawianie samej głowicy szczerze powiedziawszy niewiele Ci pomoże ,

osobiście szukałbym nowego silnika niezagazowanego( tutaj pojawia się problem ze swapem zawsze coś wypadnie) lub zmiana auta

po za tym kolego shamuj autko i zobaczysz , że z tych 115 fabrycznych od wieku uciekło Ci kilkanaście i dodatkowe kilkanaście od gazu :(

sory ale nie dziw się, że stare zagazowane autko nie jedzie :(

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 14:14:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2007 10:35:22
Posty: 11
no ok, zobaczymy, pewnie tak. narazie pokombinuje z gazem a tymczasem temat zamykam. dzieki wszystkim za odpowiedz


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: