niby nie, ale... brat kupil oststnio a100 z 83 roku, z silnikiem z 91roku 2,3 136koni. popatrzylem w dane katalogowe i srednica tloka taka sama, atylko stopien sprezania wiekszy, co ciekawe, tamta przegonilem ok 200km, caly czas 140 do 190km/h i spalanie wyszlo ok 13 niby niewiele wiecej, ale duzo bardziej dynamicznie jechalem niz swoja, a 50 km z tych 200 bylo po wawie zrobione. i stad moj pomysl, zeby wzadzic np glowice od 2,3 albo przerobic moja. a co do osiagów 2,3 to max 220, a u mnie 170. fakt, ze facet od ktorego brat ja kupil mowil cos, ze musial wymienic parownik bo na starym nie dalo sie wolnych obrotow ustawic i "nie szedl". teraz siedzei tam jakis landi 81e. wiec moze wina lezy wlasnie tutaj (i moze wymiana na wiekszy, nowy rozwiaze problem z moca i spalaniem). nie jestem specem w tej dziedzinie.

a z ta glowica to gdzies kiedys widzialem 2,2 z zalazona glowica i kolektorem od 2,3