.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 22:40:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi 100 AAT 216 wykres
PostNapisane: 18.gru.2009 21:37:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2004 14:42:40
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35f ... 9be97.html
wykres do oceny co sądzicie o tym programie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2009 21:43:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
wartości fajne, ale szkoda że wykres momentu nie jest tak płaski jak mocy i na maksymalny moment trzeba czekac do prawie 3100 obr/min

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2009 21:47:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2004 14:42:40
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa
bezpiecznie ,auto ma swoje lata ale i tak efekt "masakra"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2009 22:34:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Gdzie robiłeś program?

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2009 22:46:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 17:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
Cos wiecej bylo robione w aucie? Turbo, IC, wydech, inne duperele?

Szukam drogi dla swojego silniczka i nie moge sie na nic zdecydowac.

_________________
Audi 100 C3 Avant Quattro 2.3 '90 powered by LPG => sprzedane
Audi 100 C3 2.5TDI '90 => dawca
Audi S4 C4 Avant 2.5TDI '92
Audi 90 B3 4.2 V8 ABZ on VEMS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2009 13:15:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Popraw badanie na wyższym biegu.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2009 20:56:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2004 14:42:40
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa
designer napisał(a):
Gdzie robiłeś program?

dzwoniłem do dwóch stołecznych tunerów i żaden nie chciał mi zrobić chipa ten drugi poradził mi żebym kupił coś w internecie to kupiłem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2009 21:08:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2004 14:42:40
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa
guziq napisał(a):
Cos wiecej bylo robione w aucie? Turbo, IC, wydech, inne duperele?

Szukam drogi dla swojego silniczka i nie moge sie na nic zdecydowac.

najpierw wstawiłem chip ,efekt bardzo fajny same plusy (lepszy dół wyrazny wzrost mocy i momentu w całym zakresie obrotów ,przestał puszczać dymek ) w końcu stare AAT zaczęło jezdzić jak superb 130PS .Ale apetyt rośnie w miarę jedzenie następnym krokiem był zakup wtrysków 216-tek od multivana efekt widać na wykresie .Żadnych innych modyfikacji nie robiłem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2010 13:37:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2009 20:45:26
Posty: 5
Lokalizacja: Opole
Po samym wykresie ciężko ocenić program, najlepiej go zobaczyć, albo przynajmniej logi...

Fakt, że max moment trochę późno.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 12:29:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:29:29
Posty: 373
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: 90Q b2,S8d2,cqV8,RS4b7,A7
a czego sie spodziewac po takiej hamownii, dokonaj pomiaru na obciazeniowce, to wtedy zobaczymy co pokaze aat :P
ps.pewnie na serii juz by wyszlo ze 150 ps :diabel:

_________________
quattro-service


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2010 10:11:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2004 14:42:40
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa
Arthur napisał(a):
a czego sie spodziewac po takiej hamownii, dokonaj pomiaru na obciazeniowce, to wtedy zobaczymy co pokaze aat :P
ps.pewnie na serii juz by wyszlo ze 150 ps :diabel:


pomiar był robiony na obciążeniówce w kreatormocy.pl więc można powiedziec ze wynik jest miarodajny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2010 11:32:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Arthur napisał(a):
a czego sie spodziewac po takiej hamownii, dokonaj pomiaru na obciazeniowce, to wtedy zobaczymy co pokaze aat :P
ps.pewnie na serii juz by wyszlo ze 150 ps :diabel:


Popieram kolegę - na seryjnym programie i wtryskach 216 powinien mieć ~150PS

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2010 08:28:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
Panowie a jakie wtryski ma orginalnie AEL 140 KM, bo chce cos pomodzic i nie wiem czy tylko sam program czy jeszcze wtryski zmieniac :?:

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2010 13:00:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Kliku napisał(a):
Panowie a jakie wtryski ma orginalnie AEL 140 KM, bo chce cos pomodzic i nie wiem czy tylko sam program czy jeszcze wtryski zmieniac :?:


Z tego co pamiętam to chyba AEL ma seryjnie 210.
Jeżeli nie planujesz bić rekordów mocy i momentu seryjne spokojnie wystarczają, jedynie jeżeli dymią warto wymienić na nowe. Wg. mnie na 216 pracuje troszkę bardziej twardo i troszkę żałuję że przy wymianie (stare "lały") założyłem 216 a nie seryjne 210. Jednak czasem kultura pracy jest ważniejsza niż chwilowa podnieta z 5-10 koni więcej - o ile program będzie dobrze zestrojony z wtryskami.
Podejrzewam też że 216 będą miały też troszkę gorszą ekonomię przy małych obciążeniach.

Powodzenia!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2010 20:53:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Twardsza praca moze byc spowodowana wiekszym cisnieniem
otwarcia 0.210 maja 190bar
0.216 maja 220bar

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2010 09:55:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
arekr napisał(a):
Twardsza praca moze byc spowodowana wiekszym cisnieniem
otwarcia 0.210 maja 190bar
0.216 maja 220bar


Na pewno nie ponieważ 216 mam wyregulowane na 190bar , gdyż znacząco wpływa to na łatwość rozruchu (krzywka i średnica tłoczka w pompie są inne w silniku AHY - co daje inne "opóźnienie" wtrysku w stosunku do statycznego ustawienia pompy).

Pozdrawiam i powodzenia!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2010 10:03:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2004 14:42:40
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa
To_JA_! napisał(a):
arekr napisał(a):
Twardsza praca moze byc spowodowana wiekszym cisnieniem
otwarcia 0.210 maja 190bar
0.216 maja 220bar


Na pewno nie ponieważ 216 mam wyregulowane na 190bar , gdyż znacząco wpływa to na łatwość rozruchu (krzywka i średnica tłoczka w pompie są inne w silniku AHY - co daje inne "opóźnienie" wtrysku w stosunku do statycznego ustawienia pompy).

Pozdrawiam i powodzenia!

Widzę że przerabiałeś temat ciśnienia na wtryskach może doradzisz jakie trzeba ustawić w AAT ,po wymianie wtrysków zauważyłem słabszy start na zimnym , wcześniej palił od strzała teraz po 2-3 obrotach.
To ciśnienie ma wpływ tylko na odpalanie czy też na spalanie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2010 10:56:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
pawel 525 napisał(a):
To_JA_! napisał(a):
arekr napisał(a):
Twardsza praca moze byc spowodowana wiekszym cisnieniem
otwarcia 0.210 maja 190bar
0.216 maja 220bar


Na pewno nie ponieważ 216 mam wyregulowane na 190bar , gdyż znacząco wpływa to na łatwość rozruchu (krzywka i średnica tłoczka w pompie są inne w silniku AHY - co daje inne "opóźnienie" wtrysku w stosunku do statycznego ustawienia pompy).

Pozdrawiam i powodzenia!

Widzę że przerabiałeś temat ciśnienia na wtryskach może doradzisz jakie trzeba ustawić w AAT ,po wymianie wtrysków zauważyłem słabszy start na zimnym , wcześniej palił od strzała teraz po 2-3 obrotach.
To ciśnienie ma wpływ tylko na odpalanie czy też na spalanie ?


Przy nowych końcówkach rozpylenie jest dobre więc wpływ na zużycie paliwa będzie nieznaczny. Jeżeli na nowych końcówkach pali gorzej to znaczy że pompa już słaba przecieki duże, jeśli ciśnienie piewszego stopnia ustawiłeś na 190bar to zostaje ci tylko przyspieszenie pompy na 0.45-0.6mm (zakładam że dałeś rozmiar fabryczny AAT ma chyba coś typu 185?). Powinieneś mieć na ciepłym paliwie na biegu jałowym 4.5-5.5 st BTDC - inaczej na słabszej pompie będzie gorzej zapalał. Można też skorygować obszar rozruchu dla pompy w programie. Szczególnie ważne przy rozruchach na bardzo ciepłym silniku po krótkim postoju na trasie autostradowej.

Powodzenia!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2010 12:55:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Moze ci slabiej palic od tego ze w starych wtryskach od zuzycia mogles miec duzo
mniejsze cisnienie niz 190bar

Nowe wtryski maja dobre wieksze pierwsze cisnienie
wiec otwieraja sie pozniej
przyspieszenie kata wtrysku powinno zalatwic sprawe :)

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2010 14:02:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2004 14:42:40
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa
To_JA_! napisał(a):
pawel 525 napisał(a):
To_JA_! napisał(a):
arekr napisał(a):
Twardsza praca moze byc spowodowana wiekszym cisnieniem
otwarcia 0.210 maja 190bar
0.216 maja 220bar


Na pewno nie ponieważ 216 mam wyregulowane na 190bar , gdyż znacząco wpływa to na łatwość rozruchu (krzywka i średnica tłoczka w pompie są inne w silniku AHY - co daje inne "opóźnienie" wtrysku w stosunku do statycznego ustawienia pompy).

Pozdrawiam i powodzenia!

Widzę że przerabiałeś temat ciśnienia na wtryskach może doradzisz jakie trzeba ustawić w AAT ,po wymianie wtrysków zauważyłem słabszy start na zimnym , wcześniej palił od strzała teraz po 2-3 obrotach.
To ciśnienie ma wpływ tylko na odpalanie czy też na spalanie ?


Przy nowych końcówkach rozpylenie jest dobre więc wpływ na zużycie paliwa będzie nieznaczny. Jeżeli na nowych końcówkach pali gorzej to znaczy że pompa już słaba przecieki duże, jeśli ciśnienie piewszego stopnia ustawiłeś na 190bar to zostaje ci tylko przyspieszenie pompy na 0.45-0.6mm (zakładam że dałeś rozmiar fabryczny AAT ma chyba coś typu 185?). Powinieneś mieć na ciepłym paliwie na biegu jałowym 4.5-5.5 st BTDC - inaczej na słabszej pompie będzie gorzej zapalał. Można też skorygować obszar rozruchu dla pompy w programie. Szczególnie ważne przy rozruchach na bardzo ciepłym silniku po krótkim postoju na trasie autostradowej.

Powodzenia!

1.Ciśnienie mam ustawione na 220/300 czy to znaczy że mam przestawić na 190/300 ?
2.Czy można zostawić ciśnienie na 220/300 tylko zmienić dawkę startową w komputerze?
3.co do BTDC nie wiem co to jest ale domyślam się że coś związanego z logami u mnie nie do sprawdzenia bo to AAT 93r więc uboga diagnostyka
3.kąt wtrysku mam ustawiony na 50
4.pompa suchutka zero jakiegokolwiek wycieku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: