Bilo napisał(a):
SebastianS napisał(a):
Bilo napisał(a):
Bez sensu jest stroic ostrzej auto i ladowac LPG..... jestem na nie
Moge pokazać Ci auta z LPG osiągające po 150 koni z 1 litra pojemności... Chodzą absolutnie prawidłowo i nie ma obawy o zgon silnika.
a ja moge cie przekonac ze 99% aut w tym kraju ma LPG z biedy a nie z tuningu
i nadal smiem twierdzic ze ten temat nie jest do tuningu a tuning tego auta jest "biedny"
Tuning competition jest wogole swietokradztwem....
Mylimy pojęcia.
Nie twierdzę, że auta, które mógłbym zademonstrować, mają LPG po to, żeby zyskać moc w stosunku do benzyny (choć przy remapie pod LPG jest to jak najbardziej realne), twierdzę tylko że auta dysponujące podaną przeze mnie mocą, dają się zgazować bez uszczerbku dla trwałości silnika, czy jakichkolwiek innych konsekwencji, wyjąwszy ograniczenie pojemności bagażnika i o 50 PLN droższy przegląd.
LPG moim zdaniem nie zakłada się "z biedy", jak to nazwałeś. Z Twojej wypowiedzi wyłazi pogarda dla ludzi, którzy szanują swoje pieniądze i widząc możliwość ich oszczędzenia, decydują się to zrobić. To nie są "biedacy", choć oczywiście ludzie bardzo ubodzy bez wątpienia cieszą się możliwością jeżdżenia za przysłowiowe pół ceny i mam nadzieję - nie poczuliby się upokorzeni burackimi epitetami
A tuning tego samochodu jest po prostu kompletnie nieprzemyślany - komuś wydaje się, że przypadkowe zestawienie części pochodzących z mocniejszych silników da wymierne rezultaty. Przykro mi - jest w błędzie.