.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 08:48:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c4 2.0 AAD]Dużo pali ?Dziwne Obroty.
PostNapisane: 21.gru.2006 13:27:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Witam jestem posiadaczem samochodu Audi c4 2.0 typ silnika AAD.
Wtrysk KE-Jetronic .
I teraz autko przy nie przekraczaniu 3000 obr/min w mieście pali mi ok 11-12l/100km.
Nie wiem czy to nie za dużo czy może tak musi być?

Moje pytanie co ile powinno sie jechać na regulacje zaplonu i pompy wtryskowej .

Z obrotami mam problem który oblawia się tym ze w czasie jak jest zimny silnik silnik gdy wyrzuce na luz potrafi sie wiesić na 1000obr/min poczym spada do 400obr i wraca na 800 a sporadycznie spadnie na 0 i gaśnie.Po rozgrzaniu silnik pracuje jak najbardziej ok .

Czojnik temp.wymieniłem na orginał 5 miesięcy temu bo sie dławił jak dodawalem gaz na zimnym silniku i problem z dławieniem zniknął

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 15:59:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam ! Miasto miastu nie rowne. Teraz jest chlodno i mysle ze spalanie w ruchu miejskim jest w normie.
Zaplon mozesz skontrolowac, ale sam nie ma prawa sie przestawic.
Pompy wtryskowej nie ma w tym silniku - to nie diesel. Masz mechaniczny, wielopunktowy wtrysk benzyny, ktory ustawiony fabrycznie, nie wymaga okresowej regulacji.
Nierowne wolne obroty moga byc powodem zanieczyszczonego regulatora wolnych obrotow - silniczka krokowego, te objawy na to wskazuja.
Kiedy wymieniane byly swiece ?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2006 18:27:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
swiece wymieniałem nieadwno a może lambda ? bo coraz częsciej mi gaśnie :(

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2006 00:51:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
jak sprawdzić lambde jaki zakres napiąc a jaki natężeń powinna dawać przy prawidłowym działaniu ?

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 14:28:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
czy jest to możliwe ze u mnie lambda jest 4ro przewodowa ?
z kabla który idzie do niej wychodzi
1-do masy podpięty
2-podpięty do oddzielnego przewodu
domyślam sie ze sa do ogrzewania sondy
oprócz tego 3 i 4 kabel kolor biały dochodzą do wtyczki która dalej idzie do wiązki
W jaki sposób mogę tą lambdę sprawdzić ?

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 00:07:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Winowajca to brudny krokowiec po kąpieli w benzynie wszystko wróciło do normy

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: