.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 05:48:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [SWAP]Z 2.6 V6 na 2.8 V6
PostNapisane: 23.gru.2006 17:13:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 19:33:01
Posty: 5
Lokalizacja: kargowa
czesc wszystkim .
mam maly problem z moja C4 zamienilem silnik z 2.6 na 2.8 AAH bo byl przegrzany.
wraz z silnikem przelozylem instalace i sterownik ale nie ma iskry i nie kreci rozrusznik, podlaczylem go do komputera i nie wykazal zadnych bledow.
Mam pytanie czy kola zamachowe sie czyms roznia od siebie bo to ono daje impuls zeby byla iskra, czy to wlasnie ono jest przyczyna braku iskry. :< pomocy bo taki sprzet si marnuje haha :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2006 20:26:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Nie ma iskry i rozrusznik nie kręci?
A jest dobra masa na silniku, czy zapomniałeś przykręcić?

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 13:47:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 19:33:01
Posty: 5
Lokalizacja: kargowa
masa jest dobra bo na instalacji od 2.6 krecil ale sterownik chyba byl walniety a jak wezme napiecie przy przekaznikach z 15 to w tedy kreci moze brakowac jakiegos przekaznika?????? ktory wzbudza rozroch rozrusznika
a czy ktos wie czy roznia sie kola zamachowe od siebie bo moze zygnal daje nie w tym momecie co powinien bo kolo mam od 2.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 14:09:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
zeby twoj silnik odpalil, to ecu potrzebuje 3ech glownych sygnalow. Po pierwsze impuls z czujnika halla (nie wiem jak jest to rozwiazane w 2,8, ale gdzies przy wałkach rozrzadu musi byc). Po 2gie i 3cie potrzebuje impulsow z polozenia wału (dwa czujniki w skrzyni zczytujące ząbki z koła zamahowego). Sprawdz te 3 rzeczy.

Jesli nadal nie pali to sprawdz czy ECU dostaje napięcia zasilania. Najwazniejsze bezpieczniki. Sprawdź też masy czy są podpięte do silnika (z wiązki od ECU powinny leciec). Sprawdz tez mase silnik-buda.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: