.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 11:02:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4] Miałem smaka na tuning. Małe rozczarowanko.
PostNapisane: 02.lip.2007 11:00:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
Pomyślałem sobie że fajnie by było poprawić kilka detali w mojej B4 :peace:

Myślałem o pomalowaniu listewek bocznych, na zderzaku i klamek pod kolor auta, udałem się do lakiernika a on mi powiedział..... 1200 zl ! :galy: :galy:

Ci co malowali też płacili takie ciężkie pieniądze czy u nas w Olsztynie jest tak drogo ?

Następna sprawa to obniżone zawieszenie, myślałem o jakości prowadzenia auta w zakrętach ale koledzy z Olsztyna zmyli mi głowię zimną wodą. :zly:

Na naszych drogach twierdzą że nie raz w koleinach ciąga sie brzuchem po drodze, jednak najgorsze są przełamy ( których u nas nie brakuje ) gdzie często całym impetem prędkości uderza się miską olejową o asfalt. :galy: :zly:

No i co tu robić ?

Chyba kupię wosk :peace:

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 11:08:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Akurat b4 pod względem podatności na obniżanie jest genialnym autem. :diabel: Ja miałem u siebie kit 60/40 i nigdy o nic nie zahaczyłem żadnym elementem podwozia!!! W tym aucie wszystko jest bardzo wysoko podwieszone. Dodam, że moje osiedle to całkiem niezły bajzel - pełno krawężników, dziur i "śpiących policjantów".

Dla kontrastu - obecne a4 z seryjnym zawieszeniem w ciągu ostatnich dwóch tygodni zahaczyło podwoziem o różne wystające elementy osiedlowych dróg jakieś 4-5 razy. :| [EDIT - sprawdziłem kody wyposażenia; mam "1BE = sports suspension/shock absorption" ...tak więc to nie do końca seria ;) ]

PS. I zmień lakiernika. ;) [edit - ja klamek i listew nie malowałem, więc kwotami operował nie będę, ale to co Ci zaśpiewał lakiernik, to rozbój w biały dzień]

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Ostatnio edytowano 03.lip.2007 20:01:10 przez sebolec, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 11:09:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
sebolec napisał(a):
Akurat b4 pod względem podatności na obniżanie jest genialnym autem. :diabel: Ja miałem u siebie kit 60/40 i nigdy o nic nie zahaczyłem żadnym elementem podwozia!!! W tym aucie wszystko jest bardzo wysoko podwieszone. Dodam, że moje osiedle to całkiem niezły bajzel - pełno krawężników, dziur i "śpiących policjantów".

Dla kontrastu - obecne a4 z seryjnym zawieszeniem w ciągu ostatnich dwóch tygodni zahaczyło o różne wystające elementy osiedlowych dróg jakieś 4-5 razy. :|

PS. I zmień lakiernika. ;)


A ile takie coś może kosztować u innego - chodzi mi o plus - minus.

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 11:26:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2498
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
Kovic napisał(a):
sebolec napisał(a):
Akurat b4 pod względem podatności na obniżanie jest genialnym autem. :diabel: Ja miałem u siebie kit 60/40 i nigdy o nic nie zahaczyłem żadnym elementem podwozia!!! W tym aucie wszystko jest bardzo wysoko podwieszone. Dodam, że moje osiedle to całkiem niezły bajzel - pełno krawężników, dziur i "śpiących policjantów".

Dla kontrastu - obecne a4 z seryjnym zawieszeniem w ciągu ostatnich dwóch tygodni zahaczyło o różne wystające elementy osiedlowych dróg jakieś 4-5 razy. :|

PS. I zmień lakiernika. ;)


A ile takie coś może kosztować u innego - chodzi mi o plus - minus.


500pln max z farba :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 11:29:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
UFOtm napisał(a):
Kovic napisał(a):
sebolec napisał(a):
Akurat b4 pod względem podatności na obniżanie jest genialnym autem. :diabel: Ja miałem u siebie kit 60/40 i nigdy o nic nie zahaczyłem żadnym elementem podwozia!!! W tym aucie wszystko jest bardzo wysoko podwieszone. Dodam, że moje osiedle to całkiem niezły bajzel - pełno krawężników, dziur i "śpiących policjantów".

Dla kontrastu - obecne a4 z seryjnym zawieszeniem w ciągu ostatnich dwóch tygodni zahaczyło o różne wystające elementy osiedlowych dróg jakieś 4-5 razy. :|

PS. I zmień lakiernika. ;)


A ile takie coś może kosztować u innego - chodzi mi o plus - minus.


500pln max z farba :peace:


A co Ty byś w nim malował ?

Obrazek

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 11:36:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
musisz sie dobrze starac bo ja jezdzilem 2 lata B4 z orginalnie obnizonym zawieszeniem i nie pamietam zebym dotknal gdzies brzuchem asfaltu (no raz ale to w zimie na sniegu), natomiast A3 mam polo roku i juz 2 razy sie zawiesilem.
Tak wiec ja bym obnizal.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 11:38:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
Kliku napisał(a):
musisz sie dobrze starac bo ja jezdzilem 2 lata B4 z orginalnie obnizonym zawieszeniem i nie pamietam zebym dotknal gdzies brzuchem asfaltu (no raz ale to w zimie na sniegu), natomiast A3 mam polo roku i juz 2 razy sie zawiesilem.
Tak wiec ja bym obnizal.


Obniżone się dużo lepiej prowadzi ?

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 11:43:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
jak dla mnie duzo lepiej zwlaszcza w zakretach.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 11:50:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Obniżone b4 dużo lepiej się prowadzi niż seria. Przede wszystkim jak założysz progresywne sprężyny, lub jeszcze lepiej cały gotowy kit, to znika uciążliwa tendencja do podnoszenia przodu auta przy mocnym przyspieszaniu. Jednak komfort spada drastycznie, i to też weź pod uwagę. W trasie, po równym asfalcie, obniżone i utwardzone auto to poezja prowadzenia. W mieście - na torowiskach, dziurach, łączeniach asfaltu, "spowalniaczach" - to codzienna mordęga. Wybór należy do Ciebie. ;)

PS. Obniżone b4 jest śliczne. :diabel:

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 11:54:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Kovic, a ja wczoraj na koleinie oberwałem układ wydechowy w moim B4. Nie mam na odcinku od katalizatora do tłumika środkwego. Wydech się kończy na dwururce i wszyscy wiedzą że jadę :D Dziś jadę robić ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 17:15:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Zdecydowanie obniżaj, ale bez przesady..-40mm, -30mm to w sam raz..
Ja mam -60mm i wprawdzie niegdzie nie zaczepiam, ale komfort po mieście to chyba traktor Ursus ma lepszy :): :):
Ale za to niunia wygląda ślicznie...coś za coś ;) ;) ;)

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 18:27:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
ja płaciłem 400zł za malowanie lusterek, wszystkich listew i 4x klamek :):

link do mojego lakiernika :):
www.daros-garage.prv.pl

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 18:28:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Małą gleba, do tego przedni zderzak i tylny z S2 i autko jak talala.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 21:02:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
Marianb napisał(a):
Kovic, a ja wczoraj na koleinie oberwałem układ wydechowy w moim B4. Nie mam na odcinku od katalizatora do tłumika środkwego. Wydech się kończy na dwururce i wszyscy wiedzą że jadę :D Dziś jadę robić ;)


Jako użytkownik tych samych kolein co ja mam Ciebie za autorytet,

Więc nie warto.

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 22:28:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
koledzy głupot naopowiadali Ci z tym ciąganiem brzuchem po asfalcie :peace: Jest tak jak sebolec napisał: b4 nadaje się do obniżania bo seryjnie wysoko stoi. Ciągał byś podwoziem w przypadku obniżenia auta o 7-8 cm. Ja u siebie mam sprężyny -35 od avanta i jakos tego obniżenia nie czuje po za tym że jest twardo w porównaniu do serii. I jeszcze ani razu nie zaczepiłem podwoziem o nic, nawet żałuję troche że nie kupiłem sprężyn
-60/-40. :peace:

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 22:47:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ja bym nic nie robił z tym autem, bo cokolwiek zrobisz będzie do du..y niestety czerwony pasuje tylko do 998 :|

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 23:10:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2006 18:54:05
Posty: 94
Lokalizacja: Gdańsk
Mauzer napisał(a):
niestety czerwony pasuje tylko do 998 :|

i do coupe :diabel:

_________________
Audi Coupe 2.3 20v
Audi 90 2.3 20v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 02:34:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2007 01:04:05
Posty: 817
Lokalizacja: zza winkla
Mauzer napisał(a):
ja bym nic nie robił z tym autem, bo cokolwiek zrobisz będzie do du..y niestety czerwony pasuje tylko do 998 :|

:galy: :galy: :galy: ....sam to wymysliles,czy ktos ci nawciskal takich glupot? :galy: :/ :/

_________________
...karaluchy umieraja na pogodna starosc...

Audi Coupe 16V
Audi A3 1.8T Sport quattro 235KM
Audi TT 1.8T quattro 225KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 10:48:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Fajne sa obnizone auta, ale wcale nie trzeba tego robic odrazu -60. Wystarczy troszke obnizyc i utwardzic. Podstawa to zakup NOWEGU kitu amorek ze sprezynami a nie dobieranie czegos w ciemno i to jeszcze z uzywek. Jesli myslisz o tym na serio i nie chcesz sie potem rozczarowac/stresowac podczas jazdy to kupuj nowe billstein/sachs/kw/koni czy co tam jeszcze produkuja i ciesz sie z jazdy !!
Nie ma sensu pchac byle czego do zawiasu, bac sie potem przelomow, kolein itp. Dobry sportowy zawias daje pewnosc zarowno podczas pokonywania nierownosci, dziur, kolein, przelomow...a samozlozony zestaw zrob to sam nic poza wygladem i stresem podczas podrozowania nie zapewnia, bedziesz gapil sie na nawierzchnie zamiast na sliczne kobiety w okolo ;-)
To juz lepiej jezdzic tapczanem :):

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 10:53:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
zuru napisał(a):
Fajne sa obnizone auta, ale wcale nie trzeba tego robic odrazu -60. Wystarczy troszke obnizyc i utwardzic. Podstawa to zakup NOWEGU kitu amorek ze sprezynami a nie dobieranie czegos w ciemno i to jeszcze z uzywek. Jesli myslisz o tym na serio i nie chcesz sie potem rozczarowac/stresowac podczas jazdy to kupuj nowe billstein/sachs/kw/koni czy co tam jeszcze produkuja i ciesz sie z jazdy !!
Nie ma sensu pchac byle czego do zawiasu, bac sie potem przelomow, kolein itp. Dobry sportowy zawias daje pewnosc zarowno podczas pokonywania nierownosci, dziur, kolein, przelomow...a samozlozony zestaw zrob to sam nic poza wygladem i stresem podczas podrozowania nie zapewnia, bedziesz gapil sie na nawierzchnie zamiast na sliczne kobiety w okolo ;-)
To juz lepiej jezdzic tapczanem :):


Tyle że do B4 ciężko jest cokolwiek złapać. Cokolwiek.

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: