Ja zakładałem kierownicę w piątek
Nie mam niestety jeszcze zdięć z założoną kierownicą, ale jak tylko zrobię to wyślę (pewnie pod koniec tygodnia). Mój sposób jest bardziej ,,chałpniczy'' i nie tak zaawansowany jak marco_wroc (mi nie zależało między innymi na poduszcze), ale w skrócie ją opiszę:
1. Przejściówka wieloklinu - tak jak pisałem wcześniej zamontowałem krótką przejściówkę zakupioną w serwisie. Na linku poniżej jest numer części (obok po prawej stronie znajduje się przejściówka z allegro):
http://icis.pcz.pl/~olas/cars/k1.jpg
2. Zastosowałem zaślepkę poduszki, którą zrobiłem tak: kupiłem zaślepkę z laminatu wyciąłem wewnętrzny otwór na logo, troszkę dopasowałem do kierownicy i naciągnąłem na nią skórę (bodajże BMW Designio), w środek wkleiłem oryginalne logo, kupione kiedyś z oryginalną zaślepką do kierownicy czteroramiennej. Całość przymocowałem do stelaża zrobionego z aluminium i fragmentów zaślepki czteroramiennej w taki sposób, aby klakson działał bezproblemowo. Tak w skrócie to wyglądało, a to efekt:
http://icis.pcz.pl/~olas/cars/k4.jpg
http://icis.pcz.pl/~olas/cars/k5.jpg
http://icis.pcz.pl/~olas/cars/k6.jpg
http://icis.pcz.pl/~olas/cars/k11.jpg
4. Do odbijania kierunkowskazów dorobiłem coś takiego:
http://icis.pcz.pl/~olas/cars/k2.jpg
http://icis.pcz.pl/~olas/cars/k3.jpg
5. Częci, których użyłem (poza kierownicą i zaślepką):
http://icis.pcz.pl/~olas/cars/k7.jpg
Dodatkowe zdięcia
kierownica z wieloklinem:
http://icis.pcz.pl/~olas/cars/k8.jpg
i z pozostałymi elemetami:
http://icis.pcz.pl/~olas/cars/k10.jpg