.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 06:08:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.2T 20V 3B] Kontrolka cisnienia oleju
PostNapisane: 19.gru.2006 23:49:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2006 09:14:52
Posty: 10
Lokalizacja: opole
Ile pokazuje wam na wskazniku przy zimnym silniku a ile przy goracym????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 00:28:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
było już o tym. Poszukaj - po krótce - na zimnym pow. 5 bar, na gorącym (olej 90-100 stopni) 2.0-2.5 bara.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 09:34:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
na rozgrzanym, cisnienie bedzie zalezalo od oleju jaki masz zalany, czyli np na W60 bedziesz mial wieksze niz na W40. jeszcze zalezec moze jak masz ustawione wolne obroty. miedzy 800 a np 900obr/min mezesz miec roznice 0,5bara. generalnie cos w okolicach 2 barow jest ok.

P.S. jesli jest za nisko to warto sprawdzic czujnik cisnienia, bo potrafi zanizac.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 22:32:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2006 09:14:52
Posty: 10
Lokalizacja: opole
Umnie na zimnym pokazuje niecałe 4,8 a na rozgrzanym tak 1,2bara przy 800obr a olej mam 10W40

dodam jeszcze ze wnętrznosci pompy olejowej (zębatki) mam z 2,3 NG nie wiem właśnie czy to ma coś wspólnego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 01:46:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
1.2 to kicha. Do sprawdzenia od kompresji, próby olejowej, poprzez nową pompę oleju. Jesli zamierzasz oszczędzać na S2 to lepiej je sprzedaj, zaoszczędzisz sobie pokaźnej kępki siwych włosów.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2006 09:34:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
pompy oleju we wszystkich 5cio cyl turbo i n/a sa takie same

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 11:34:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2006 09:14:52
Posty: 10
Lokalizacja: opole
Kępki siwych włosów to ja już miałem jak silnik remontowałem :D to juz nic mnie niezdziwi chyba ze sie bedzie co miesiąc cos sypało to zbankrutuje.Umnie autko musi byc w 100% sprawne jak cos trzeba wymienic to wymieniam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 13:25:48 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Lukasik napisał(a):
pompy oleju we wszystkich 5cio cyl turbo i n/a sa takie same

nie sa. roznia sie zebatkami a konkretnie iloscia zebow. fakt ze sa z zwenatrz takie same co powoduje ze mozesz wymienic je do woli miedzy silnikami R5 ale wewnetrznie roznia sie wydajnoscia

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 14:18:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
hans napisał(a):
Lukasik napisał(a):
pompy oleju we wszystkich 5cio cyl turbo i n/a sa takie same

nie sa. roznia sie zebatkami a konkretnie iloscia zebow. fakt ze sa z zwenatrz takie same co powoduje ze mozesz wymienic je do woli miedzy silnikami R5 ale wewnetrznie roznia sie wydajnoscia


tym sie zasugerowalem http://www.034motorsport.com/product_in ... cts_id=493

jaki jest podzial ze wzg na wydajnosc? W turbo wiecej pompuja? Czy raczej podzial bedzie na 10V 20V?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 15:06:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ba...jest jeszcze jedna różnica. W 2,2t wał ma 4 wypustki, a pompa 4 gniazda na te wypustki - napęd pompy. Niektóre silniki 5 cyl bez turbo mają tylko dwie wypustki.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 15:10:25 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
napewno w turbo uklad olejowy jest bardziej rozbudowany i wymaga wydajniejszej pompy wiec bedzie tych zebow wiecej analogicznie w 20V turbo

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 16:38:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.wrz.2006 20:43:09
Posty: 160
Lokalizacja: Ostrołęka
w etce 100 c4 2,3 AAR ma taki sam numer pompy co s4 AAN, wiec jak to jest blad etki?

_________________
S2 Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 17:04:20 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
widac pompa jest taka sama :) ja nie napisalem ze tak jest we wszystkich R5 tylko ze moze wystepowac taka zaleznosc a mialem okazje porownywac pompy z silnikow R5 z cygar i stad moja opinia

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 19:51:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.wrz.2006 20:43:09
Posty: 160
Lokalizacja: Ostrołęka
z moze jednak kradl sie jakis blad do edki do AAN podaja numer 054 115 105 E , a umnie jest wsadzona 054 115 109 A takiego numeru nie ma w edce, aczkolwiek nie watpie ze poprzedni wlasciciel wymienil na co popadla, moze ktos podpowie jaka na pewno powinna siedziec

_________________
S2 Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 20:14:13 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
numery nanoszone na elementach niekoniecznie sa numerami elementu zastepczego znajdujacego sie w etce. w oryginale jezeli czesc wyjechala na aucie z fabryki numery moga byc inne. w etce sa numery czesci zamiennych pod jakimi mozna je kupic w ASO. tymbardziej w starszych autach moze sie numeracja nie pokrywac.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 22:47:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
miałem różne pompy w ręku przy okazji remontu mojego 2.3 20v i spasowała tylko jedna nie pamiętam z czego bo ten silnik był przebiany ale był to chyba jakiś stary 2.2 z C3..
z zewnątrz róznice są widzialne również, numery końcowe zn. litery też inne itp.
Trzeba by sie dowiedzieć jak to w końcu jest z tymi pumpiskami.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: