Simpson napisał(a):
marwins napisał(a):
Witam mam pytaie, mysle nad wlozeniem do siebie silnika 18T moze ktos mi podpowiedziec jaki wybrac, chodzi mi o oznaczenie, i odrazu w jakim modelu auta wystepuje, co z tego co sie orietuje czesc byla poprzecznie a czesc wzdluznie montowana. Zastanawiam sie czy silnik ktory byl wzdluznie byloby latwiej wlozyc czy nie ma to znaczenia jak montowany wybiore, chyba najlepszym wyjsciem byloby wybrac odrazu taki z coupry albo TT 225 koni, chyba ze taniej bedzie znalezc taki 150 i go podkrecic do 225... ??
Użytkownik FranoF1 swapował do siebie 1.8T.
Może Ci bardzo dużo powiedzieć o problemach i kosztach takiego rozwiazania.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... p&start=40Generalnie jeśli chodzi o silnik to prosciej jest wziaść silnik montowany wzdłuż, gdyż nie trzeba przerabiac klektora wydechowego itp.
No chyba że po swapie zamierzasz go troche zdłubać, to wtedy nie ma znaczenia bo kolektor i tak przydałoby sie wymienić z uwagi na inną turbine ktorą trzeba by wstawić
Simpson, z Franem gadalem
ale on jest pijakiem i nic niewie (joke ofcourse)
a o kosztach to mozna je troche obciac
jesli robi sie to samemu, ma sie spawarke i dobrego elektryka. Chodzi mi o rzeczy bardziej o przespawywanie lap, o kolektorze wiem ze bedzie trzeba robic, co jeszcze trzebaby wiedziec ??
Jmm nie mowie ze to zrobie
naraze gromadze potrzebne informacje