.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 02:48:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi [ 80 b4 Competition ] po modach silnika ... by kaczok
PostNapisane: 12.sty.2009 09:55:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2007 09:09:50
Posty: 11
Lokalizacja: kraków
Drogą wprowadzenia postanowiłem zmienic coś pod maska żeby bylo lepiej i mocniej i tu podziekowania za pomysł i wykonanie dla Artka http://www.quattro-service.pl

Zmiany jakie zaszły :
- cala nowa hydraulika, rozrzad
- walki sa z vw scirocco 1.8 16V KR
- wtryski i komp od vw corrado G60
- wykorzystana orginalna wiazka do sterowania silnikem, w ktorej zostala zmieniona wtyczka z pinami pod nowe ECU DIGIFANT I,
- komputer DIGIFANT I
- listwa wtryskowa wykonana z alu
- blos
- stożek


Wkrotce indywidualne strojenie kompa i wizyta na hamowni


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



http://pl.youtube.com/watch?v=SFetyeiru ... annel_page

http://pl.youtube.com/watch?v=yxZDuj_Qn ... annel_page


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2009 10:33:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Już myślałem, że jakieś turbo trafiło przy okazji tego DIGIFANTA.. a tutaj blos... modyfikacja "niestandardowa" :diabel:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2009 13:23:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
czekamy na wykres

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2009 19:50:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
zaj..ście założyłeś blosa :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2009 22:10:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Taaa... A może to tuningowcy zakładali?

No i jedno pytanie... Czego spodziewasz się po zamianie K-jetronica na Digifanta, zwłaszcza wobec braku kompresora z dawcy ECU?


Ostatnio edytowano 12.sty.2009 22:15:00 przez SebastianS, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2009 22:12:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Bez sensu jest stroic ostrzej auto i ladowac LPG..... jestem na nie :D

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2009 22:14:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Bilo napisał(a):
Bez sensu jest stroic ostrzej auto i ladowac LPG..... jestem na nie :D

Moge pokazać Ci auta z LPG osiągające po 150 koni z 1 litra pojemności... Chodzą absolutnie prawidłowo i nie ma obawy o zgon silnika.
Natomiast idiotycznym pomysłem było w tej sytuacji zapakowanie instalacji innej niż sekwencyjna (w dodatku do góry nogami - i że też ludzie za takie knoty kasę biorą...).
Tak to wygląda - skoro właściciel zechciał zmienić wtrysk na digifanta, należało pomyśleć o sekwencji, przy K-jetronicu należało montować III generację.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2009 22:18:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
SebastianS napisał(a):
Bilo napisał(a):
Bez sensu jest stroic ostrzej auto i ladowac LPG..... jestem na nie :D

Moge pokazać Ci auta z LPG osiągające po 150 koni z 1 litra pojemności... Chodzą absolutnie prawidłowo i nie ma obawy o zgon silnika.
a ja moge cie przekonac ze 99% aut w tym kraju ma LPG z biedy a nie z tuningu :peace: i nadal smiem twierdzic ze ten temat nie jest do tuningu a tuning tego auta jest "biedny" :D Tuning competition jest wogole swietokradztwem....

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2009 22:23:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lut.2007 12:28:01
Posty: 549
Lokalizacja: olsztyn
Fajne filmy :):

_________________
A8-ABZ ACQ -NG A2-BAD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2009 22:42:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Bilo napisał(a):
SebastianS napisał(a):
Bilo napisał(a):
Bez sensu jest stroic ostrzej auto i ladowac LPG..... jestem na nie :D

Moge pokazać Ci auta z LPG osiągające po 150 koni z 1 litra pojemności... Chodzą absolutnie prawidłowo i nie ma obawy o zgon silnika.
a ja moge cie przekonac ze 99% aut w tym kraju ma LPG z biedy a nie z tuningu :peace: i nadal smiem twierdzic ze ten temat nie jest do tuningu a tuning tego auta jest "biedny" :D Tuning competition jest wogole swietokradztwem....

Mylimy pojęcia.
Nie twierdzę, że auta, które mógłbym zademonstrować, mają LPG po to, żeby zyskać moc w stosunku do benzyny (choć przy remapie pod LPG jest to jak najbardziej realne), twierdzę tylko że auta dysponujące podaną przeze mnie mocą, dają się zgazować bez uszczerbku dla trwałości silnika, czy jakichkolwiek innych konsekwencji, wyjąwszy ograniczenie pojemności bagażnika i o 50 PLN droższy przegląd.

LPG moim zdaniem nie zakłada się "z biedy", jak to nazwałeś. Z Twojej wypowiedzi wyłazi pogarda dla ludzi, którzy szanują swoje pieniądze i widząc możliwość ich oszczędzenia, decydują się to zrobić. To nie są "biedacy", choć oczywiście ludzie bardzo ubodzy bez wątpienia cieszą się możliwością jeżdżenia za przysłowiowe pół ceny i mam nadzieję - nie poczuliby się upokorzeni burackimi epitetami :/

A tuning tego samochodu jest po prostu kompletnie nieprzemyślany - komuś wydaje się, że przypadkowe zestawienie części pochodzących z mocniejszych silników da wymierne rezultaty. Przykro mi - jest w błędzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 00:00:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
SebastianS napisał(a):
Z Twojej wypowiedzi wyłazi pogarda dla ludzi, którzy szanują swoje pieniądze


Mylisz sie i rozszerzasz temat poza to competition ktore skomentowalem...... tak na marginesie to sam mam cyklon B w B3 ale nie dla tuningu...

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 05:51:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Dla mnie competition to trochę pomyłka. Auto które ma wyglądać a nie jeździć. Jedyną jego zaleta jest quattro i fajniejszy wygląd. Wywalenie k-jestronica wcale ihmo nie jest świętokradztwem, a przysłowiowym krokiem w przód. Może za jakiś czas kolega poczyni kolejny krok i będzie z tego jakiś większy projekt. Nie od razu Rzym zbudowano, to i nie od razu uturbia sie 16v.

To nie pierwszy i nie ostatni swap gdzie do 16v zaprzęga się digifanta i ecu od g60. Koledzy z vw już to przerabiali i bardzo znośnie to wychodzi i się stroi.

Kolego mi się podoba i dobrze, ze coś robisz przy autku. Wywalenie mechanicznego wtrysku to bardzo dobre posuniecie, nawet jeśli nie chodzi o przysłowiowy tuning tylko komfort użytkowania. Niektórzy wolą robić coś przy aucie dla własnej satysfakcji, a inni siedzą i piszą na forum banialuki że 2.2t sprawuję się tak samo dobrze, a nawet lepiej niż wolnossące 4.2...

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Ostatnio edytowano 14.sty.2009 18:02:38 przez Bobo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 10:08:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
to auto ma proste LPG na mieszaczu+ powered by blos. Sam mieszaczoblos jest zalozony tam gdzie powinien byc zalozony czyli zaraz za przepustnica (szybsza reakcja.. no i w razie strzalu mniej gazu w dolocie:) ). Mechanizm wtrysku mechanicznego o ile pamietam z audi 80 1.8 jest znacznie dalej osadzony. Teraz niech mi ktos powie jak poprawnie wyregulowac wolne obroty dla LPG jezeli mieszacz jest pomiedzy przepustnica a mechanizmem tej klapki spietrzajacej i "benzynowym" miejscem pobierania powietrza dla wolnych obrotow?.
Nie mam pojecia co to robi w dziale tuning ale pozbycie sie wtrysku mechanicznego w aucie z LPG jest ruchem w dobra strone
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 10:39:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Bobo napisał(a):
Dla mnie competition to trochę pomyłka. Auto które ma wyglądać a nie jeździć. Jedyną jego zaleta jest quattro i fajniejszy wygląd.


Nie wiem czy jeździłeś kiedyś competition, ale wsiądź kiedyś w porównywalnej mocy 2.3q i wsiądź w competition quattro, zobaczysz jak inaczej są wyważone i prowadzą się te auta...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 18:43:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
SebastianS napisał(a):
A tuning tego samochodu jest po prostu kompletnie nieprzemyślany - komuś wydaje się, że przypadkowe zestawienie części pochodzących z mocniejszych silników da wymierne rezultaty. Przykro mi - jest w błędzie.


Takimi textami obrazasz skladajacego , nic tu nie jest wrzucane przypadkowo i tym bardziej nie 1 raz . Jak wiemy ACE jet konstrukcja zblizona do 16v z Golfow - co zreszta zauwazyl BOBO , a one gonily na Digifantach. W obecnej konfiguracji auto jest odczuwalnie mocniejsze niz na Kjecie, a jest ciagle na sofcie z G60 - czyli ma za nisko odcinke poki co ;) . Taki soft mozna poprawic co juz tez, niejednokrotnie w kraku bylo robione i wtedy wszysto zapina idealnie, nawet na wysmiewanym przez was blosie .
Zreszta niedlugo wynik z hamowni to wszysko bedzie czarno na bialym
:)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 22:11:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:29:29
Posty: 373
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: 90Q b2,S8d2,cqV8,RS4b7,A7
SebastianS napisał(a):

No i jedno pytanie... Czego spodziewasz się po zamianie K-jetronica na Digifanta, zwłaszcza wobec braku kompresora z dawcy ECU?

Niestety k-jet sprawial problemy, dlatego zostal zastapiony digifantem,ktory jest prostym i wpelni programowalnym kompem, a brak kompresora w niczym nie przeszkadza, poniewaz i tak beda robione nowe mapy pod silnik N/A. LPG jest po to by zaoszczedzic pare groszy, a nie trzymac auta za plotem i robic 100km na rok

_________________
quattro-service


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 22:35:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
na pewno na dobre mu to wyjdzie, troche to dopisci i bedzie git. Bo jak w tym silniku cos sie psulo, to wszyscy rozkladali rece, rozdzielacz itp. sam do idealu doprowadzalem swoje B4 chyba z pol roku.
Zycze dalszych udanych modyfikacji :peace:
A gaz cos no nie kazdy zarabia grube miliony :/

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 23:23:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
przemekk74 napisał(a):
Teraz niech mi ktos powie jak poprawnie wyregulowac wolne obroty dla LPG jezeli mieszacz jest pomiedzy przepustnica a mechanizmem tej klapki spietrzajacej i "benzynowym" miejscem pobierania powietrza dla wolnych obrotow?.


Wierci się otwór w blosie pomiędzy przepustnicami a klapą blosa, i tam podpina wąż od krokowca.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2009 07:17:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2007 09:09:50
Posty: 11
Lokalizacja: kraków
Kliku napisał(a):
Zycze dalszych udanych modyfikacji :peace:
A gaz cos no nie kazdy zarabia grube miliony :/
modyfikacje bedą w miare możliwości i pomysłów i święte słowa nie każdy zarabia miljony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2009 11:54:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Pomysł z Digi rewelka, ale szkoda, że nie pomyślałeś o wałkach z ABFa. Te z KRa, to słaby pomysł.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: